Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@15:17:07 GMT

دارندگان شناسنامه بدون عکس هم می‌توانند رأی دهند

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۷۸۸۴۹

دارندگان شناسنامه بدون عکس هم می‌توانند رأی دهند

به گزارش خبرگزاری مهر، ستاد انتخابات کشور با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: هموطنان عزیز و اعضای محترم شعب اخذ رأی توجه داشته باشند که به استناد استفساریه مصوب ۹-۳-۱۳۸۰  قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی، عکس‌دار بودن شناسنامه الزامی نیست. دارندگان شناسنامه بدون عکس نیز می‌توانند در انتخابات شرکت نموده و رأی دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین از کلیه هموطنان گرامی درخواست می‌شود جهت تسهیل در امر رأی گیری به هنگام حضور در شعبه اخذ رأی علاوه بر شناسنامه، کارت ملی یا شماره ملی خود را نیز به همراه داشته باشند.

کد خبر 4858621

منبع: مهر

کلیدواژه: انتخابات مجلس شورای اسلامی ستاد انتخابات کشور انتخابات 98 انتخابات 98 انقلاب اسلامی ایران مجلس شورای اسلامی راهپیمایی 22 بهمن شورای نگهبان قاسم سلیمانی چهل و یکمین فجر انقلاب اسلامی ایران ستاد انتخابات کشور حسن روحانی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب محمد جواد ظریف محمدجواد ظریف عباسعلی کدخدایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۷۸۸۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت‌نام از دارندگان تاکسی فرسوده برای جایگزینی با خودروی برقی

به گزارش خبرگزاری مهر، شادی مالکی، سرپرست سازمان تاکسیرانی شهر تهران گفت: نظر به سیاست‌های دولت و شهرداری تهران جهت نوسازی ناوگان تاکسیرانی شهر تهران با تاکسی برقی، همه مالکان تاکسی‌های فرسوده فعال در ذیل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران می‌توانند، نسبت به ثبت نام تاکسی‌های فرسوده جهت جایگزینی با تاکسی‌های برقی اقدام کنند.

وی افزود: در مرحله نخست ۱۰۰۰ دستگاه تاکسی برقی جک (مدل JAC E50A) به متقاضیان واگذار خواهد شد و پس از تکمیل ظرفیت، بلافاصله نام نویسی از متقاضیان برای ۱۰۰۰ دستگاه خودروی برقی دیگر آغاز می‌شود.

به گفته مالکی، در این طرح تسهیلات ۳ میلیارد ریالی از سوی شهرداری تهران و همچنین تسهیلات ۶ میلیارد ریالی با کارمزد پایین از سوی خودروساز به رانندگان متقاضی اعطا می‌شود.

سرپرست سازمان تاکسیرانی شهر تهران تصریح کرد: شرایط واگذاری خودروهای برقی سایر خودروسازان هم در روزهای آتی اطلاع‌رسانی خواهد شد.

وی بیان داشت: متقاضیان می‌توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی سازمان به نشانی taxi.tehran.ir و یا مراجعه حضوری به واحد ثبت نام خودروهای برقی در سازمان تاکسیرانی تهران به نشانی خیابان آزادی ،نرسیده به میدان انقلاب اسلامی ، نبش خیابان بهزاد ضمن آگاهی از شرایط تسهیلات اعطایی، اطلاعات فنی تاکسی‌های برقی و ساز و کار اجرایی نوسازی، نسبت به ثبت نام در طرح نوسازی تاکسی‌های فرسوده اقدام نمایند.

کد خبر 6087567 فائزه نجارزادگان

دیگر خبرها

  • عملیات وعده صادق سپاه هویت و شناسنامه ایران قوی است
  • چرا ربات‌ها و هوش مصنوعی هنوز به گرد پای حیوانات نرسیده‌اند؟
  • تدوین شناسنامه برای باغ‌های شهر قم
  • هشدار پلیس درباره فروش سوالات کنکور
  • شناسنامه باغ‌های شهر قم تدوین می‌شود
  • ثبت‌نام از دارندگان تاکسی فرسوده برای جایگزینی با خودروی برقی
  • هشدار وزارت کار درباره پیامک‌های جعلی کالابرگ
  • اخبار رسمی کالابرگ را تنها از مراجع رسمی وزارت رفاه دنبال کنید
  • دام شیادان سایبری تحت عنوان فروش سوالات کنکور
  • منتجب‌نیا: اصولگرایان نمی‌توانند در مجلس با هم کار بیایند