Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-05-07@05:16:15 GMT

هماهنگی خوبی با وزارت کشور داریم

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۸۰۷۲۱

هماهنگی خوبی با وزارت کشور داریم

سخنگوی شورای نگهبان گفت: اخبار را لحظه به لحظه رصد می‌کنیم و همکاری خوبی با دوستانمان در وزارت کشور داریم.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا، مستقر در وزارت کشور، عباسعلی کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان در حاشیه بازدید از ستاد انتخابات وزارت کشور در جمع خبرنگاران گفت: در ستاد نظارت دوستان و همکاران ما مشغول هستند و اخبار را لحظه به لحظه رصد می‌کنند و همکاری خوبی با دوستانمان در وزارت کشور داریم و هماهنگی خوبی در رابطه با انتخابات بر قرار شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: گزارش‌ها و شکایاتی را که به دست ما  می‌رسد را بررسی و در جایی که لازم است پیگیری می‌کنند تا دستورات لازم را صادر شود.

وی بیان کرد: خوشبختانه روند انتخابات تا این لحظه بسیار خوب بوده است و مشکل خاصی گزارش نشده است. همه دوستان و عوامل از جمله عوامل در وزارت کشور، هیئت‌های اجرایی همچنین نیروی انتظامی و سایر عوامل به خوبی مدیریت می کنند و تاکنون مشکل خاصی گزارش نشده است. 

سخنگوی شورای نگهبان با بیان اینکه روند انتخابات روال مطلوب را طی کرده است، یادآور شد مشارکت تا به این لحظه گسترده بوده و حتی در برخی از جاها گزارش‌هایی آمده که احتمالا کمبود تعرفه وجود داشته باشد، اما با دوستان وزارت کشور هماهنگ شد و این مشکل نیز برطرف شد.

وی به کسانی که تا به این لحظه رای نداده‌اند توصیه کرد: اگر کسانی که تاکنون رای نداده‌اند حتما برای تعیین سرنوشتشان و برای مشارکت در جشن ملی و نشان دادن اقتدار ملی ایرانیان در انتخابات شرکت کرده که رای دهند.
کدخدایی در پاسخ به پرسشی در رابطه با تحریم اعضای خبرگان رهبری اظهار کرد: به هر حال آمریکا خوب درندگی و استکباری خودش را دارد و در طول ۴۱ سال گذشته از هر حربه ای علیه منافع و مردم جمهوری اسلامی استفاده کرده است، لذا این تحریم‌ها را هم همانند ۴۱ سال گذشته انجام داده و مثل ترور ناجوانمردانه شهید سردار دلها حاج قاسم سلیمانی است

وی ادامه داد: من فکر می‌کنم مردم خوب ما پاسخ محکمی را به آمریکا خواهد داد.

انتهای پیام/4082/

منبع: آنا

کلیدواژه: وزارت کشور سخنگوی شورای نگهبان کدخدایی وزارت کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۸۰۷۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پخش زنده| نشست خبری «هادی طحان‌نظیف» سخنگوی شورای نگهبان

 

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3079900 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • وزارت کشور دور اول انتخابات مجلس تیمی را روانه مشهد کرد
  • ناظر داوری بازی گل گهر و شمس آذر: لباس دو تیم در جلسه هماهنگی مشکلی نداشت، زیر نور مشکل ایجاد شد!
  • دبیران احزاب در رقابت انتخاباتی کمیسیون ماده ۱۰ حضور دارند
  • برگزاری سومین جلسه ستاد هماهنگی روابط اقتصادی خارجی در وزارت امور خارجه
  • اولین سخنگوی وزارت خارجه؛ زاده هوش مصنوعی
  • چاپ هفت و نیم میلیون تعرفه برای مرحله دوم انتخابات
  • پس لرزه ادعای نماینده تندرو مجلس درباره روابط جنسی در ترکیه /روابط با کشور همسایه به مشکل می خورد؟
  • پخش زنده| نشست خبری «هادی طحان‌نظیف» سخنگوی شورای نگهبان
  • برکناری علی خطیر خبر خوبی بود! | هشدار به نکونام
  • بازی استقلال انقدر بد بود که تلویزیون را خاموش کردم | تیم نکونام با این وضعیت به مشکل می خورد