Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@12:31:18 GMT

تخلف انتخاباتی تاکنون در گیلان گزارش نشده است

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۷۹۸۱۷

تخلف انتخاباتی تاکنون در گیلان گزارش نشده است

به گزارش خبرنگار ایرنا، رضا جمشیدی روز جمعه در ستاد انتخابات استانداری گیلان در جمع خبرنگاران افزود: مردم در آرامش و امنیت کامل در شعب اخذ رای در حال رای دادن هستند و بر اساس گزارش های دریافتی از شهرستان های مختلف ، تاکنون تخلف انتخاباتی نداشته ایم.

وی با اشاره به حضور مردم برای رای دادن در شعب اخذ رای در گیلان اظهار امیدواری کرد تا با حضور حداکثری مردم در این استان شاهد انتخاباتی پرشور باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جشمیدی با بیان اینکه کمیته حراست و استعلامات ستاد انتخابات در گیلان در سه بخش قبل، حین و بعد انتخابات تقسیم کرده، خاطر نشان کرد: توزیع ملزومات مربوط به انتخابات و اخذ آن از انبارهای مرکزی وزارت کشور با همکاری بسیار خوب نظارت و پشتیبانی انجام گرفته است.

وی با اشاره به ثبت نام ۴۶۷ داوطلب برای شرکت در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: در این راستا یک هزار و ۸۶۸ استعلام از چهار مرجع در اختیار هیات اجرایی قرار گرفته و همکاران حراست در بحث صیانت از استعلام ها نهایت دقت را داشته اند.

مسئول کمیته حراست و استعلامات ستاد انتخابات استان گیلان بیان داشت: کمیته حراست جلسه های متعددی درباره صیانت از آرای مردم، سلامت و امنیت انتخابات و مشارکت و رقابت در انتخابات جلسه های مختلفی داشته و سعی بر آن داشته ایم که در این فضا تلاش و همت مضاعفی داشته باشیم.

دو هزار و ۵۵۹ شعبه اخذ رأی در گیلان آماده دریافت آرای مردم برای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی است؛  که از این تعداد یک هزار و ۶۵۴ شعبه روستایی و ۹۰۵ شعبه شهری است و از مجموع این تعداد؛ دو هزار و ۲۱۴ شعبه ثابت و ۳۴۵ شعبه سیار است.

 ۱۶۸ نفر از داوطلبان آماده هستند تا در ۱۱ حوزه انتخابیه برای  اخذ آرای مردم جهت ۱۳ کرسی نمایندگی مجلس گیلان  باهم به رقابت بپردازند.

گیلان با ۱۶ شهرستان و ۱۱ حوزه انتخابیه اصلی، ۱۳ کرسی نمایندگی در خانه ملت دارد.

در این دوره از انتخابات از جمعیت دو و نیم میلیون نفری گیلان ؛ یک میلیون و ۹۵۸ هزار و ۴۷۳  نفر واجد شرایط شرکت هستند.

برچسب‌ها رشت انتخابات مجلس شورای اسلامی گیلان پروندهٔ خبری انتخابات مجلس در گیلان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: رشت انتخابات مجلس شورای اسلامی گیلان رشت انتخابات مجلس شورای اسلامی گیلان انتخابات مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۷۹۸۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه ۸۷ میلیارد ریالی تاوان عمل نکردن به تعهدات ارزی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، حسین نجف زاده گفت: پرونده شرکت تجاری برای ایفا نکردن 69 هزار و 603 یورو تعهدات ارزی به ارزش 39 میلیارد و 20 میلیون ریال در شعبه اول بدوی و ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان ماکو رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی افزود: شعبه رسیدگی کننده پس از بررسی پرونده و با توجه به ارائه نشدن اسناد و مدارک قانونی، تخلف انتسابی را محرز و علاوه بر بازگرداندن ارز رفع تعهد نشده و محرومیت یک ساله فعالیت بازرگانی، شرکت را به پرداخت 78 میلیارد و 41 میلیون ریال جریمه نقدی معادل 2 برابر میزان ریالی ارز تعهد نشده بر اساس بالاترین نرخ اعلامی بانک مرکزی از زمان دریافت ارز، محکوم کرد.

نجف زاده گفت: با گزارش بانک سپه پیرامون عمل نکردن یک شرکت به تعهدات ارزی، پرونده این تخلف برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

 

دیگر خبرها

  • هیچ مدیری به دلیل تخلفات انتخاباتی برکنار نشد
  • تشکیل ۱۰۰ فقره پرونده تخلفات انتخاباتی دور اول در مازندران
  • مجازات متصدی دارو خانه دامپزشکی متقلب در اشنویه
  • جریمه ۸۷ میلیارد ریالی تاوان عمل نکردن به تعهدات ارزی
  • توبیخ پزشک متخلف در ارومیه
  • رونمایی از لیست‌های انتخاباتی/ آمادگی برای انتخابات الکترونیک
  • درخواست انتخاباتی یک نماینده مجلس از مردم
  • درخواست انتخاباتی عضو دفتر رهبری از مردم /انتخاب هیات رئیسه مجلس دوازدهم در انحصار نمایندگان تهرانی نخواهد بود
  • ۱۴۸ شعبه آماده دریافت آرای انتخاباتی آبادان
  • بازار انتخابات در تبریز داغ شد/ اوج هیجان در ستادهای تبلیغاتی