Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، مجید خورشیدی روز جمعه در نخستین ساعات آغاز کار رأی‌گیری در استان بوشهر اظهار داشت: درمجموع ۱۵ هزار نفر مجری، ناظر و دست‌اندرکار برگزاری انتخابات در استان بوشهر هستند که این تعداد بیش از چهار هزار نفر اعضا شعبه هستند و در هر شعبه هم یک بازرس انتخابات حضور دارد.

وی تصریح کرد: ۶۶ نامزد یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان برای تصاحب چهار کرسی سبزرنگ مجلس باهم رقابت می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خورشیدی بیان کرد: ۳۵ نفر از ۱۰۱ کاندیدای تائید صلاحیت شده برای شرکت در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در چهار حوزه انتخابیه استان انصراف دادند.

وی بیان کرد: هم‌اکنون در حوزه انتخابیه بوشهر، گناوه و دیلم ۲۳ نامزد، دشتستان ۱۵ نفر، حوزه دشتی و تنگستان ۱۴ کاندیدا و حوزه کنگان، دیر، جم و عسلویه ۱۴ نامزد باهم رقابت می‌کنند.

رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر ادامه داد: از مجموع جمعیت یک‌میلیون و ۱۶۰ هزارنفری استان بوشهر ۷۸۳ هزار و ۳۳۳ نفر واجد شرایط رأی هستند که از این شمار ۳۷ هزار و ۶۵۹ نفر رأی اولی‌اند.

وی بیان کرد: در چهار حوزه انتخابیه استان بوشهر ۷۲۰ شعبه اخذ رأی برای جمع‌آوری آرای مردم در نظر گرفته‌شده است که ۵۰۱ شعبه ثابت معادل ۷۰ درصد و ۲۱۹ شعبه سیار معادل ۳۰ درصد هستند.

خورشیدی تأکید کرد: تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات مجلس یازدهم در این استان فراهم‌شده است و صندوق رأی به همه نقاط استان خواهد رفت تا همه بتوانند در انتخابات شرکت کنند.

رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر از رأی‌دهندگان خواست مدارک خود شامل شناسنامه و کارت ملی یا شماره ملی را آماده کنند و زمان رأی دادن همراه داشته باشند و اگر کسی شناسنامه خود را گم‌کرده با مراجعه به ثبت‌احوال به‌سرعت برای آن‌ها صادر شود.

وی بیان کرد: کار رأی‌گیری رأس ساعت هشت صبح جمعه دوم اسفندماه هم‌زمان با سراسر کشور در آغاز و تا ۲۲ ساعت ادامه دارد و تمدید زمان انتخابات به عهده وزیر کشور است.

وی یادآور شد: شناسنامه ممهور به مهر انتخابات می‌شود آن عده از افرادی که کارت ملی هوشمند ندارند با شماره ملی هم می‌توانند رأی دهند و در صورت مفقود شدن شناسنامه می‌توانند به مراکز ثبت‌احوال در استان و شهرستان مراجعه کنند تا به قید فوریت شناسنامه برایشان صادر شود.

رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر با بیان اینکه همه تمهیدات لازم برای برگزاری انتخاباتی سالم و در امنیت کامل در نظر گرفته‌شده است خاطرنشان کرد: همه شعبه‌های اخذ رأی به دستگاه‌های احراز هویت مجهز هستند و مرحله ثبت‌نام و احراز هویت رأی‌دهندگان به‌صورت الکترونیک انجام می‌شود بنابراین همراه داشتن شناسنامه و کارت ملی الزامی است.

استان بوشهر با یک‌میلیون و ۱۶۰ هزار نفر جمعیت دارای چهار کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی است.

کد خبر 4858602

منبع: مهر

کلیدواژه: انتخابات 98 کارت ملی هوشمند ستاد انتخابات استان بوشهر مجلس مجید خورشیدی استانداری بوشهر انتخابات 98 راهپیمایی 22 بهمن بارش برف انتخابات مجلس شورای اسلامی دهه فجر ایلام بوشهر مجلس شورای اسلامی تعطیلی مدارس قزوین گرگان شهرکرد انقلاب اسلامی ایران ویروس کرونا برگزاری انتخابات استان بوشهر هزار نفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۷۸۷۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانوان در نظام و انقلاب اسلامی جایگاه ویژه ای دارند

به گزارش خبرنگار مهر، صالح رحیمی بعد از ظهر چهارشنبه در نشست کارگروه بانوان فعال توسعه مشارکت در انتخابات ۱۴۰۲ شهرستان بوشهر اظهار داشت: بانوان در نظام و انقلاب اسلامی جایگاه ویژه ای دارند و امروز شاهد حضور فعال و گسترده زنان در تمامی عرصه‌های اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و فرهنگی هستیم که این حضور با موفقیت‌های بسیاری همراه بوده است.

فرماندار بوشهر افزود: از مشارکت فعالانه جامعه زنان در انتخابات سال ۱۴۰۲ و خلق این حماسه عظیم مردمی سپاس و قدردانی خود را اعلام می‌داریم.

وی گفت: رأی اولی‌هایی که در انتخابات ۱۴۰۲ خاطرات خودشان را ثبت کردند می‌توانند در شورای اداری شهرستان بوشهر حضور و این خاطرات را قرائت کنند.

وی تصریح کرد: امروز دشمن فردگرایی را در فضای مجازی ترویج می‌دهد و ذهن و اندیشه سیاسی جوانان ما را در دست گرفته است.

وی همچنین با تاکید بر تأثیر گذاری زن در تربیت افراد در جامعه اضافه کرد: زن در ساحت فردی با تربیت خود می‌تواند یک خانواده و یک جامعه را به سمت تعالی و رشد هدایت کند.

در پایان با اهدا لوح تقدیر از بانوان فعال در توسعه مشارکت انتخابات ۱۴۰۲ تقدیر به عمل آمد.

کد خبر 6087967

دیگر خبرها

  • برپایی ۱۰۶۴ شعبه اخذ رای در مشهد و کلات برای دور دوم انتخابات
  • ۱۲۰۰ شعبه اخذ رای در مرحله دوم انتخابات مجلس در مشهد و کلات فعال می‌شوند
  • انتخابات مرحله دوم در 200 شعبه گنبد کاووس انجام می شود
  • دور دوم انتخابات مجلس در آبادان الکترونیکی برگزار می‌شود
  • بانوان در نظام و انقلاب اسلامی جایگاه ویژه ای دارند
  • از برگزاری اجلاسیه سراسری روسای شوراهای اسلامی کشور تا تدوین شناسنامه باغ‌های شهر قم
  • الکترونیکی بودن دور دوم انتخابات مجلس در آبادان
  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس در بیرجند از سیزدهم اردیبهشت آغاز می‌شود
  • ۱۰۶۴ شعبه اخذ رای در مشهد و کلات برای دور دوم انتخابات برپا می‌شود
  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس 13 اردیبهشت شروع می‌شود/ پیش‌بینی هزار و 20 شعبه اخذ رای