Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس ستاد انتخابات گیلان از حضور گسترده مردم در شعب اخذ رأی و مشارکت بالای آنان در انتخابات خبر داد و گفت: ۹۱ هزار و ۴۹۸ رأی اولی در استان گیلان وجود دارد. ۰۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۸ استانها گیلان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، محمود قاسم‌نژاد صبح امروز در ستاد انتخابات استان گیلان اظهار داشت: طبق آمارهای موجود در حال حاضر 91 هزار و 498 رأی اولی در استان گیلان وجود دارد و امیدواریم شاهد حضور تمام این افراد در پای صندوق‌های رأی باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس ستاد انتخابات گیلان با بیان اینکه انتخابات یازدهمین دوره مجلس نخستین انتخابات در گام دوم انقلاب است عنوان کرد: مردم گیلان از آغازین ساعت شروع فرآیند رأی گیری در شعبه‌های اخذ رأی حاضر شده و آراء خود را در صندوق‌های رأی انداختند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان تکرار حضور پرشور در انتخابات توسط مردم استان را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: کسانی که متولد روز دوم اسفند سال 1380 باشند رأی اولی محسوب شده بنابراین می‌توانند در انتخابات امسال شرکت کنند.

بازتاب انتخابات ایران در رسانه‌های آلمانی/ شهادت سردار سلیمانی عامل مشارکت بیشتر در انتخاباتانتخابات ایران| مدارس شادگان فردا تعطیل استامام جمعه قشم: فردای انتخابات باید روز وحدت باشد

قاسم‌نژاد از اعلام ستاد انتخابات وزارت کشور مبنی بر عدم الزامی بودن استفاده از استامپ در شعب انتخابیه استان گیلان به علت انجام فرآیتد احراز هویت به صورت الکترونیکی سخن گفت و اظهار داشت: برخی از شهرستان‌های استان گیلان شعب مخصوص حضور بانوان در انتخابات دارند.

رئیس ستاد انتخابات گیلان با بیان اینکه بانوان برای شرکت در انتخابات هیچ مشکلی نداشته و می‌توانند به تمام شعبه‌های اخذ رأی در سراسر استان مراجعه کنند اظهار داشت: تاکنون 37 دوره انتخابات برای مجالس خبرگان رهبری، مجلس شورای اسلامی و شوراهای شهر و روستا داشته‌ایم که گیلانیان در آن مشارکت فعال داشتند.

انتهای پیام/614/ ع

R7877/P/S6,71/CT11 واژه های کاربردی مرتبط انتخابات مجلس

منبع: تسنیم

کلیدواژه: انتخابات مجلس انتخابات مجلس ستاد انتخابات استان گیلان رأی اولی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۸۰۲۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهمان داریم/ تشییع یک شهید تازه تفحص شده گیلانی در روز‌های آینده

پیکر مطهر سرباز شهید حجت کاروان واجاری به تازگی تفحص و با آزمایش DNA شناسایی شد.

این شهید گیلانی دوران دفاع مقدس ٢٩ آذر ۱۳۶۶ در منطقه زُبیدات به شهادت رسید و پیکر مطهرش به تازگی تفحص و پس از گذشت ٣۷ سالبه میهن اسلامی بازگردانده و هویتش از طریق آزمایش DNA شناسایی شد.

به گفته محمدرضا داوطلب، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان، پیکر مطهر این شهید تازه تفحص شده گیلانی در روز‌های آینده پس از تشییع در رشت و رودسر در گلزار شهدای روستای خیاط محله بخش چابکسر به خاک سپرده خواهد شد. 

سرهنگ محمد یعقوبی، رئیس ستاد ایثارگران نیروی زمینی ارتش امروز (یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) به همراه جمعی از مسئولان استانی و شهرستان رودسر، تفحص پیکر سرباز شهید حجت کاروان واجاری را به خانواده این شهید والامقام در روستای سیاهکش بخش چابکسر این شهرستان خبر دادند.

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • کاندیداهای دور دوم انتخابات برای ورود به مجلس چقدر باید رأی بیاورند؟
  • اسلامی: داوطلبانی وارد مجلس می‌شوند که بالاترین رأی را کسب کنند
  • داوطلبانی وارد مجلس می‌شوند که بالاترین رای را کسب کنند
  • مشارکت در دور دوم انتخابات مجلس مهم است
  • نشای ۵۴ هزار هکتار از اراضی شالیزاری گیلان
  • حضور رییس ستاد انتخابات در خبرگزاری تسنیم
  • رئیس ستاد انتخابات کشور از خبرگزاری تسنیم بازدید کرد
  • هیچ صندوقی در انتخابات تهران ابطال نشد
  • صیانت از آرای مردم وظیفه اصلی است
  • مهمان داریم/ تشییع یک شهید تازه تفحص شده گیلانی در روز‌های آینده