Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام و المسلمین اله‌نور کریمی‌تبار در خطبه‌های نماز جمعه ایلام اظهار داشت: مردم فهیم ایران اسلامی می‌دانند هر رای آنها به مثابه سنگری مستحکم در برابر دشمنان قسم خورده انقلاب و اسلام است.

وی به نامزدهای پیروز میدان نیز توصیه کرد: این افراد به عنوان نمایندگان منتخب قاطبه مردم باید خود را نماینده حزب، جناح، شهر یا قبیله خاصی ندانند بلکه آنها نماینده کل استان هستند و همچنین باید از تجارب و برنامه‌های رقبای خود، نمایندگان کنونی و ادوار گذشته در راستای پیشبرد اهداف خود برای توسعه استان استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت‌الاسلام کریمی‌تبار با اشاره به اینکه نمایندگان پیروز باید با برنامه و اشراف به وظایف نمایندگی و مجلس وارد عمل شوند، اضافه کرد: نمایندگان منتخب مردم باید آگاه باشند که مجلس محل خدمت‌رسانی به جامعه است و آنجا را به مکانی برای رقابت در کسب اندوخته‌های دنیوی ندانند.

خطیب نماز جمعه ایلام گفت: نمایندگان پیروز بعد از اعلام نتیجه به جای برپایی جشن و پایکوبی نسبت به اعتماد عمومی آرای مردم سجده شکر به جای آوردند و به وظیفه و مسوولیت خطیری که بر دوش آنها گذارده شده است حساس و وظیفه شناس باشند.

وی اظهار داشت: انتخابات دارای ۲ بعد انتخاب خوب و انتخابات خوب است که انتخابات خوب با حضور حداکثری و پرشور مردم در شعب اخذ رای به سرانجام می‌رسد و انتخاب خوب نیز همان برگزیدن فرد شایسته، امین، آگاه به مسائل، کاردان، شجاع و صادق است و مقام معظم رهبری در سخنرانی‌های اخیر خود به کرات ویژگی‌های یک نماینده و مجلس خوب را برای همگان تشریح کرده‌اند.

حجت‌الاسلام کریمی‌تبار افزود: مردم بصیر انقلاب اسلامی نیک می‌دانند که حضور در عرصه انتخابات و مشارکت در اخذ رای ارتباطی با مشکلات و ناملایمات موجود در جامعه و بدعهدی‌ها ندارد و رای دادن در واقع دفاع از اسلام و کشور و مبارزه با خیال‌های خام دشمنان نظام و دین مبین اسلام است.

وی از کارگزاران و دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات هم خواست: نسبت به آرای مردم امین و امانتدار باشند و مسوولان با کسانی که به آرای مردم خیانت و از اعتماد آنها سوء‌استفاده می‌کنند برخورد جدی داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام به حلول ماه مبارک رجب اشاره کرد و گفت: در این ماه که دروازه خودسازی به ماه مبارک رمضان است افراد باید به طور جدی نسبت به رفتار، گفتار و خوراک خود دقت داشته باشند تا با فراغت بال بیشتری به پیشواز ماه‌های شعبان و رمضان بروند.

برچسب‌ها ایلام ستاد اقامه نماز کشور الله نور کریمی تبار پروندهٔ خبری انتخابات مجلس در ایلام

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ایلام ستاد اقامه نماز کشور ایلام ستاد اقامه نماز کشور کریمی تبار جمعه ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۸۰۰۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک امتیاز، نتیجه رقابت نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد با حریفان در مسابقات هندبال کشور

۲ نماینده کهگیلویه و بویراحمد در هفته نوزدهم لیگ برتر هندبال کشور با یک شکست و یک تساوی به کار خود پایان دادند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، تیم‌های هندبال نفت و گاز گچساران و فرازبام خائیز دهدشت نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد در هفته نوزدهم لیگ برتر هندبال عصر امروز_ یکشنبه، دهم اردیبهشت_ مقابل حریفان خود صف‌آرایی کردند که نتیجه آن یک تساوی برای گچسارانی‌ها و یک باخت برای نماینده دهدشت بود.

تیم نفت و گاز گچساران در مقابل میهمان خود تیم پرواز هوانیروز با نتیجه تساوی ٢٧-٢٧ متوقف شد و در پایان هفته نوزدهم با کسب نوزده امتیاز در رده هفتم جدول رده‌بندی قرار گرفت.

تیم فرازبام خائیز دهدشت نیز در مقابل میزبان خود تیم رده سومی شهید شاملی کازرون با نتیجه ٣٢-٢۵ شکست خورد تا همچنان با چهار امتیاز در قعر جدول دوازده تیمی رقابت‌ها قرار داشته باشد.

کد خبر 749180

دیگر خبرها

  • امام جمعه قم: برای امر به معروف و نهی از منکر هم‌افزایی کنید
  • نماینده چابهار: ماجرای باغ ازگل که بدون اطلاع امام جمعه به نام او زده شده، بر دین اثر منفی دارد یا چند تار موی زنان؟
  • انتقال پرونده مالیاتی نفت و گاز به استان با هم‌صدایی رسانه‌ها
  • یکی از مطالبات مردم در دور اول انتخابات مجلس موضوع تحول بود
  • دشمنان نظام و ملت ایران مرعوب تربیت یافتگان مکتب شهدا هستند
  • تجلیل از ۲۲ خانواده شهید فرهنگی ایلام در «سه شنبه های شهدایی»
  • مجلس آینده آمیخته‌ای از تجربه و نگاه‌ نو است
  • ظهور تحول در دانشگاه های جهان را باید نتیجه خون‌های ریخته شده در غزه دانست
  • شهید مطهری پهلوان جهاد تبین بود
  • یک امتیاز، نتیجه رقابت نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد با حریفان در مسابقات هندبال کشور