Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری ایسکانیوز، بازیکنان سپاهان پس از بازگشت به ایران تمریناتشان را برای بازی حساس روز یکشنبه مقابل پرسپولیس در اصفهان پیگیری می‌کنند و به جز دو بازیکن، بقیه نفرات مشکلی برای حضور در این مسابقه ندارند.

کی‌روش استنلی مهاجم برزیلی سپاهان پیش از بازی با السد در تمرینات دچار مصدومیت شد و سروش رفیعی هافبک این تیم در جریان بازی با تیم قطری از مشکل پیدا کرد تا به این ترتیب حضور هر دو بازیکن برای تقابل با پرسپولیس در هاله‌ای از ابهام قرار بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سروش رفیعی در جریان بازی با السد دچار آسیب از ناحیه قفسه‌سینه نشده و مشکل هافبک سپاهان کشیدگی و پارگی در قسمتی از عضلات شکمی بود که با تلاش کادرپزشکی سپاهان این مشکل برطرف شده و او به بازی با پرسپولیس می‌رسد.

کی‌روش استنلی مهاجم زردپوشان نیز پیش از بازی با السد دچار کشیدگی در ناحیه عضلات کشاله ران شده بود که کادرپزشکی سپاهان در تلاش است تا این بازیکن را به مرز آمادگی برای بازی روز یکشنبه برساند. این بازیکن فردا قرار است تست نهایی را پشت سر بگذارد تا وضعیت او برای بودن یا نبودن در مصاف با پرسپولیس مشخص شود.

ضمن اینکه با تلاش تیم پزشکی سپاهان، مصدومیت محمدایرانپوریان نیز برطرف شده است. او از نظرپزشکی مشکلی ندارد و با تایید و نظر کادرفنی می‌تواند تیم را در مسابقات پیش رو همراهی کند.

مسابقه دو تیم سپاهان و پرسپولیس در چارچوب هفته بیستم لیگ برتر، روز یکشنبه از ساعت 16:15 در ورزشگاه نقش جهان برگزار خواهد شد.

104 / 351 پرسپولیس سپاهان کی روش استنلی سروش رفیعی مصدومین سپاهان

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: پرسپولیس سپاهان کی روش استنلی سروش رفیعی کی روش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۷۹۳۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ریکاوری سروش کنار فرشته نجاتش! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس در بازی برابر نساجی با احتساب وقت‌های اضافه ۴۶ دقیقه برابر نساجی باتوجه به اخراج سروش رفیعی ده نفره بازی کرد.

سروش رفیعی، شماره هفت باتجربه پرسپولیس با بی احتیاطی عجیبش دو کارت زرد دریافت کرد تا فشار حملات نساجی بسیار زیاد شود و حتی پرسپولیس در خطر از دست دادن امتیاز قرار بگیرد.

با این حال درخشش اوستون ارونوف، ستاره ازبکستانی ورق را برای تیم اوسمار برگرداند تا پرسپولیس ده نفره نساجی را شکست بدهد و این پیروزی بیش از همه به کام سروش رفیعی باشد.

شاید اگر پرسپولیس بازی را نمی‌برد، تقصیرها بیش از هپه متوجه سروش می‌شد. رفیعی که حالا از بازی بعدی محروم است و به اجبار از ترکیب خارج می‌شود، امروز کنار اوستون ارونوف فرشته نجات خود در بازی دیروز ریکاوری کرد.

دیگر خبرها

  • ریکاوری سروش کنار فرشته نجاتش! (عکس)
  • پرسپولیس بازهم اخراجی داد؛ اینبار سروش
  • کابوس اخراج برای پرسپولیس ادامه دارد؛ سروش رفیعی دقیقه 50 دو کارته شد!
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر نساجی؛ ۲ تغییر اوسمار کدام بازیکنان هستند؟
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل نساجی
  • تعویض‌های اوسمار باز هم اشتباه بود!
  • عکس‌| اخراج بازیکن به دلیل تلاش برای نجات جان یک هوادار!
  • اخراج بازیکن به دلیل تلاش برای نجات جان یک هوادار! + عکس
  • کشدارترین حواشی قبل از بازی پرسپولیس و سپاهان بی‌تاثیر بود؛ بدون دست هم می‌توانست بازی کند!
  • نکونام، ناجی اوسمار می شود؟ | قرار مهم در باشگاه پرسپولیس لغو شد