Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/همدان فرماندار شهرستان تویسرکان گفت: ۸۵ هزار برگه تعرفه رأی در شعب اخذ رأی حوزه انتخابیه تویسرکان در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی توزیع شده و ۵۰۰۰ برگه نیز ذخیره شده است.

سیدرسول حسینی جمعه دوم اسفندماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: تعداد شعب اخذ رأی در شهرستان تویسرکان، ۱۰۰ شعبه است در حالیکه در دوره های گذشته انتخابات ۹۶ شعبه بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بیش از ۲۳۰۰ نفر نیروی اجرایی، کار برگزاری انتخابات در شهرستان تویسرکان را بر عهده دارند و ۸۳ هزار و ۵۴۷ نفر از جمعیت شهرستان تویسرکان واجد شرایط شرکت در انتخابات هستند.

حسینی با بیان اینکه تعداد تعرفه های رأی بر اساس دوره قبلی انتخابات مجلس شورای اسلامی در شعب اخذ رأی در حوزه انتخابیه تویسرکان توزیع شده است، اضافه کرد: بین ۱۰۰ تا ۲۰۰ برگه اضافه تعرفه رأی به شعب داده شده تا کمبودی در این زمینه وجود نداشته باشد.

وی گفت: هر شعبه ای که ۸۰ درصد از برگه تعرفه ها را با اخذ رأی استفاده کند براساس قانون و با نظارت رئیس هیئت اجرایی و هیئت نظارت، تعرفه های مورد نیاز در اختیار شعبه مورد نظر قرار می گیرد.

فرماندار شهرستان تویسرکان از حضور پرشور مردم تویسرکان در ساعات اولیه انتخابات در شعب اخذ رأی خبر داد و ادامه داد: روند انتخابات در تویسرکان با دستگاه احراز هویت الکترونیکی و بقیه مراحل به صورت دستی انجام می شود.

وی خاطرنشان کرد: براساس اعلام مراجع قانونی، گرفتن اثر انگشت برای اخذ رأی در شهرستان تویسرکان اجباری نیست.

حسینی تصریح کرد: شایعه هایی که در مورد وقوع تخلفاتی مانند خرید و فروش آراء مطرح می شود، در صورت اثبات با انجام مراحل قانونی با فرد یا افراد خاطی برخورد قاطع صورت می گیرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی انتخابات 98 دوم اسفند 98 انتخابات مجلس یازدهم شهرستان تویسرکان شعب اخذ رأی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۸۰۱۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شعب اخذ رأی در حوزه انتخابیه آبادان و اروندکنار تعیین شد

به گزارش خبرنگار مهر، طبق اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان آبادان واجدان شرایط می‌توانند از ساعت هشت صبح جمعه بیست و یکم اردیبهشت با در دست داشتن یکی از اوراق شناسایی نظیر شناسنامه، کارت ملی، پاسپورت، کارت پایان خدمت و گواهینامه رانندگی به یکی از شعب اخذ رأی تعیین شده مراجعه و به صورت الکترونیکی رأی خود را ثبت کنند.

حوزه انتخابیه آبادان دارای ۱۴۸ شعبه اخذ رأی ثابت و سیار است که ۱۳۱ شعبه آن در آبادان و بخش مرکزی و ۱۷ شعبه در حوزه فرعی اروندکنار مستقر است.

متولدان بیست و یکم اردیبهشت یک هزار و سیصد و هشتاد و پنج شمسی و قبل از آن می‌توانند در انتخابات مرحله دوم شرکت کنند. همچنین کسانی مجاز به حضور در این مرحله هستند که یا در هیچکدام از شعب اخذ رأی کشور در مرحله اول رأی نداده باشند یا تنها در حوزه انتخابیه آبادان رأی داده‌اند، لذا افرادی که در مرحله‌ی اول در شهری غیر از حوزه انتخابیه آبادان رأی داده‌اند در این مرحله نمی‌توانند در رأی‌گیری این حوزه شرکت کنند.

کد خبر 6097430

دیگر خبرها

  • شعب اخذ رأی در حوزه انتخابیه آبادان و اروندکنار تعیین شد
  • عوامل درگیری دسته جمعی در تویسرکان دستگیر شدند
  • ۱۰۶۴ شعبه اخذ رای در حوزه انتخابیه مشهد و کلات میزبان دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی 
  • هزار و ۶۴ شعبه اخذ رای در حوزه انتخابیه مشهد و کلات فعال خواهند بود
  • استفاده از سالن‌های دولتی برای تبلیغات نامزد‌های مجلس
  • مراحل رای دادن الکترونیکی چگونه است؟
  • ۷ مرحله رأی دادن در انتخابات الکترونیکی اعلام شد +جزئیات
  • مراحل رای دادن در انتخابات الکترونیکی چگونه است؟
  • پیش بینی ۲۸۷ شعبه برای دور دوم انتخابات
  • انتخابات الکترونیک در کدام حوزه‌ها برگزار می‌شود؟