Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، عباسعلی کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان در گفتگویی درخصوص گزارش تخلفات انتخاباتی، اظهار داشت: در این رابطه کارشناسان در ستاد مشغول گزارش تخلفات هستند اما تا این لحظه تخلف مهمی نیامده و عموما موارد جزئی بوده که رفع شده و هیچ مشکلی در این حوزه نداریم.

وی درباره کمبود تعرفه نیز گفت: درباره کمبود تعرفه که قبلا گزارش می‌رسیده تاکنون گزارش خاصی نداشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کدخدایی درباره میزان مشارکت هم گفت: طبق گزارشی که به دست ما رسیده میزان مشارکت خوب است و بعدازظهر هم بیشتر خواهد شد و فکر نکنیم کمتر از ادوار گذشته باشد.

وی درباره سامانه مردم ناظر بیان کرد: از امروز از سامانه گزارشات تخلفات استقبال شده و مردم مستقیما با ما در تماس هستند و موارد را کارشناسان ما، بررسی و ما از طریق هیئت نظارت بررسی می‌کنند.

سخنگوی شورای نگهبان همچنین تصریح کرد: با توجه به حضور گسترده مردم، در برخی شعب احتمال کمبود تعرفه می‌رفت که پیش‌بینی‌های لازم اندیشیده شده است.

کدخدایی در خاتمه گفت: با توجه به نگرانی‌هایی که وجود داشت، دوستان در وزارت کشور پیشنهاد دادند، اثر انگشت از فرآیند حذف شد و هیچگونه نگرانی در انتخابات وجود ندارد.

کد خبر 4858736

منبع: مهر

کلیدواژه: شورای نگهبان وزارت کشور عباسعلی کدخدایی انتخابات 98 انتخابات 98 مجلس شورای اسلامی انقلاب اسلامی ایران راهپیمایی 22 بهمن شورای نگهبان قاسم سلیمانی ستاد انتخابات کشور چهل و یکمین فجر انقلاب اسلامی ایران حسن روحانی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب محمد جواد ظریف محمدجواد ظریف عباسعلی کدخدایی کمبود تعرفه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۷۹۹۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح تعرفه‌گذاری پلکانی گاز خانگی باید اجرایی شود/ تخصیص بی‌حساب و کتاب یارانه انرژی را متوقف کنید

ناصر سودانی گفت: یکی از راه‌های بهینه کردن مصرف گاز در بین مردم این است که طرح تعرفه گذاری پلکانی گاز خانگی اجرایی شود. به این صورت که از افرادی که مصرف بالایی از گاز دارند هزینه بیشتری اخذ شود تا جلوی تخصیص بی‌حساب و کتاب یارانه انرژی به این افراد گرفته شود.

ناصر سودانی، کارشناس انرژی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری دانشجو درخصوص میزان تاثیرگذاری طرح تعرفه‌گذاری پلکانی گاز خانگی برای کنترل مصرف گاز بخش خانگی گفت: شدت مصرف گاز در کشور ما خیلی بالاست. کشور‌هایی مثل چین و هند که جمعیت بیشتری نسبت به ما دارند، سطح مصرف انرژی در آن‌ها بسیار پایین‌تر است. ما در فرهنگ سازی کوتاه آمده‌ایم و باید این مسئله را جدی بگیریم و شیوه‌هایی را اجرایی کنیم تا مردم در مصرف خود جدی‌تر عمل کنند.

 

این کارشناس انرژی افزود: یکی از راه‌های بهینه کردن مصرف گاز در بین مردم این است که طرح تعرفه گذاری پلکانی گاز خانگی اجرایی شود. به این صورت که از افرادی که مصرف بالایی از گاز دارند هزینه بیشتری اخذ شود تا به این ترتیب جلوی تخصیص بی‌حساب و کتاب یارانه انرژی به این افراد گرفته شود.

 

سودانی در ادامه بیان کرد: در کشور ما گاز به قیمت بسیار نازلی به مردم تخصیص پیدا می‌کند، زیرا شامل یارانه پنهان انرژی می‌شود، ولی وقتی سطح مصرف گاز دسته بندی شود و افراد بر اساس میزان مصرف خود قبض گاز بپردازند، قطعا متوجه ارزش آن خواهند شد.

 

وی ادامه داد: در این شیوه هر چه سطح مصرف گاز خانوار‌ها بالاتر برود به همان میزان دریافت یارانه انرژی آن‌ها کمتر می‌شود.

دیگر خبرها

  • طرح تعرفه‌گذاری پلکانی گاز خانگی باید اجرایی شود/ تخصیص بی‌حساب و کتاب یارانه انرژی را متوقف کنید
  • کمبود ویتامین D چه خطراتی برای زنان دارد؟
  • لرستان استانی امن و فعال با مشارکت مردم
  • اصلاح قبوض گازبهای تاسیسات گردشگری و صنایع‌دستی
  • مهر۱۴۰۳ کمبود معلم نداریم/توجه به مدرسه سازی اولویت آموزش و پرورش
  • ارتباط مشکل مسکن با کمبود پرستار در شهر‌ها/ تعرفه ترجیحی پاسخگوی نیاز پرستاران نیست
  • کمبود پارکینگ یکی از معضلات استان قم است
  • کاهش تورم ماهانه اجاره مسکن به کمتر از میانگین ۸ ساله
  • چرا رئیس‌جمهور به بازدید از تهران آمد؟
  • محرومیت از تحصیل در انتظار داوطلبان متخلف