Web Analytics Made Easy - Statcounter

شب گذشته گروهی با هدف تشویش اذهان عمومی و ایجاد شبهه در سلامت انتخابات، تصاویری از انتقال صندوق های رای منتشر کرده و مدعی شدند که صندوقها به صورت غیر قانونی در حال انتقال است با این حال حسن نگین تاجی رئیس کل دادگستری استان گفت: برخی صندوق های رای دیرتر از سایر صندوق ها به شعب منتقل شد اما همه چیز بر اساس روال قانونی  و اداری انجام شده و خدشه ای به صندوق های رای و تعرفه ها وارد نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: بنده و همکارانمان در دستگاه قضا از ابتدای شروع فرایند رای گیری در تمامی شعب حضور دارد و امیدواریم یکی از سالمترین و با شکوه ترین انتخابات های استان را برگزار کنیم.

رئیس کل دادگستری تاکید کرد: همراه همکاران قضایی در تمامی شعب حضور دارند و از نزدیک روند برگزاری انتخابات  را رصد می کنند.

نگین تاجی یادآوری کرد: افراد و اشخاصی که با ارسال کلیپ و تصاویر در فضای مجازی باعث ملتهب شدن فضا و تشویش اذهان عمومی می شوند، نیز شناسایی و با آنها برخورد خواهد شد.

رئیس کل دادگستری از مردم خواست در صورت مشاهده تخلف آن را به مسئولان ذیربط و ناظران حاضر در شعب اخذ رای گزارش دهند تا موارد مطرح شده  از طریق مراجع قانونی پیگیری شود..

گفتنی است معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کهگیلویه و بویراحمد  نیز با ارسال پیامی در خصوص حواشی پیش آمده گفت: اصل ماجرا این است که نماینده فرماندار، تعرفه و صندوق را از فرمانداری و هیئت نظارت تحویل گرفت و قصد خروج از خروجی مسدود شده خیابان را داشته است.

حسنی گفت: فردی جلوی وی را گرفته و  با هم درگیر شدند و  صندوق را می شکند و مدعی می شود که از همین اول می خواهند تخلف کنند، و  فیلم آن را تهیه و برای دوستان و حامیانشان ارسال می کند و به آن ها فراخوان می دهد.

وی افزود: این اقدام  طراحی شده است و برخی عاملین بازداشت شدند.

برچسب‌ها کهگیلویه وبویراحمد انتخابات مجلس شورای اسلامی یاسوج فرمانداری بویراحمد پروندهٔ خبری انتخابات مجلس در کهگیلویه و بویراحمد

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کهگیلویه وبویراحمد انتخابات مجلس شورای اسلامی یاسوج فرمانداری بویراحمد کهگیلویه وبویراحمد انتخابات مجلس شورای اسلامی یاسوج فرمانداری بویراحمد صندوق های رای صندوق ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۸۰۸۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پالس مثبت برای حل مشکل یحیی گل‌محمدی

به گزارش “ورزش سه”، روز گذشته یحیی گل‌محمدی همراه یکی از مسئولان باشگاه تراکتور برای پیگیری حل برخی از  امور اداری خود اقداماتی را انجام داد.

در عین حال مدیرعامل و معاون اجرایی باشگاه تراکتور نیز وظایف خود را در این زمینه انجام دادند و اقدامات مثبتی هم برای حل مشکل سرمربی سابق پرسپولیس برداشته شد.

اگرچه هنوز یحیی اجازه امضای قرارداد را به دست نیاورده اما پالس‌های مثبتی در این زمینه وجود دارد و باشگاه تراکتور نسبت به حل سریعتر این مسائل امیدوار شده است.

تراکتور همچنین به نوعی اطمینان یافته که مشکل گل‌محمدی حل خواهد شد و به همین دلیل مسئولیت فنی را به دستیاران مورد اعتماد او سپرده است.

البته زمان طی مراحل اداری هنوز مشخص نیست و باتوجه به انجام امور از سوی یحیی گل‌محمدی و باشگاه تراکتور، حالا همه چیز به تصمیم نهایی در این خصوص واگذار شده که منوط به تشکیل یک جلسه است.

دیگر خبرها

  • تحویل صندوق‌های اخذ رأی الکترونیکی به حوزه انتخابیه قائم شهر
  • استفاده ۷۸ درصدی از سامانه ارجاع پرونده به کارشناسان در کرمانشاه
  • اعلام حمایت قاطع دستگاه قضایی استان کرمانشاه از طرح نور فراجا
  • احترام به قانون، اصل رقابت انتخاباتی است
  • حمایت شرکت‌های دانش‌بنیان از بخش کشاورزی زمینه تحول و جهش تولید را فراهم می‌کند
  • طلسم پروژه انتقال زندان زرند به خارج از شهر شكست/قول تخصيص بودجه
  • مزایده اموال شناسایی شده متهم پرونده کثیرالشالکی شهرستان بهمئی
  • خودروهای میلیاردی متهم پرونده صندوق سرمایه‌گذاری بهمئی به مزایده گذاشته می‌شود+ جزئیات
  • کشف بیش از ۳ میلیون لیتر گازوئیل قاچاق و ۷۵ کیلومتر خطوط لوله انتقال سوخت!
  • پالس مثبت برای حل مشکل یحیی گل‌محمدی