Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-27@20:55:26 GMT

انگشتان آبی‌رنگ رای اولی‌ها /

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۷۹۸۶۷

انگشتان آبی‌رنگ رای اولی‌ها /

خبرگزاری شبستان:

خبرگزاری شبستان- گیلان؛ رقابت یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از صبح امروز(۲ اسفند) با حضور پرشور مردم در شعبات اخذ رای آغاز شد و تمامی شهرستان‌های گیلان شاهد صحنه‌های از شور و شعوری است که انتخابات ۱۲ اسفند را به جشن ملی ایرانیان تبدیل خواهد کرد.

۹۱ هزار و ۴۹۸ نفر رأی‌اولی در گیلان برای اولین بار انگشت اشاره‌شان به رنگ آبی آغشته شده تا همگام با همه آحاد مردم در انتخابات حضور داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تمامی متولدین ۲ اسفند ۱۳۸۰به قبل امروز برای اولین بار انگشتان خود را به رنگ آبی  وحدت، یکپارچگی، استقلال و سرافرازی ملت ایران میزنند تا در نحستین انتخابات گام دوم انقلاب، پایبندی خود به نظام و ولایت فقیه را به رخ جهانیان بکشانند

 رای‌اولی‌هایی که منتظر نواخته شدن زنگ انتخابات بوده و با آغاز این ماراتن از همان ساعات اولیه با حضور پرشور در پای صندوق‌های رای بلوغ سیاسی خود را نشان دادند.

زینب حیدری یكی از رای اولی‌های حاضر در شعبه شهرداری رشت که در کنار سایر رای دهندگان ایستاده بود افزود: یک رای من تاثیر مهمی در تعیین سرنوشت كشورم دارد و از چندروز پیش منتظر رسیدن چنین روزی هستم.

 

وی با بیان اینکه حضور ما رای اولی‌ها به جهانیان ثابت می‌کند که انقلاب در خون جوانان کشور جریان دارد افزود: هر انگشت آبی ما نشانه وحدت ملت و حمایت از نظام است.

 

این دخترنوجوان رشتی ادامه داد: برای سرافرازی كشورمان در پای صندوق‌های رای حضور یافته و به ندای رهبرمعظم انقلاب اسلامی لبیگ می‌گوییم.

 

یاسر رای اولی دیگری که شناسنامه و پرچم جمهوری اسلامی در دست داشت بیان کرد: دشمن بداند تا زمانی که ما جوانان و مردم پشت نظام و رهبرمان هستیم باید خواب براندازی نظام را ببیند.

وی با بیان اینکه رای آگاهانه مردم و انتخاب نامزد اصلح در سرنوشت سیاسی و اجتماعی كشور بسیار تاثیرگذار است تاکید کرد: تلاش کردم تا در انتخاب فرد مورد نظر نهایت دقت را داشته باشم تا بهترین گزینه را انتخاب كنم.

 

مهدی که با دوستان خود برای رای دادن آمده بود و از اینکه برای نخستین بار رای می‌دهد احساس نشاط می‌کرد گفت: انتخابات زمینه‌ساز اقتدار و امنیت کشور در عرصه بین‌الملل است و باید با انتخاب اصلح و آگاهانه زمینه توسعه کشور را فراهم کرد.

 

وی با بیان اینکه باید با خلق حماسه‌ای ماندگار این حضور را به شعور تبدیل کنیم اظهارداشت: هر رای ما سیلی محکمی بر صورت ترامپ است تا بداند خون سردار سلیمانی در رگ‌های ما جریان دارد و راه شهدا را ادامه می‌دهیم.

 

گزارش‌های خبرنگاران شبستان از سراسر استان حکایت از حضور پرشور رای اولی‌ها و سایر اقشار مردم پای صندوق‌های اخذ رای دارد. مردمی که آمده‌اند تا پایبندی خود را به آرمان‌های انقلاب به رخ جهانیان بکشانند.

پایان پیام/84

منبع: شبستان

کلیدواژه: انتخابات مجلس در گیلان شکوه حضور رای اولی ها رای اولی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۷۹۸۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توماس توخل: چرا اولی هونس باید پیش از بازی با رئال مادرید چنین حرف‌هایی بزند؟

توماس توخل از اولی هونس بابت صحبت‌هایش به‌طور علنی انتقاد کرده است

طرفداری | در چارچوب هفته سی‌ویکم بوندسلیگا، بایرن مونیخ در یک بازی دشوار در آلیانتس آرنا موفق شد با بریس هری کین و نتیجه 2-1 مقابل آینتراخت فرانکفورت به پیروزی برسد تا خیال‌شان از بابت کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا راحت شود.

به نقل از اسکای آلمان؛ حال توماس توخل در کنفرانس خبری پس از بازی درباره وضعیت مصدومان تیمش، بازی مقابل رئال مادرید و مهم‌تر از همه، اظهارات جنجالی اولی هونس در روز گذشته صحبت کرده است.

وضعیت مصدومان

جمال موسیالا دیروز تمریناتش را متوقف کرد زیرا دوباره دردش برگشته بود، بنابراین امروز امکان حضور در ترکیب را نداشت. درباره ماتیاس دلیخت و کنراد لایمر نیز باید منتظر نتیجه معاینات بمانیم تا ببینیم چه می‌شود.

مچ پای لایمر پیچیده و از ناحیه کپسول مصدوم شده است. دلیخت نیز از ناحیه رباط زانو دچار آسیب‌دیدگی شده. باید ببینیم آیا هر دوی آن‌ها برای بازی سه‌شنبه آماده هستند یا خیر. 

بازی مقابل رئال مادرید 

البته من در پس ذهنم به بازی سه‌شنبه فکر می‌کردم اما امروز باید عملکردی جدی از خود به نمایش می‌گذاشتیم. ما می‌دانستیم آینتراخت در ضد حملات چه‌قدر خوب است و بنابراین باید کم‌تر توپ را لو می‌دادیم. هر چند ما لایمر و دلیخت را از دست دادیم که باعث شد چند چیز را تغییر دهیم، برای مثال لئون در پست دفاع راست بازی کرد. با این حال تا لحظه آخر، ما تمرکزمان را حفظ کردیم. بازی مهمی بود و کار آسانی نداشتیم. تیم لایق بیش‌ترین تمجیدهاست و اکنون باید به‌طور کامل روی سه‌شنبه تمرکز کنیم.

صحبت‌های اولی هونس

اولی هونس در یک مصاحبه مفصل، درباره توماس توخل گفت که او اعتقاد دارد اگر از بین بازیکنان جوان مانند جمال موسیالا، الکساندر پاولوویچ یا آلفونسو دیویس عملکرد خوبی نداشته باشند، بهتر است بازیکن دیگری به‌جای آن‌ها جذب شود تا اینکه روی پیشرفت آن‌ها وقت بگذارند. حال توخل نیز به این صحبت‌های واکنش نشان داده است.

من دیروز آن را خواندم و قبل بازی نیز درباره‌اش صحبت کردم. درک می‌کنم چنین سؤالی را بپرسید اما تمرکز من اکنون به‌طور کامل روی سه‌شنبه است. 10 روز آینده برای ما بسیار اهمیت دارد و هیچ زمانی بدتر از الان برای صحبت کردن درباره چنین موضوعاتی نیست. 

بیش‌تر بخوانید: اولی هونس: ژابی آلونسو با رد پیشنهاد ما شخصیتش را نشان داد؛ مربی باید مانند یک معلم باشد

توخل در مصاحبه‌ای پیش از شروع بازی نیز گفته بود: 

این صحبت‌ها درست نیستند و من حتی نمی‌دانم چگونه پاسخ‌شان را بدهم. این به شخصیت مربیگری من لطمه زد. اگر چیزی در 15 سال گذشته ثابت کرده باشم، این است که بازیکنان آکادمی همواره جایی در تیم دارند البته اگر عملکرد خوبی داشته باشند. من این (صحبت‌های هونس) را درک نمی‌کنم و هیچ پایه و اساسی ندارد. 

این صحبت‌های آن‌قدر غیر واقعی هستند که اگر اولی آن‌ها را نگفته بود، اصلأ به آن واکنشی نشان نمی‌دادم. اینکه چهار روز پیش از بازی مقابل رئال مادرید چنین حرف‌هایی زده می‌شود، مرا به عنوان مربی بسیار آزار می‌دهد. ما بارها در این‌باره (توسعه بازیکنان جوان) خود را ثابت کردیم. 

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • توماس توخل: چرا اولی هونس باید پیش از بازی با رئال مادرید چنین حرف‌هایی بزند؟
  • توخل جواب رئیس بایرن را داد
  • داغ شدن شایعات فلوریان ویرتس و بایرن مونیخ پس از صحبت‌های هونس
  • کارگران؛ صف اولی‌های جبهه تولید
  • مردم در دور دوم انتخابات به افراد «توانمند» و «تحول‌گرا» رأی دهند
  • چرا مشارکت در دور دوم انتخابات مجلس مهم است؟
  • خلاف شایعات، رالف رانگنیک یک گزینه موقت برای بایرن مونیخ نیست
  • برگزاری انتخابات الکترونیک در خرم‌آباد و چگنی
  • آمادگی ستاد انتخابات لرستان برای برگزاری دور دوم انتخابات
  • انتخابات در خرم‌آباد و چگنی به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود