Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه موقت میامی در خطبه های نماز جمعه این هفته در مسجد جامع  این شهر گفت: مردم باید در انتخاب نامزد اصلح دقت کرده و با آگاهی کامل به فرد مورد نظرشان رای دهند.

حجت الاسلام والمسلمین  اسماعیل عباس نژاد افزود: انتخابات روز امتحان در ایران اسلامی است که مردم باید وظیفه خود را انجام داده تا توطئه دشمنان خنثی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در زمینه انتخابات، اظهار داشت : انتخابات عید ملی برای ایرانیان است و این روز بزرگ را با حضور باشکوه در انتخابات جشن می گیریم.

امام جمعه موقت میامی با اشاره به اینکه انتخابات یک تکلیف شرعی است، افزود : احقاق حق یکی از مهترین سفارش های رهبر معظم انقلاب در موضوع انتخابات است و حضور مردم در انتخابات راهی برای تحقق مجلس انقلابی است .

عباس نژاد با اشاره به اینکه مردم ایران اسلامی از آغازین ساعات رای گیری در شعبه های اخذ رای حضور یافته اند، تصریح کرد : مردم، با تحقیق، به نامزد اصلح و انقلابی رای بدهند .

امام جمعه موقت میامی افزود : ولایی و کارآمد بودن از مهمترین شاخصه های نامزد اصلح است و مردم با انتخاب اصلح و تشکیل مجلس انقلابی امید دشمنان را به یاس تبدیل کنند.

منتخبان مسوول وعده‌های انتخاباتی خود هستند

امام جمعه موقت دامغان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته در مصلی امام خمینی (ره) این شهر،گفت: فرد منتخب در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی باید بداند که در برابر رای مردم و وعده‌هایی که داده مسوول است.

حجت‌الاسلام والمسلمین احمد فوادیان افزود: نماینده منتخب مردم باید امانت‌دار خوبی برای مردم باشد و در برابر مردم خود را خاضع و فروتن بداند.

وی ادامه داد: نامزدهای انتخاباتی نیز با احترام به رای مردم، فردای انتخابات را به روز رفاقت، مهربانی، همدلی و وحدت تبدیل کنند تا در کنار هم به اعتلای شهر و کشور کمک کنند.

فوادیان به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و گفت: مردم از شورای نگهبان، هیات‌های اجرایی و نظارت، انتظامات و تمامی دست‌اندرکاران که زمینه انتخابات ایرانی و اسلامی سالم را فراهم کردند سپاسگزارند.

وی اظهارداشت: بدون شک، به همه دست‌اندرکاران و شورای نگهبان اعتماد داریم که در پایان برگزیده مردم از صندوق خارج می‌شود.

وی افزود: از همه نامزدها که با تعیین اهداف و بیان وظایف و مسوولیت‌های خود حاضر شدند که بار سنگین نمایندگی را به دوش بکشند تشکر می‌کنیم.

امام جمعه موقت دامغان گفت: مردم در این انتخابات با حضور پرشور خود، با امام راحل، رهبری، خون شهدا و به ویژه علمدار انقلاب، شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی تجدید پیمان کردند.

برچسب‌ها سمنان انتخابات مجلس شورای اسلامی میامی دامغان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سمنان انتخابات مجلس شورای اسلامی میامی دامغان سمنان انتخابات مجلس شورای اسلامی میامی دامغان امام جمعه موقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۷۹۸۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صیانت از آرای مردم گنبدکاووس با ۷۰۰ ناظر آموزش‌ دیده

ایسنا/گلستان رئیس هیات نظارت بر انتخابات گلستان از به کارگیری ۷۰۰ ناظر آموزش‌ دیده برای نظارت بر دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم در گنبدکاووس خبر داد.

حمیدرضا بهمنی‌نژاد روز سه شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به حساسیت برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی، برای حفاظت و حراست از آرای مردم گنبدکاووس ۷۰۰ نفر به عنوان ناظر انتخاباتی، دوره‌های ویژه را آموزش دیدند.

وی  با بیان اینکه مهمترین اصل برای برگزاری انتخابات دور دوم، تشویق و ترغیب مردم به حضور در انتخابات مانند دور اول است افزود: در گلستان فقط انتخابات در گنبدکاووس به دور دوم کشیده شده است که روز جمعه ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود.

رئیس هیات نظارت بر انتخابات گلستان افزود: استان گلستان دارای ۶ حوزه انتخابیه با هفت نماینده در مجلس است و اعتبارنامه ۶ منتخب مردم در مجلس شورای اسلامی نیز تائید شد.

این مقام مسئول بیان کرد: طبق قانون اساسی، کسانی می‌توانند در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در گنبدکاووس شرکت کنند که در مرحله اول نیز در این شهرستان رای دادند و یا به دلایلی نتوانستند در انتخابات دور اول شرکت کنند.

به گزارش ایسنا، انتخابات ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ حوزه انتخابیه گنبدکاووس برای تعیین نماینده این شهرستان در مجلس شورای اسلامی پس از به‌ حدنصاب نرسیدن آرای نامزدها به دور دوم کشیده شد و «قرجه طیار» و «عبدالحکیم آق‌ارکاکلی» در مرحله دوم انتخابات برای کسب کرسی نمایندگی تلاش می‌کنند.

در مرحله اول انتخابات، طیار ۲۱ هزار و ۸۶۱ رای و آق‌ارکاکلی ۲۰ هزار و ۵۵۹ رای کسب کردند. حوزه انتخابیه شهرستان‌ گنبدکاووس با افزون بر ۴۰۰ هزار نفر جمعیت، یک کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی دارد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس از پنجشنبه آغاز می‌شود
  • اعتلای فرهنگ و اندیشه ایران اسلامی در گرو تلاش هدفمند معلمان است
  • آمادگی ۴ حزب برای دور دوم انتخابات مجلس
  • اصلاح طلبان در کدام حوزه های انتخابیه کاندیدا دارند؟
  • شوراها روزنه‌ها و منافذی که به رانت اطلاعاتی برای عده‌ای خاص می‌انجامد را مسدود کنند
  • مراسم سوگواری امام صادق در باغ موزه دفاع مقدس برگزارمی شود
  • صیانت از آرای مردم گنبدکاووس با ۷۰۰ ناظر آموزش‌ دیده
  • ظهور تحول در دانشگاه های جهان را باید نتیجه خون‌های ریخته شده در غزه دانست
  • شهید مطهری پهلوان جهاد تبین بود
  • دیدار فرمانده سپاه با ائمە جمعه بوکان