Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-04@13:40:28 GMT

فرماندار ملایر: هر رای یک موشک به قلب دشمن است

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۷۸۷۰۲

فرماندار ملایر: هر رای یک موشک به قلب دشمن است

قدرت الله ولدی روز جمعه با حضور در شعبه اخذ رای سیدالشهدا(ع) پس از انداختن رای خود به صندوق بیان کرد: این حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های رای لبیک به رهبر معظم انقلاب و مشت محکمی بر دهان دشمنان است.

وی افزود: ملت ایران در ایام خاص و ویژه در طول چهل سال از عمر انقلاب با وجود تمامی هجمه‌هایی که دشمنان در عرصه‌های مختلف همچون جنگ اقتصادی، فرهنگی و سیاسی علیه نظام آغاز کردند، پای نظام و انقلاب ایستاده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار ویژه ملایر گفت: مردم ایران با این حضور خود در پای صندوق‌های رای نشان دادند که همواره پا به کار هستند و با وجود توطئه‌های دشمنان همیشه در صحنه حضور دارند.

وی از مردم ملایر دعوت کرد: رای خود را به ساعت‌های پایانی روز موکول نکنند و در ساعت‌های اولیه رای خود را به صندوق بیندازند.

ولدی خطاب به مردم تاکید کرد: بر اساس معیارهایی که رهبر معظم انقلاب برای انتخاب کاندیدای اصلح بیان کرده‌اند، انتخاب کنند و ۲ نماینده‌ای به مجلس بفرستند که بتوانند گره‌گشای مشکل مردم و کشور باشند.

معاون استاندار همدان گفت: ۱۹۹ شعبه اخذ رای در این شهرستان تعیین شده و ۲۳۲ هزار و ۹۵۷ نفر واجد شرایط رای هستند.

ولدی با اشاره به حضور یک‌هزار و ۵۰۰ رای اولی در این شهرستان بیان کرد: امروز از پنج رای اولی در این شعبه برای حضور در پای صندوق‌های رای و انداختن رای خود به صندوق تقدیر شد.

حضور مردم در انتخابات تایید نظام و انقلاب است

فرزند رهبر مبارزات انقلابی مردم ملایر نیز اظهار داشت: حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رای تایید و حمایت از انقلاب اسلامی و نظام است.

حجت الاسلام سید حمید میرشاه‌ولد افزود: این حضور برای دشمنان ناامید کننده و مایوس کننده است و تیر محکمی بر چشم آمریکا، رژیم صهیونیستی و تمامی دشمنان نظام است.

وی بیان کرد: امروز نیز مردم حضور پرشور و اشتیاقی در پای صندوق‌های رای دارند و از انقلاب و نظام خود دفاع می‌کنند.

۱۴۰ تن در این دوره از رقابت های انتخاباتی برای تکیه زدن به ۹ کرسی نمایندگی مجلس باقی ماند که شامل ۵۵ داوطلب در حوزه انتخابیه شهرستان های همدان و فامنین، ۲۳ داوطلب در ملایر، هشت داوطلب در شهرستان های رزن و درگزین، ۲۲ داوطلب در بهار و کبودراهنگ، هشت داوطلب در اسدآباد، ۱۰ داوطلب در تویسرکان و ۱۴ داوطلب نمایندگی مجلس در نهاوند است.

ملایر دارای ۲ کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی است.

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا انقلاب انقلاب اسلامی قلب مجلس شورای اسلامی مردم ایران انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی پای صندوق های رای رای خود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۷۸۷۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دشمن به دنبال از بین بردن هویت گفتمان انقلاب اسلامی است

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله رضا رمضانی بعد از ظهر شنبه در جمع تأثیر گذاران شهرستان آستانه اشرفیه اظهار کرد: امانت بزرگ انقلاب اسلامی راحت به دست نیامده است بلکه پاک‌ترین خون‌ها پای آن ریخته شده و حالا بعد از ۴۵ سال به ما سپرده شده است.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه دشمنان بیشترین تحریم‌ها و فتنه‌ها را علیه نظام اسلامی به کار گرفته‌اند، تصریح کرد: ایران اسلامی به لحاظ قدرت علمی رتبه شانزدهم دنیا را داراست در صورتی که در ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی در این بخش رتبه پنجاه و هفتم را داشت.

وی با بیان اینکه در برخی رشته‌ها جز ۱۰ رتبه برتر دنیا هستیم، افزود: در حوزه نظامی پیشرفت زیادی داشتیم که گوشه‌ای از نتیجه آن در گوشمالی اخیر رژیم غاصب صهیونیستی دیدیم.

آیت‌الله رمضانی ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران به عنوان قدرت منطقه است و بعد از انجام عملیات «وعده صادق» امروزه جز بازیگران قدرتمند در عرصه جهانی مطرح است.

وی با تاکید بر اینکه علی‌رغم پیشرفت‌های موشکی و نظامی، در برخی مسائل داخلی مانند صنعت خودرو، عقب ماندگی و کوتاهی داریم، افزود: نظام اسلامی مقدمه ظهور حضرت مهدی (عج) است و اگر به این انقلاب صدمه وارد شود تا سالیان زیادی از اسلام حرفی به میان نخواهد آمد.

دبیرکل مجمع جهانی اهل‌بیت (ع) با اشاره به اینکه در جنگ ترکیبی اخیر دشمنان به دنبال ترویج ولنگاری بودند ولی قدرت نظام اسلامی اجازه ولنگاری را نمی‌دهد، ادامه داد: دشمنان در حوزه فرهنگی، بودجه‌های کلانی علیه کشور تصویب می‌کنند.

تلاش دولت سیزدهم برای حل مسائل اقتصادی

وی با بیان اینکه در بخش رسانه‌ای که مقام معظم رهبری از آن به امپراتوری رسانه‌ای تعبیر کردند که امروزه در اختیار صهیونیسم است، باید بیشتر کار شود، اضافه کرد: علاوه بر رسانه، در سه بخش اقتصادی، سیاسی و فرهنگی کشور باید خیلی کار کنیم.

آیت‌الله رمضانی با اشاره به ضرورت اقدام جدی در حوزه اقتصادی در سطح کشور و استان گفت: خوشبختانه دولت فعلی، تمام قد برای حل مسائل اقتصادی کشور در حال تلاش است.

وی در ادامه ضمن اشاره به برخی معضلات فرهنگی در کشور، گفت: در حوزه فرهنگی متولیان مختلفی داریم که باید در مقابل هنجارشکنی‌ها راهکار ارائه دهند.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری گفت: با وجود مقام معظم رهبری، در حوزه سیاسی کشور آسایش خیال داریم و در انتخابات اخیر نیز رهنمودهای ایشان، انتخابات سالم را رقم زد.

وی با اشاره به اینکه دشمن به دنبال از بین بردن هویت گفتمان انقلاب اسلامی است، تصریح کرد: مجلس خبرگان رهبری سلامت خود را حفظ کرده و در مسائل فرهنگی دغدغه دارد.

آیت‌الله رمضانی تاکید کرد: تقویت کشاورزی، می‌تواند استان گیلان را به قطب کشاورزی کشور تبدیل کند و می‌تواند در این بخش به جای واردات، صادرات داشته باشیم.

وی با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه گفت: همه جهانیان وظیفه دارند تا در برابر ظلم به کودکان غزه، اعلام انزجار کنند.

دبیرکل مجمع جهانی اهل‌بیت (ع) اظهار کرد: اعتراضات امروز در آمریکا با حضور گسترده دانشجویان و اساتید برای حمایت از مردم مظلوم و بی‌دفاع غزه، نمایانگر بیداری وجدان‌های بشری است.

کد خبر 6096526

دیگر خبرها

  • دشمن به دنبال از بین بردن هویت گفتمان انقلاب اسلامی است
  • حمایت قاطع مردم پشتوانه فرماندهی انتظامی کشور برای ادامه طرح نور
  • حمله هوایی دشمن صهیونیستی به حومه دمشق
  • شوراها عرصه ظهور حضور مردم در حکمرانی هستند
  • افتتاح و آغاز به کار ۲۷۰ هزار میلیارد ریال طرح در ملایر
  • اعلام شد؛‌فهرست مشترک جبهه پایداری و شانا برای دور دوم انتخابات مجلس در تهران
  • دیدار با خانواده شهید عباسعلی الماس زاده در نقده
  • فدوی: دشمن خباثت کند اقدامی بزرگتر انجام می‌دهیم
  • توسعه پایدار با مولدسازی سرمایه‌های مردمی رقم می‌خورد
  • رادان: ضرباتی به نقشه شوم دشمن زدیم که در آینده مشخص می‌شود