Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه سنندج گفت: انتخابات استان کردستان با شور، نشاط و مشارکت بالا و حضور حداکثری مردم در حال برگزاری است. ۰۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۳ استانها کردستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، ماموستا فایق رستمی ظهر امروز در خطبه‌های نماز‌ جمعه سنندج که در مسجد جامع اقامه شد ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه نمازگزاران و دعای خیر و طلب شفای عاجل برای همه مریضان، اظهار داشت: امروز مردم همیشه در صحنه کردستان با حضور در پای صندوق‌های رأی، سرنوشت خود را تعیین می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی مردم‌سالاری و تعیین سرنوشت خود را از ویژگی‌های مطرح و مهم انقلاب اسلامی خواند و افزود: نماینده منتخب مردم باید به وعده‌های خود عمل و مردم را فراموش نکند و برای رفع مشکلات حوزه انتخابیه خود تمام تلاش خود را به‌کار گیرد.

ماموستارستمی با ابراز خوشحالی از اینکه انتخابات استان کردستان با شور، نشاط و مشارکت بالا و حضور حداکثری مردم در حال برگزاری است، خاطرنشان کرد: امروز امانت 80 میلیون نفر نزد منتخبان مردم در مجلس شورای است و امیدوارم منتخبان در عمران و آبادانی کشور نقش مؤثر داشته باشند.

وی بیان کرد: مشارکت بالا در انتخابات تمام توطئه‌های دشمن را خنثی کرده، بنابراین باید همه مردم قدرشناس و متعهد ایران اسلامی با شرکت در این رویداد حساس و تاریخی، دَین خود را نسبت به نظام و رهبری ادا کنیم.

تصاویر خبرنگار چینی از حضور مردم تهران در انتخابات مجلسانتخابات ایران| شکوه حضور مردم سمنان به روایت تصاویر

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه سنندج با یادآوری اینکه پیامبر اکرم(ص) با قشر فقرا بسیار مهربان بود، گفت: همه ما باید دست در دست یک به قشر فقرا و نیازمند کمک کنیم.

وی خطاب به مسلمانان عنوان کرد: خداوند به پیامبر گرامی اسلام(ص) فرموده، ای پیامبر تا زمانی‌که تو در جمع امت خود باشید، برای مردم عذاب نخواهم فرستاد.

ماموستا رستمی با بیان اینکه قرآن مکتب انسان‌ساز و برای پیروز شدن، باید در مسجد مرکز وحدت و مودت حضور فعال داشته باشیم، ابراز داشت: در کره خاکی هیج جایی به اندازه یک وجب از زمین مسجد، نزد خداوند باارزش نبوده چراکه مرکز راز و نیاز با خداوند است.

امام جمعه سنندج مسجد را دانشگاه انسان‌ساز خواند و خاطرنشان کرد: مسجد خانه خدا بر روی زمین است و خوشبختی و سعادت نصیب انسانی‌ست که در منزل خدا حاضر شود و مال حرام، کینه و بدحجابی دنیا را به فساد می‌کشاند

انتهای پیام/485/ ت

R7848/P/S6,66/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: جمعه سنندج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۷۹۹۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نماهنگی دیدنی از شهر سنندج + فیلم

در سال ۱۳۹۷ شورای فرهنگ عمومی استان کردستان، ۶ اردیبهشت‌ را به نام روز سنه (روز سنندج) تصویب کرد.   ششم ماه گولان(اردیبهشت)، سالروز دستور شاه صفی به حاکم کردستان سلیمان خان اردلان برای ساخت شهر سنندج است.   روز سنه یادآور پیشینه تاریخی، فرهنگ، تمدن و اصالت مردمی است که مردمانی قهرمان را پرورانده و آوازه جهانی پیدا کرده اند.   سنندج به شهر هزار تپه، شهر مسجد و مناره، پایتخت دف جهان، پایتخت نوروز، شهر خلاق موسیقی یونسکو، پایتخت کتاب ایران و عناوین و القابی خوانده می‌شود که همه اینها شاخصه‌های منحصربه‌فرد این شهر است.

برای گرامیداشت این روز  یک هفته (از ۶ تا ۱۳ اردیبهشت) برنامه‌های فرهنگی و هنری برای عمومی اجرا می شود و همه ی مردم تولد سنه را جشن می گیرند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • همایش روز «آزادسازی سنندج» برگزار می‌شود
  • ۶ اردیبهشتِ زیبا؛ روز زیبای سنه نازار
  • یک قرن سنندج در قاب تصویر
  • نماهنگی دیدنی از شهر سنندج + فیلم
  • برگزاری انتخابات الکترونیک در خرم‌آباد و چگنی
  • آمادگی ستاد انتخابات لرستان برای برگزاری دور دوم انتخابات
  • ماموستا رستمی: فضای کتابخوانی در استان کردستان تقویت شود
  • کاندیداها و هوادارانشان قانونمند و اخلاق‌مدار باشند
  • کاندیداها و هواداران‌شان قانونمند و اخلاق‌مدار باشند
  • لزوم پیشگیری از تخلفات انتخاباتی در آستانه دور دوم انتخابات