Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- موسوی: تحریم شخصیت‌های ایرانی بویژه اعضای شورای نگهبان چیزی جز شکست سیاست فشار حداکثری رژیم آمریکا نیست.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از اداره کل مرکز دیپلماسی عمومی و رسانه‌ای وزارت امور خارجه، سخنگوی این وزارتخانه گفت: تحریم شخصیت‌های ایرانی بویژه اعضای شورای نگهبان چیزی جز ناکامی، ناامیدی و شکست سیاست فشار حداکثری رژیم آمریکا نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


آقای سید عباس موسوی در واکنش به دور جدید تحریم خزانه داری آمریکا علیه شخصیت‌های ایرانی بویژه برخی اعضای شورای محترم نگهبان قانون اساسی افزود: این اقدامات چیزی جز ناکامی، ناامیدی و شکست سیاست فشار حداکثری رژیم آمریکا نیست؛ آنانکه بیش از 83 میلیون ایرانی را تحت تحریم، تروریسم اقتصادی و فشار حداکثری خود قرار داده و نتیجه‌ای نگرفته اند اکنون در کمال ناامیدی و استیصال نهاد انتخابات را در ایران هدف قرار داده اند و این نشان می‌دهد تا چه حد از مردم سالاری و مشارکت مردمی در ایران هراس دارند.
وی خطاب به مقامات آمریکایی گفت: دولت، ملت و همه ارکان جمهوری اسلامی ایران نه برای شما و نه تحریم‌های جنون آمیز و جبونانه شما کوچکترین ارزشی قائل نیست و با صلابت به راه و آینده روشن خود ادامه خواهد داد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از صدا و سیما، سخنگوی وزارت امور خارجه افزود: راهبرد ایران در مقابل فشار حداکثری، مقاومت حداکثری است و این آمریکایی‌ها هستند که در نهایت در مقابل اراده ملت ایران سر تعظیم فرود خواهند آورد و یاد خواهند گرفت که باید با این مردم پر افتخار و مقاوم نه با زبان تحریم که با زبان تکریم سخن گویند و رفتار کنند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: تحریم شورا نگهبان شکست آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۷۸۷۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قطعنامه ضد ایرانی پارلمان اروپا / تاکید بر تحریم های بیشتر ایران

به گزارش صدای ایران از تسنیم،نمایندگان پارلمان اروپا امروز در قطعنامه‌ای جانبدارانه و بدون در نظر گرفتن حق مشروع و قانونی ایران برای پاسخ به رژیم صهیونیستی، عملیات موشکی و پهپادی اخیر ایران به سرزمین‌های اشغالی را محکوم کرده و خواستار تحریم‌های بیشتر علیه ایران شدند.

نمایندگان اروپا همچنین با اظهار نگرانی از تشدید اوضاع در منطقه بر حمایت کامل از امنیت رژیم اسرائیل تاکید کردند.

آن‌ها همچنین در این قطعنامه صرفا به اظهار تاسف در خصوص حمله به بخش کنسولی ایران در دمشق بسنده کردند!

دیگر خبرها

  • قطعنامه ضد ایرانی پارلمان اروپا / تاکید بر تحریم های بیشتر ایران
  • عقب نشینی آمریکا از تحریم گردان «نتزاه یهودا »پس از فشار تل آویو
  • بورل: درباره ایران باید جایی را برای دیپلماسی در نظر گرفت
  • بورل: تحریم‌ها ایران را نمی‌ترساند
  • واکنش ایران به ادعای آمریکا علیه اشخاص و شرکت‌های ایرانی درباره فعالیت‌های سایبری
  • کارگران «مدافعان صف مقدم» در جنگ اقتصادی هستند
  • مشارکت باانگیزه کارگران، دفاع مقدس از عزت ملی
  • کنعانی ادعا‌های بی‌اساس دولت آمریکا علیه اشخاص و شرکت‌های ایرانی را محکوم کرد
  • آیت‌الله جنتی: کارگران در صف مقدم دفاع از عزت ملی هستند
  • بایدن اثر تحریم های ضد ایرانی را خنثی می‌کند