Web Analytics Made Easy - Statcounter

حیدر ولی زاده روز جمعه در گفت و گوی خبری اظهار داشت: هرگونه احتکار، اخفاء و امتناع، کم فروشی، گرانفروشی، عدم عرضه کالا و محصولات بهداشتی و پزشکی یا تقلبی و غیر استاندارد از سوی داروخانه ها به مصرف کنندگان جرم تلقی و با متخلفان به شدت برخورد قضایی می شود.

وی با تاکید بر اینکه هیچ مورد مشکوکی از ابتلاء به"کرونا" در ایلام وجود ندارد ، افزود: دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام، موارد مشکوک و مبتلا به "کرونا" در سطح استان را تکذیب کرده است و جای نگرانی وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  

معاون اجرایی امور شعب تعزیرات حکومتی ایلام اضافه کرد: مردم ولایتمدار استان ایلام به اخبار کذب و شایعات بی اساس توجه نکنند و داروخانه ها در سطح استان موظفند کالاهای بهداشتی و پزشکی را به نرخ مصوب قانونی به مصرف کنندگان عرضه کنند.

ولی زاده یادآور شد: هرگونه افزایش قیمت خودسرانه یا عدم عرضه کالا به مصرف کنندگان جرم تلقی و با افراد متخلف به شدت برخورد قاطع و قضایی صورت می گیرد.

وی اظهار داشت: گشت مشترک تعزیرات حکومتی، دانشگاه علوم پزشکی ، سازمان صنعت، معدن و تجارت و اداره کل استاندارد در داروخانه ها و مراکز فروش کالاهای بهداشتی و پزشکی مرکز ایلام و شهرستان های تابعه انجام می شود و در صورت مشاهده تخلف با اخلالگران در عرضه کالاهای بهداشتی و پزشکی در محل وقوع تخلف رسیدگی و به شدت برخورد قاطع و قانونی انجام می گیرد.

معاون اجرایی در امور شعب تعزیرات حکومتی ایلام  از مردم ولایتمدار استان خواست در صورت مشاهده هر نوع تخلفی در داروخانه های استان با سامانه ۱۳۵ یا شماره  ۰۸۴۳۲۲۲۷۴۰۱ و ۰۸۴۳۲۲۲۷۴۰۳ داخلی ۱۱۰ تماس بگیرند.

به گزارش ایرنا، در پی تایید خبر ورود ویروس کرونا به کشور و شایعه ورود آن در استان ایلام هجوم مردم به داروخانه ها برای تهیه ماسک صورت گرفت که برخی از داروخانه ها با کمبود ماسک مواجه شدند و برخی نیز قیمت آن را افزایش دادند.

برچسب‌ها ویروس کرونا استان ایلام بهداشت و سلامت پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا استان ایلام بهداشت و سلامت ویروس کرونا استان ایلام بهداشت و سلامت بهداشتی و پزشکی استان ایلام داروخانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۷۸۹۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت ۶ میلیارد ریالی قاچاقی کود شیمیایی در مهران

 سید مهدی محمدی شامگاه دیشب در گفت‌وگویی با اشاره به محکومیت ۶ میلیارد ریالی قاچاقی کود شیمیایی در مهران اظهار کرد: این قاچاقچی، قصد داشت که محموله کود شیمیایی را از طریق مرز مهران به خارج از کشور منتقل کند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی ایلام گفت: شعبه اول بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان مهران به پرونده قاچاق چهار هزار کیلوگرم انواع کود شیمیایی یارانه‌ای به ارزش سه میلیارد و ۳۶۰ میلیون ریال رسیدگی کرد.

محمدی تصریح کرد: این شعبه پس از بررسی، با توجه به ارائه نکردن مدارک قانونی، اتهام قاچاق کالا را محرز و علاوه بر ضبط کالاهای کشف شده، متهم را به پرداخت جریمه نقدی محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان ایلام خاطرنشان کرد: سربازان گمنام اداره اطلاعات مهران و ماموران گمرکات مستقر در پایانه مرزی مهران در حین عبور ۲ دستگاه کامیونت باری،این میزان خود شیمیایی را کشف و گزارش آن را برای بررسی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • امحای ۲ تن مواد غذایی فاسد در میاندوآب
  • کشف و ضبط داروی قاچاق و تاریخ گذشته
  • محکومیت پنج میلیارد ریالی برای مرغ فروش مشهدی
  • تهدید جدی سلامت خانواده با طرح «عرضه اینترنتی دارو»
  • تبعات فروش اینترنتی دارو/ تهدید جدی سلامت خانواده با طرح عرضه اینترنتی دارو
  • کشف و ضبط داروی قاچاق و تاریخ گذشته از داروخانه های پارس آباد
  • دستگیری ۵۷ سارق حرفه‌ای خودرو توسط پلیس تهران بزرگ
  • محکومیت ۶ میلیاردی قاچاقچی کود شیمیایی در مهران
  • محکومیت ۶ میلیارد ریالی قاچاقچی کود شیمیایی در مهران
  • محکومیت ۶ میلیارد ریالی قاچاقی کود شیمیایی در مهران