Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- امام جمعه یاسوج رای مردم را امانت دانست و گفت: مسئولان و متولیان امر انتخابات در کهگیلویه و بویراحمد باید به خوبی از آرای مردم صیانت و حفاظت کنند. ۰۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۹ استانها کهگیلویه و بویراحمد نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، حجت‌الاسلام و المسلمین سید نصیر حسینی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه یاسوج اظهار داشت: رای مردم امانت بوده و مسئولان و متولیان برگزاری انتخابات باید به خوبی از آن صیانت و حفاظت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در این انتخابات زیرساخت‌های لازم برای امانت داری مردم فراهم شده است، عنوان کرد: دشمنان سعی می‌کنند حضور مردم در این انتخابات را کم رنگ جلوه دهند و شیرینی مشارکت حداکثری را تلخ کنند که به لظف الهی ناکام خواهند ماند.

حسینی با اشاره به اینکه انتخابات عید حضور مردم در صحنه بوده و نشان دهنده بلوغ سیاسی، اجتماعی و حس مسئولیت پذیری مردم است، ابراز کرد: رای دادن یک وظیفه شرعی، قانونی، دینی، ملی، اجتماعی و سیاسی است و تمام مراجع تقلید نیز به این امر دستور داده‌اند.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: برگزاری انتخابات باشکوه سبب توسعه و پیشرفت کشور شده و ایران بهتر می‌تواند در برابر دشمنان مقاومت کند و مشارکت حداکثری در انتخابات از مصادیق بارز حضور مردم در صحنه است و بیانگر بیداری و آگاهی آنان خواهد بود.

انتخابات ایران| 132 هزار نفر از واجدان شرایط در استان مرکزی تا ساعت 12 ظهر رای خود را به صندوق انداختندبازتاب انتخابات ایران در رسانه‌های آلمانی/ شهادت سردار سلیمانی عامل مشارکت بیشتر در انتخاباتانتخابات ایران| مدارس شادگان فردا تعطیل است

حسینی با بیان اینکه انتخابات سبب تعیین سرنوشت کشور می‌شود، تصریح کرد: داوطلبان پس از پیروزی در انتخابات وظایف اخلاقی و قانونی دارد و باید نماینده تمام مردم باشد و نه اینکه خود را نماینده طیف، گروه و طایفه خاصی معرفی کند.

وی با بیان اینکه  یک نماینده اصلح باید دارای این ویژگی‌ها و خوصیات از جمله دین داری، انقلابی بودن و متعهد بودن باشد، خاطرنشان کرد: حضور در انتخابات نشان دهنده وحدت و انسجام ملی است و اختلاف و تفرقه سبب خوشحالی دشمنان می‌شود و باید مراقب باشیم اختلاف و تفرقه پیش نیاید.

حسینی یادآور شد: کهگیلویه و بویراحمد در زمینه حذب سرمایه گذار بویژه سرمایه گذاران خارجی مشکلات زیادی دارد و دستگاه‌های اجرایی و متولیان امر همکاری لازم را با آن‌ها نداشته و مجوزها و استعلام‌ها نیز در یک مدت زمان طولانی صادر می‌شود.

وی گفت: این استان برای ایجاد اشتغال و افزایش تولید به سرمایه گذاران نیاز دارد و مسئولان اجرایی استان باید مسیر برای سرمایه گذاران تسهیل و همواره کرده و سنگ اندازی یا مانع تراشی نکنند.

انتهای پیام/541/ ع

R41452/P1494/S6,69/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کهگیلویه و بویراحمد رای مردم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۸۰۵۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امام جمعه خرم آباد:فروپاشی دژ سست استعمار در منطقه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان؛خطیب  نمازجمعه  خرم‌آباد گفت:رژیم  غاصب  صهیونیستی عامل استعمار است  و با فروپاشی  آن  نظم  نوینی  در جهان  شکل  می گیرد. 

 حجت  الاسلام والمسلمین  شاهرخی  در خطبه های  نماز جمعه  در مصلی  الغدیر  خرم اباد با تأکید  بر اینکه  رژيم  اشغالگر قدس  با  کشتار وحشیانه  مردم  مظلوم  غزه ، حقوق  بشر و انسانیت  را زیر پا گذاشته  است، گفت: با خیزش  مردم آزادی خواه جهان و هدایت  حکیمانه رهبر معظم انقلاب  اسلامی این  دژ سست استعمار در حال فروپاشی  است ونظم   نوینی  در جهان  شکل  می  گیرد.

نماینده  ولی فقیه درلرستان با اشاره به برگزاری مرحله دوم  انتخابات  مجلس  شورای  اسلامی در ۲۱ اردیبهشت جاری  در حوزه انتخابیه  خرم آباد و چگنی  به صورت الکترونیک گفت: دست اندرکاران امر برگزاری انتخابات به  عنوان  امانتدار، باید  از آرای  مردم  صیانت  کنند و با متخلفان نیز به شدت بر خورد شود.

حجت الاسلام و المسلمین شاهرخی افزود: وظیفه منسوبان به ولی  فقیه در امر برگزاری انتخابات، فقط  گفتمان سازی برای  تبیین  چهار شاخصه  مورد تأکید رهبری  یعنی   رقابت،مشارکت، سلامت و امنیت انتخابات  است.

امام جمعه خرم آبد با گرامیداشت سالروزشهادت  فیلسوف  متفکر استاد مرتضی  مطهری  و روز معلم، گفت: دستیابی به  قله  های دانش و پیشرفت و توسعه کشور در گرو تلاش و روشنگری معلمان و تربیت  نیروی  ا نسانی  خردمند، توانا ،شجاع و با بصیرت  است. 

نماینده  ولی فقیه  در لرستان  با اشاره به  روز جهانی  کار و کارگر گفت:تولید ثروت و توسعه  کشور باید از مسیر کار و تلاش صورت بگیرد و ویژه ‌خواری، رانت ‌خواری و ارتباطات  ناسالم  اقتصادی باید از جامعه  برچیده شود.

حجت  الاسلام والمسلمین شاهرخی همچنین بر توجه به  معشیت  و ارتقاء زندگی  کارگران ، پرداخت به موقع  حقوق  این  قشر و دقت  در واگذاری  شر کت هاو بنگاههای  اقتصادی  برای  جلو گیری  از تضییع  حقوق  کار گران  را خواستار شد. 

  لزوم همکاری و همراهی با استاندار جدید لرستان  برای سرعت  بخشیدن به  روندتوسعه لرستان، بزرگداشت نهم اردیبهشت  ماه روزملی  شوراهای  اسلامی به عنوان نماد اراده ی  مردم  درحاکمیت  و لزوم  توجه  به  تسهیل  در عبور و مرور وزیباسازی  مبلمان   شهری  و همچنین بزرگداشت  روز ورزش پهلوانی  و زورخانه ای  وتوجه  به  ویژگی  جوانمردی و اخلاق  مداری  در جامعه  از دیگر محورهای سخنان  خطیب نماز جمعه خرم  اباد بود.

دیگر خبرها

  • گزیده خطبه های نماز جمعه شهرهای کهگیلویه و بویراحمد
  • امام جمعه اهواز به مسئولان: تنها تا مهر و آبان ماه جاری برای کار کردن وقت دارید
  • امام جمعه خرم آباد:فروپاشی دژ سست استعمار در منطقه
  • شهادت هزاران نفر از مردم فلسطین، دستاورد غرب وحشی و مدعی دموکراسی است
  • جلوگیری از تردد خودروهای شوتی در جاده‌های کهگیلویه و بویراحمد
  • مسئولان بسترهای حضور مردم برای مشارکت در تولید را فراهم کنند
  • وزیر علوم به یاسوج سفر می‌کند
  • اظهار امیدواری امام جمعه ورامین برای حضور پرشور مردم در انتخابات
  • ادامه تلاش‌های سه روزه آتش‌نشانان برای پیدا کردن جسد کودک ۵ ساله
  • ادامه تلاش‌های سه روز آتش‌نشانان برای پیدا کردن جسد کودک ۵ ساله