Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی در خطبه های نماز جمعه این هفته مرکز خراسان شمالی با بیان اینکه اختلاف‌های فکری پس از روز رای گیری باید تمام شود افزود: همه نگاه ها فردا باید با هم یکی شود.

امام جمعه بجنورد در بخش دیگری از سخنانش بر مشارکت سیاسی و اجتماعی مردم تاکید کرد و گفت: در نظام اسلامی تمامی ساختارها توسط مردم شکل می گیرد،  در این نظام مردم و دولت یک پیکره هستند، تنها کار ها و وظایف آنان با هم تفاوت دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: دولت و ملت هر کدام باید جداگانه به وظایف خود عمل و حقوق جامعه را باید رعایت کنند.

امام جمعه بجنورد افزود: اگر دولت و ملت یکی شوند،  نشانه های عدالت  پدیدار می شود و امکانات نیز در چنین جامعه ای به صورت عادلانه توزیع خواهد شد و در حقیقت عدالت در جامعه به چشم می آید.

حجت الاسلام یعقوبی اظهار داشت: اما اگر بین مردم و دولت فاصله بیفتد در آن جامعه فجایعی به وجود می آید که پیامدهای ناگواری برای مردم خواهد داشت، همچنین ظلم بیداد می کند.

وی افزود: مردم باید مراقب دولتمردان خود نیز باشند و آنان باید احساس کنند که نظارت می شوند.   

وی با بیان اینکه مردم ما در تمامی صحنه ها پای کار می آیند گفت: امروز نیز بار دیگر مردم پای صندوق های رای آمدند، هیچ گاه از طرف مردم کم کاری نبوده است اگر در این جامعه کم کاری بوده از سوی مسوولان و مدیران بوده است.

امام جمعه بجنورد گفت: اگر مردم گله ای دارند، مشکلاتی برای آنان ایجاد شده است پای نظام نمی نویسند بلکه به حساب مسوولان ضعیف می دانند.

وی اظهار داشت: مسوولان و مدیران باید از برخی از کم کاری ها از مردم عذر خواهی کنند.

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا امام جمعه جامعه خراسان شمالی خطبه های نماز جمعه سیاسی و اجتماعی انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی امام جمعه بجنورد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۸۰۵۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لحظه تصادف امام‌جمعه شهر بلوک جیرفت

دریافت 5 MB کد خبر 6098578

دیگر خبرها

  • رئیسی: ایران قوی می‌تواند گزینه نظامی را از روی میز حذف کند / دولت به وعده ایجاد سالی یک میلیون شغل عمل کرده است
  • ۵۰ نکته از خلاصه گزارش مردمی رئیس‌جمهور به مردم
  • ۵۰ نکته از حلاصه گزارش مردمی رئیس‌جمهور به مردم
  • عملیات وعده صادق عامل ایجاد احساس غرور ملی است
  • رئیسی: ایران قوی می‌تواند گزینه نظامی را از روی میز حذف کند / دولت به وعده ایجاد سالی یک ملیون شغل عمل کرده است
  • بیش از ۹۰ درصد از درخواست‌های مردم در حوزه اشتغال است
  • نشست هیات عالی شورای وحدت برگزار شد
  • لحظه تصادف امام‌جمعه شهر بلوک جیرفت
  • تخلیه دومین ملک مسکونی محل انباشت ضایعات و زباله توسط شهرداری بجنورد
  • یادواره شهدای روستای ارکان بجنورد