Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/اصفهان رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه نماینده مجلس باید دلسوز مردم باشد، گفت: نماینده ای که دلسوز مردم باشد می تواند خوب کار کند، ولی اگر حس دلسوزی در او ضعیف باشد، به حاشیه می رود.

سرهنگ ایرج محمدی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه انتخابات نماد دموکراسی و مردم سالاری در هر کشوری است، اظهار کرد: در کشور ما نیز بر مبنای این مهم، از ابتدای انقلاب انتخابات مختلفی برگزار شده و مسئولان با رأی مردم انتخاب شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی برگزاری انتخابات را یکی از نشانه های نظام کاملاً مردمی دانست و افزود: مردم باید با حضور در انتخابات، پشتیبانی خود را از نظام مقدس جمهوری اسلامی اعلام می کنند و دشمنان نیز وقتی پشتیبانی ما را از نظام که یکی از شاخص های آن انتخابات است، می بینند، قطعاً حساب کار دستشان می آید و در دشمنی با ما تجدید نظر می کنند.

 رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان اصفهان در خصوص ویژگی های کاندیدای اصلح، گفت: کاندید اصلح در وهله نخست باید مؤمن و انقلابی و تابع نظام مقدس جمهوری اسلامی و ولی فقیه باشد، بعد از آن نیز ویژگی های مهمی چون ساده زیستی و به فکر مردم بودن را داشته باشد.

وی با بیان اینکه نماینده ای که دلسوز مردم باشد می تواند خوب کار کند، ولی اگر حس دلسوزی در او ضعیف باشد، به حاشیه می رود، گفت: ضعف نمایندگان باعث ضعف مجلس و به تبع آن رکود کارها و آسیب جدی به مملکت خواهد شد.

رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با اشاره به این فرموده امام راحل که مجلس در رأس امور است، گفت: تمام قوانین کشور باید در مجلس بررسی و تصویب شود و اگر خدای ناکرده قانون اشتباهی تصویب و جاری و سازی شود، آسیب های جدید می تواند بزند، درحالی که اگر مجلس قوی و پویا باشد و نمایندگان در دل جامعه باشند، مشکلات را شناسایی و قوانین دست و پاگیر را اصلاح کنند، همچنین قوانین جدید را با محوریت رفع مشکلات به تصویب برسانند و باعث رشد و اعتلای کشور شوند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی انتخابات 98 دوم اسفند 98

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۸۰۹۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ رئیس مجلس نمایندگان آمریکا را هو شد

حامیان فلسطین رئیس مجلس نمایندگان آمریکا را هو کردند.

دریافت 1 MB

دیگر خبرها

  • کارگاه آموزش عوامل اجرایی برگزاری دور دوم انتخابات مجلس در قائمشهر برگزار شد
  • موضع دولت درخصوص انتخاب رئیس مجلس دوازدهم
  • حسینی: دولت به موضوع انتخاب رئیس مجلس دوازدهم ورود نمی‌کند
  • ضرورت توجه به سرمایه اجتماعی در تعامل مجلس و دولت/ وفاق و همدلی در اصفهان رو به ارتقا است
  • فیلم/ رئیس مجلس نمایندگان آمریکا هو شد
  • فیلم/ رئیس مجلس نمایندگان آمریکا را هو شد
  • مهاجری خطاب به ذوالنور: از رئیسی حساب‌کشی کنید
  • مهاجری خطاب به ذوالنور: از رئیسی و دولت حساب‌کشی کنید
  • تایید اعتبارنامه ۶ منتخب مردم گلستان در مجلس توسط هیأت اجرایی
  • کنایه مهاجری به ذوالنور: اگر می‌خواهید همین مجلس ضعیف، ضعیف تر نشود از دولت و شخص رئیس‌جمهور حساب کشی کنید