Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-26@06:47:38 GMT

شرکت در انتخابات وظیفه دینی و ملی است

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۸۰۱۹۵

شرکت در انتخابات وظیفه دینی و ملی است

حجت‌الاسلام محمود مشایخ در خطبه‌های نماز جمعه نوشهر افزود: دشمنان نظام می‌خواهند با تحریم انتخابات، پشتوانه مردمی را از جمهوری اسلامی بگیرند و در نقطه مقابل، مردم باید با مشارکت بالا و حضور حداکثری، بار دیگر به آرمان‌های انقلاب اسلامی رأی مثبت دهند.

وی گفت : پس از اصل حضور در انتخابات، برگزیدن اصلح حائز اهمیت است و باید نمایندگانی انتخاب شوند که دارای شایستگی‌های لازم برای حضور در مجلس شورای اسلامی باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مشایخ افزود : تقوا، اطاعت از ولایت، شجاعت در برابر دشمنان از مهم‌ترین ویژگی‌های نماینده اصلح به شمار می‌رود.

امام‌جمعهٔ نوشهر گفت : اگر در انتخاب نماینده اصلح کوتاهی شود ممکن است کسانی که واجد شرایط نیستند به مجلس راه بیابند و اتفاقات گذشته تکرار شود.

وی افزود : لازمه تشکیل مجلس قوی این است که مردم ضمن حضور گسترده، نمایندگان اصلح را برگزینند که در این صورت بسیاری از توطئه‌های دشمنان به‌ویژه آمریکا خنثی می‌شود.

مشایخ گفت : با توجه به تحولات منطقه و آشکارتر شدن خصومت آمریکا با ایران و ترور شهید سپهبد سردار سلیمانی، برگزاری باشکوه انتخابات موجب خوشحالی دوستداران انقلاب و یأس دشمنان می‌شود.

وی افزود : در امر مهمی مانند انتخابات، تک‌تک آرا مهم است و کسی نگوید رأی من چه اهمیتی دارد و ضمن تحقیق برای انتخاب اصلح، از مشورت دیگران نیز برای این کار استفاده کند.

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا آرمان های انقلاب اسلامی انتخابات انقلاب خطبه های نماز جمعه آمریکا انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۸۰۱۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تراکتور انتخاب کرد: حمید مطهری در تبریز

به گزارش "ورزش سه"، حمید مطهری که طی یک سال اخیر در کنار امیر قلعه‌نویی به‌عنوان مربی حضور داشته و پیشتر هم با یحیی گل‌محمدی، مجید جلالی و ... کار کرده بود، حالا در قامت مربی و مسؤول فنی از سوی باشگاه تراکتور انتخاب شده است.

باشگاه تراکتور قصد داشت یحیی گل‌محمدی را به‌عنوان سرمربی جدیدش انتخاب کند که فعلا شرایط او فراهم نشده تا تصمیم بگیرد حمید مطهری که سابقه کار با یحیی را در پرسپولیس داشته، به‌عنوان مسؤول فنی و مربی تا پایان فصل جاری انتخاب کند.

حمید مطهری که پس از مدت‌ها فعالیت در کنار یحیی گل‌محمدی تصمیم گرفت به‌عنوان سرمربی کارش را ادامه بدهد و هدایت نساجی مازندران را در دور رفت لیگ بیست و دوم عهده‌دار شده بود و پس از آن نیز به تیم ملی رفت و در کنار قلعه‌نویی فعالیتش را ادامه داد، اکنون دوباره به عرصه باشگاهی بازگشت.

مطهری پس از تجربه فعالیت به‌عنوان مربی در هشت باشگاه مختلف ازجمله پرسپولیس، شهرخودرو، نساجی، سایپا و .... حالا راهی تراکتور می‌شود و در شرایطی به‌عنوان مسؤول فنی سرخ پوشان تبریزی انتخاب شده که احتمالا قرار است در آینده یحیی گل‌محمدی نیز در راس کادر فنی این تیم قرار بگیرد.

باشگاه تراکتور پس از اینکه در توافقی دو جانبه به پایان همکاری با پاکو خمس رسید، در دیدار اخیرش مقابل نساجی مازندران بدون حضور این سرمربی اسپانیایی به میدان رفت ولی حالا در آستانه مسابقه جام حذفی برابر ذوب‌آهن تصمیم گرفته وضعیت نیمکت خود را مشخص کند.

تراکتور در ادامه رقابت‌های جام حذفی و لیگ برتر حمید مطهری را در کنار خط خواهد داشت تا اینکه شرایط حضور یحیی گل‌محمدی فراهم شود و هدایت سرخ پوشان تبریزی را برعهده بگیرد.

دیگر خبرها

  • راهیابی کاندیداها از یک لیست به مجلس بعید است
  • مردم با شرکت در انتخابات دور دوم مجلس به تکلیف دینی و سیاسی خود عمل کنند/ احزاب لیست مشترک بدهند
  • برگزاری انتخابات کنگره سراسری اعضای شورای مرکزی جوانان هلال احمر 
  • برگزاری انتخابات کنگره سراسری اعضای شورای مرکزی جوانان هلال احمر
  • سومین جلسه منتخبان مجلس دوازدهم به میزبانی شریان برگزار شد
  • حمید مطهری سرمربی موقت تراکتور شد
  • تراکتور انتخاب کرد: حمید مطهری در تبریز
  • خبر مهم وحیدی درباره مرحله دوم انتخابات مجلس
  • انتخاب ۴۵ نماینده در دور دوم انتخابات مجلس
  • حضور نیروهای وظیفه در پایگاه‌های آتش‌نشانی روستایی