Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت راه و شهرسازی، خیرالله خادمی در خصوص زمان افتتاح منطقه یک آزادراه تهران-شمال اظهار داشت: طبق هماهنگی صورت گرفته و اعلام دفتر رئیس جمهوری تا این لحظه روز ششم اسفندماه برای افتتاح رسمی منطقه یک آزادراه تهران-شمال مشخص شده است و در صورت تغییر زمان افتتاح از دفتر رئیس جمهوری به وزارت راه و شهرسازی اعلام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به فرایند تعیین نرخ عوارض منطقه یک آزادراه تهران-شمال نیز گفت: بر اساس مصوبه و شرایط قراردادی میان وزارت راه و شهرسازی (شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل) با بنیاد مستضعفان وجود دارد، ۶۰ درصد مبلغ سرمایه گذاری بابت عوارضی از سوی دولت پذیرفته شده است که در غیر این صورت مبلغ عوارضی به حدود ۱۰۰ هزار تومان می‌رسید.

مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل کشور با بیان اینکه قرار بود ۴۰ درصد هزینه‌های آزادراه از محل اخذ عوارضی تأمین شود، گفت: مبلغ عوارضی برای منطقه یک حدود ۴۰ هزار تومان در نظر گرفته شد، اما وزارت راه و شهرسازی در راستای تسهیل شرایط تردد از این آزادراه روش‌های مختلف برای کاهش هزینه عوارضی را به کار گرفته است و پس از دستیابی به نتایج مورد نظر رقم نهایی از سوی معاون برنامه‌ریزی و مدیریت منابع وزارت راه و شهرسازی اعلام می‌شود.

گفتنی است، این منطقه از آزادراه، از تقاطع بزرگراه آزادگان و بزرگراه شهید همت شروع و با عبور از مناطق کن، سولقان و امام زاده عقیل و تونل تالون و دره لانیز به سه راهی شهرستانک می‌رسد. ساخت منطقه یک آزادراه تهران-شمال باعث می‌شود قسمتی از راه فعلی که از طریق کرج می‌گذرد حذف شده و مسیر فعلی حدود ۶۰ کیلومتر کوتاه‌تر شود.

کد خبر 4858809 برهان محمودی

منبع: مهر

کلیدواژه: آزادراه تهران شمال شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل ویروس کرونا بانک مرکزی ایران قیمت دلار وزارت جهاد کشاورزی بورس وزارت صنعت معدن و تجارت قیمت نفت عبدالناصر همتی ایالات متحده آمریکا تولید نفت قیمت سکه بهار آزادی مالیات بازار سرمایه قیمت یورو منطقه یک آزادراه تهران شمال وزارت راه و شهرسازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۸۱۱۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تردد از جاده چالوس و آزادراه تهران –شمال به سمت مازندران ممنوع شد

به گزارش خبرنگار مهر، طبق اعلام مرکز مدیریت راه‌های کشور محدودیت تردد تمامی وسایل نقلیه در مسیر جنوب به شمال محور کرج – چالوس و آزادراه تهران – شمال اجرا شد.

تردد از آزادراه تهران – شمال و محور چالوس به سمت مازندران تا اطلاع ثانوی ممنوع است و مسافران پیش از سفر جهت اطلاع از وضعیت راه‌ها با سامانه ۱۴۱ تماس بگیرند.

کد خبر 6096131

دیگر خبرها

  • ترافیک سنگین در آزادراه قزوین کرج تهران
  • آخرین وضعیت ترافیکی آزادراه کرج تهران در ۱۶ اردیبهشت
  • تردد از کرج و آزادراه تهران - شمال به سمت مازندران ممنوع شد
  • تردد از جاده چالوس و آزادراه تهران –شمال به سمت مازندران ممنوع شد
  • انسداد آزادراه تهران_ شمال در پی سیلاب و ریزش کوه
  • آزادراه تهران شمال در محدوده تونل ۱۲ مسدود شد
  • انسداد آزادراه تهران شمال به علت سیل و ریزش کوه
  • انسداد آزادراه تهران شمال بعلت سیل و ریزش کوه
  • انسداد آزادراه تهران_ شمال به علت سیلاب و ریزش کوه
  • آخرین وضعیت ترافیکی آزادراه کرج تهران در ۱۴ اردیبهشت