Web Analytics Made Easy - Statcounter

حضور مردم همیشه در صحنه بوشهری ها در صف های انتظار شعب اخذ رأی حال و هوای وصف نا پذیری به این حرکت ماندگار داده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس ؛ انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان بوشهر  با شور و نشاط وصف ناپذیر در شعب اخذ رأی، پای صندوق ها در حال برگزاری است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حضور مردم همیشه در صحنه بوشهری ها در صف های انتظار شعب اخذ رأی حال و هوای وصف نا پذیری به این حرکت ماندگار داده است.

تنور داغ انتخابات به روز سرنوشت ساز خود رسید و از لحظاتی پیش با باز شدن شعب رأی به روی مردم انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان بوشهر همزمان با سراسر کشور آغاز شد.

بر اساس آخرین آمار ارائه شده در استان بوشهر ۶۶ کاندیدا برای تصاحب ۴ کرسی در مجلس شورای اسلامی در این رقابت حضور دارند که بیشترین تعداد کاندیدا مربوط به حوزه انتخابیه بوشهر، گناوه و دیلم با تعداد ۲۳ نفر است و در حوزه دشتستان ۱۵ داوطلب، حوزه انتخابیه دشتی و تنگستان ۱۴ نفر و در حوزه انتخابیه دیر، کنگان، جم و عسلویه ۱۴ نفر با هم رقابت می‌کنند.

انتخابات نشان از پویایی و بالندگی نظام است

آیت الله صفایی بوشهری هنگام شرکت در انتخابات در شعبه اخذ رای مستقر در ساحل خلیج فارس گفت: رای مردم از نظر دینی، قانونی، انقلابی و نقش مردم در ساختار نظام مهم است و نشان از نگاه دینی به انقلاب، وفاداری به انقلاب و اقتدار ایران عزیز است.

وی افزود: انتخابات نشان از پویایی و بالندگی انقلاب اسلامی است و پیام آن وفاداری به انقلاب و ایجاد امید در کشور و یاس برای دشمنان است.

آیت الله صفایی بوشهری افزود: انتخابات نشان از اقتدار کشور است، ما به مجلسی قوی نیازداریم بنابراین لازم است مردم به پای صندوق های رای بیایند و فردی اصلح را انتخاب کنند . مردم در ساعات اولیه در شعب اخذ رای حاضر شوند و به تکلیف خود عمل کنند.

انتخاب یک تکلیف است

عبدالکریم گراوند هنگام شرکت در انتخابات در شعبه مستقر در ساحل خلیج فارس اظهار داشت: مردم در همه صحنه ها در مسیر امام و شهدا بوده اند و حضور آنها در اولین دقایق در شعب اخذ رای نوید بخش مشارکت گسترده است.

وی افزود: امروز با مشارکت مردم روزی به یاد ماندنی ثبت می شود.

گراوند با تشکر از صدا و سیما و اصحاب رسانه برای ایجاد شور و نشاط انتخاباتی در جامعه گفت: مردم برای جلوگیری از ازدحام جمعیت از همان ساعات اولیه به شعب اخذ رای مراجعه کنند.

انتهای خبر/

منبع: دانا

کلیدواژه: استان بوشهر شعب اخذ رای شعب اخذ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۷۹۰۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت ستاره جوان سپاهان در جام‌حذفی (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، محمدجواد حسین هافبک خلاق تیم فوتبال سپاهان که دوران طولانی دور از میادین بود در تمرین امروز سپاهان شرکت کرد و کار با توپ را دنبال کرد.

هافبک جوان سپاهان در بازی با نساجی در ترکیب اصلی این تیم قرار گرفت و در بازی مقابل ملوان به میدان نرفت، اما با توجه به اینکه در تمرین سپاهان حاضر شد شانس بالایی برای حضور مقابل استقلال ملاثانی خواهد داشت.

حسین‌نژاد در اولین بازی مرحله حذفی مقابل شمس‌آذر هم غایب بود و برای این تیم بازی نکرد و این اولین حضور احتمالی او با پیراهن سپاهان در جام حذفی خواهد بود.

آخرین بازی که حسین‌نژاد با پیراهن این تیم گلزنی کرد، مقابل آلمالیق بود و پس از آن هفته‌های طولانی در گلزنی ناموفق بوده است و امیدوار است در این مسابقه به ناکامی خود پایان دهد.

دیدار تیم‌های استقلال ملاثانی و سپاهان جمعه، 7 اردیبهشت، در ورزشگاه بهنام محمدی برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • برگزاری انتخابات الکترونیک در خرم‌آباد و چگنی
  • بازگشت ستاره جوان سپاهان در جام‌حذفی
  • بازگشت ستاره جوان سپاهان در جام‌حذفی (عکس)
  • آمادگی ستاد انتخابات لرستان برای برگزاری دور دوم انتخابات
  • انتخابات در خرم‌آباد و چگنی به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود
  • حماسه قرآنی روستای چارک گویای ایمان استوار مردم استان بوشهر است
  • اظهار امیدواری امام جمعه ورامین برای حضور پرشور مردم در انتخابات
  • بانوان در نظام و انقلاب اسلامی جایگاه ویژه ای دارند
  • وضعیت جوی و دریایی استان بوشهر در اغلب ساعات آرام خواهد شد
  • مرتضی اشراقی: اندیشه‌های امام به‌طور هدفمند تحریف می‌شود/ شاخص و ملاک حقیقت اندیشه حضرت امام، رهبر معظم انقلاب هستند/ یکی از وظایف مهم مورخ، جهاد تببین است/ امروز مردم غزه تاریخ ساز یک حماسه عظیم هستند