Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-01@18:18:51 GMT

نصب اطلاعیه‌های آموزشی ویروس کرونا در اماکن ورزشی

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۷۹۸۱۳

نصب اطلاعیه‌های آموزشی ویروس کرونا در اماکن ورزشی

سازمان ورزش شهرداری تهران اعلام کرد که نظارت بر رعایت موازین بهداشتی در مجموعه‌های ورزشی شهرداری تهران تشدید می شود. 

به گزارش ایسنا، به جهت افزایش آگاهی شهروندان و ورزشکاران در خصوص ویروس کرونا، توزیع و نصب پوسترهای آموزشی پیشگیری با موضوع ویروس کرونا در اماکن زیر مجموعه این سازمان انجام شده است.

بر اساس این گزارش، با توجه به لزوم رعایت جدی بهداشت عمومی و فردی در پیشگیری از ابتلا بیماریها و مباحث مرتبط با ویروس کرونا، به تمامی مجموعههای ورزشی رعایت دقیق بهداشت عمومی و نظارت بر وجود مواردی چون مایع دستشویی و موادضدعفونی در اماکن، نظارت دقیق بر کلرزنی و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. ابلاغ شده است. 


به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان ورزش شهرداری تهران، همچنین پوسترهای آموزشی آشنایی با ویروس کرونا و روش های پیشگیری از آن در بیش از ۲۰۰ مجموعه ورزشی تحت پوشش این سازمان نصب شده است. در این پوسترها شیوههای رعایت بهداشت فردی برای جلوگیری از ابتلا به ویروس کرونا، مصرف مواد غذایی جهت ارتقا سیستم ایمنی بدن و ... آموزش داده شده است.

بر اساس اعلام مسئولان وزارت بهداشت مواردی از ابتلا به ویروس کرونا در کشور ثبت شده و تشدید نظارت بر رعایت بهداشت در مجموعه‌های ورزشی با هدف افزایش بهداشت و سلامت عمومی در جامعه صورت می‌گیرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سلامت کروناویروس شهرداري تهران ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۷۹۸۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عدم رعایت نظافت عمومی سبب اختلال خط ۵ مترو شد

مدیر ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه گفت: عدم رعایت نظافت عمومی مسافران و اقدام اشتباه پیمانکار نظافت سبب اختلال خط ۵ مترو طی روز گذشته شده بود.

به گزارش مشرق، هادی زند، مدیر ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه درباره اختلال در خط ۵ مترو تهران طی روز گذشته اظهارداشت: مشکل قطارهای تندرو هنوز رفع نشده و تردد با قطارهای عادی در حال انجام است.

وی در مورد دلیل این اختلال اعلام کرد: برخی از مسافران مترو با عدم رعایت نظافت عمومی در ایستگاه، متاسفانه ته سیگارهای خود را در داخل محوطه ریخته بودند که پیمانکار نظافت ایستگاه در حرکتی اشتباه و غیر اصولی قصد سوزاندن و ازبین بردن این ته سیگار ها را داشت تا در دید مسافر نباشد.

زند گفت: این مساله متاسفانه سبب شده آتش به کابل های سیگنالینگ رسیده و موجب اختلال و قطعی آن شده است.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • ادامه موج گسترده مهاجرت پرستاران به کشور‌های خلیج فارس / در عمان حقوق یک پرستار ۶ برابر ایران است
  • بهداشت حرفه ‌ای عمر مفید کارگران را افزایش می‌دهد
  • موج بالای مهاجرت پرستاران؛ عمانی‌ها ۶ برابر ایران حقوق می‌دهند | مقاومت عجیب با وجود کمبود پرستار!
  • موج مهاجرت پرستاران؛ عمان ۶ برابر ایران حقوق می‌دهد
  • موج مهاجرت پرستاران به کشور‌های خلیج فارس
  • کرونا ویروس چگونه با تغییرات آب و هوایی گسترش یافت؟
  • واکسیناسیون مؤثرترین مداخله بهداشتی برای ارتقای سلامت
  • پانی پوری ؛ غذای سنتی خیابانی در هند با رعایت کامل بهداشت! (فیلم)
  • عدم رعایت نظافت عمومی سبب اختلال خط ۵ مترو شد
  • توسعه ورزش های همگانی با اجرای برنامه آزاد سازی اماکن ورزشی