Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار غلامزاده گفت: پنج هزار نفر از نیروهای انتظامی، امنیت انتخابات در سطح استان چهارمحال و بختیاری را تامین می کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، سردار «غلامعباس غلامزاده» امروز (جمعه ۲ اسفند) با حضور در شعبه دبیرستان دخترانه حاج یدالله کیانی ضمن مشارکت در انتخابات و انداختن رای خود به صندوق گفت: نیروهای انتظامی در تمامی شعب اخذ رای سطح استان امنیت انتخابات را تامی می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری افزود: برای امنیت انتخابات پنج هزار نیرو در شعب اخذ رای سطح استان مستقر هستند تا با وجود کوچکترین مشکل با متخلفان برخورد و مراتب را به مرکز گزارش دهند.

 

وی ابراز کرد: در حال حاضر هیچ گزارشی از تخلفات فردی از هیچ شعبه ای در سطح استان چهارمحال و بختیاری گزارش نشده و انتخابات در سلامت کامل در حال برگزاری است.

 

سردار غلامزاده در ادامه افزود: مردم فهیم استان نیز همانند انتخابات گذشته همکاری لازم را با نیروهای انتظامی داشته باشند تا این انتخابات که از جایگاه بالای برخوردار است در امنیت کامل برگزار شود.

 

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری حضور مردم در انتخابات را همانند فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی یک وظیفه شرعی دانست و گفت: مردم با حضور در انتخابات به رهبر معظم انقلاب اسلامی لبیک می گویند.

 

وی تصریح کرد: این حضور پرشور مردم در انتخابات یاس و ناامیدی را برای دشمنان به همراه دارد چراکه دشمنان از حضور مردم در صحنه های مختلف جمهوری اسلامی ایران عصبانی می شوند.

 

پایان پیام/361

منبع: شبستان

کلیدواژه: یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی انتخابات مجلس انتخابات چهارمحال و بختیاری امنیت انتخابات سطح استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۸۰۳۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور چهارمحال و بختیاری در نمایشگاه ایران اکسپو

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گفت: در غرفه ۴۱ این نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی، ظرفیت سرمایه گذاری و توانمندی دو زنجیره ارزش مهم بادام و آبزیان چهارمحال و بختیاری ارائه می‌شود.
منزوی افزود: معرفی زنجیره بادام و آبزیان برای جذب سرمایه گذاران و معرفی به کارآفرینان ارائه خواهد شد.
وی گفت: ۳ هزار مهمان از سراسر دنیا مهمان این نمایشگاه خواهند بود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • حضور میراث‌فرهنگی چهارمحال و بختیاری در نمایشگاه اکسپو
  • تعیین تکلیف نهضت ملی مسکن در شهرستان کیار تا ماه آینده
  • حضور چهارمحال و بختیاری در نمایشگاه ایران اکسپو
  • آسمان چهارمحال و بختیاری کمی تا قسمتی ابری
  • دومین حضور چهارمحال و بختیاری در نمایشگاه «اکسپو»
  • بارش بهاری و طراوت طبیعت
  • بیشترین میزان بارش ها با ۱۳ میلیمتر در فرخشهر
  • ضرورت راه اندازی بازارچه‌های موقت در ۴۳ شهر چهارمحال و بختیاری
  • ذخیره‌سازی ۲۱ هزار و ۹۴۴ تن گندم مورد نیاز در چهارمحال و بختیاری
  • شهرکرد خنک‌ترین مرکز استان کشور