Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، با آغاز رسمی زمان رأی گیری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و نخستین میاندوره‌ای مجلس خبرگان رهبری، مردم شهرستان پیشوا به یاد قیام خونین ۱۵ خرداد سال ۴۲ که در آن، جمعی از مردم دشت ورامین کفن‌پوش جان خود را در راه دفاع از حریم ولایت، تقدیم اسلام کردند، بار دیگر کفن برتن کردند تا آمادگی خود را در راه دفاع از نظام به نمایش بگذارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مردم پیشوا روز جمعه با حضور در صحن مطهر امامزاده جعفر(ع)، برادر بلافصل امام رضا(ع)، پس از قرائت دعای ندبه، خود را آماده کردند تا با حضور در شعب اخذ رأی، آراء خود را در دفاع از آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی به صندوق‌ها بریزند.

حاجیه خانم جنیدی، مادر سه شهید دفاع مقدس با حضور در شعب اخذ رأی جزو نخستین افرادی بود رأی خود را به صندوق انداخت.

جمعی از شرکت کنندگان در انتخابات، همچون پدران خود کفن برتن کردند تا ثابت کنند گذر زمان از عشق و ارادت آنان به نظام نمی‌کاهد حضورشان در تداوم حرکت شهدا و دفاع از مرز و بوم انقلاب اسلامی، همیشگی است.

یکی از این افراد به خبرنگار ایرنا گفت: ما آمدیم تا به ندای رهبر معظم انقلاب لبیک بگوئیم و مسئولان نیز باید در مقابل به تعهدات خود در خدمت رسانی به نظام مقدس جمهوری اسلامی عمل کنند.

محمد جعفری افزود: امروز حضور پرشور و با شعور ملت ایران پای صندوق‌های رأی، مشت محکمی بر دهان دشمنان قسم خورده نظام است که تلاش داشتند مردم را از نظام جدا کنند، این پیوند همیشگی و ناگسستنی است و یاوه گویی بدخواهان نمی‌تواند خللی در عزم و اراده ملت به وجود آورد.

دیگر شهروند پیشوایی نیز به خبرنگار ایرنا گفت: امروز آراء مردم ایران اسلامی تیری به قلب دشمنان و بدخواهان نظام است، بی تفاوتی نسبت به شرکت در انتخابات تنها ما را از حقی که نظام در اختیارمان قرار داده محروم می‌کندو یقینا مردم ایران این فرصت طلایی را به سادگی از دست نمی‌دهند.

زهرا رحیمی افزود: امروز زمان امتحان ثابت قدم بودن در دفاع از ارزش‌های اسلامی است، کسی که از این امتحان سربلند بیرون آید، در اصل آینده نظام را تضمین کرده است.

فرماندار پیشوا در حاشیه بازدید از مراحل اخذ رأی حوزه انتخابیه پیشوا به خبرنگار ایرنا گفت: مردم ولایت مدار و همیشه در صحنه پیشوا بار دیگر ثابت کردند همچون گذشته و با اراده ای پولادین از آرمان های انقلاب حراست می کنند و با حضور خود حماسه ای دیگر در تاریخ سراسر افتخار این دیار خلق می کنند.

حسین عباسی افزود: روند برگزاری انتخابات در شهرستان پیشوا به صورت کاملا قانونی در حال اجراست و تاکنون هیچ موردی از تخلف و یا سوء تدبیر مشاهده و یا گزارش نشده است.

وی اظهار کرد: ۸۱ شعبه اخذ رای در دو بخش مرکزی و جلیل‌آباد برای جمع آوری آراء مردم در نظر گرفته شده است که از این تعداد، ۷۷ شعبه ثابت و ۴ شعبه سیار است.

فرماندار پیشوا افزود: در بخش مرکزی ۵۵ شعبه ثابت و ۳ شعبه سیار و در بخش جلیل آباد ۲۲ شعبه ثابت و یک شعبه سیار برای جمع آوری آراء مردم در نظر گرفته شده است.

عباسی گفت: بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ نفر از عوامل اجرایی شامل نمایندگان فرماندار، اعضای شعب، بازرسین و عوامل انتظامی کار برگزاری انتخابات را در شهرستان پیشوا بر عهده دارند.

حوزه انتخابیه ورامین، پیشوا و قرچک یک نماینده در مجلس شورای اسلامی دارد.

برچسب‌ها حسین عباسی انتخابات مجلس شورای اسلامی پروندهٔ خبری انتخابات مجلس در تهران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: حسین عباسی انتخابات مجلس شورای اسلامی حسین عباسی انتخابات مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۷۹۸۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۷۶ شعبه اخذ رأی در حوزه انتخابیه پارس آباد، اصلاندوز و بیله سوار

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل؛ جابر جهان بین افزود: عوامل برگزاری انتخابات، هیئت‌های اجرایی و نظارت و عوامل انتظامی برای برگزاری باشکوه مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی آماده هستند و تمهیدات لازم در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به اینکه زمان قانونی تبلیغات دو نامزد راه یافته به دور دوم انتخابات پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت به پایان می‌رسد گفت: نامزد‌ها و هواداران باید با رعایت قانون در نوع تبلیغ و رعایت زمان قانونیِ آن، احترام به مردم و اخلاق مداری را مد نظر قرار دهند. در استان اردبیل، انتخابات ۱۱ اسفندماه ۱۴۰۲ فقط در حوزه انتخابیه پارس آباد، بیله‌سوار و اصلاندوز به دلیل کسب نشدن حدنصاب ۲۰ درصد آرا از طرف هیچ کدام از رقبای حاضر، به دور دوم کشیده شد. مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی جمعه ۲۱ اردیبهشت در سراسر کشور برگزار می‌شود.  

دیگر خبرها

  • ورود هزار و ۳۴۴ میلیارد تومان نقدینگی به صندوق‌های با درآمد ثابت
  • رای گیری الکترونیک چگونه انجام می‌شود؟
  • ۲۷۶ شعبه اخذ رأی در حوزه انتخابیه پارس آباد، اصلاندوز و بیله سوار
  • تشریح چگونگی انتخابات الکترونیکی / چه کسانی واجد شرایط رای دادن هستند؟
  • تشریح چگونگی انتخابات الکترونیکی/چه کسانی واجد شرایط رای دادن هستند؟
  • پیش بینی ۲۸۷ شعبه برای دور دوم انتخابات
  • انتخابات مهم‌ترین نماد مردم‌سالاری دینی است
  • شاهد آرای کیفی‌تر در دور دوم انتخابات خواهیم بود
  • تعیین ۳۵ شعبه دیوان عالت اداری به حوزه کار + تصویر
  • رقابت ۴ نامزد دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در مازندران