Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حسن خیریان پور بعدازظهر جمعه در گفتگو با خبرنگاران مستقر در ستاد انتخابات با بیان اینکه تاکنون تخلفات آن‌چنانی و اثرگذار که حسن انتخابات را تحت شعاع قرار دهد نداشتیم، اظهار امیدواری کرد تا در ساعات باقیمانده تا پایان رأی گیری با حضور گسترده مردم شاهد استفاده مطلوب آنان از حق انتخاب کردن باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اظهار اینکه حضور کمی و انتخاب کیفی و اصلح در تعیین سرنوشت و نمایش اقتدار ایران اسلامی بسیار اثرگذار خواهد بود، یادآور شد: انتخاب افراد اصلح نیازمند دقت بیشتری است و باید صالح‌ترین ها را برای مجلس برگزینیم.

خیریان پور شمار بازرسان هیئت‌های بازرسی را دو هزار و ۵۰۰ بازرس ثابت اعلام کرد و گفت: ۵۰ نفر بازرس ویژه نیز بر حسن جریان انتخابات نظارت و اجرای ماده ۲۵ قانون انتخابات فعالیت می‌کنند.

سه هزار و ۸۰ شعبه آرای بیش از دو میلیون و ۴۳۴ هزار و ۴۵۵ واجد شرایط رأی دادن مردم استان در انتخابات را جمع آوری می‌کنند.

کد خبر 4858865

منبع: مهر

کلیدواژه: حسن خیریانپور استانداری مازندران انتخابات 98 انتخابات 98 راهپیمایی 22 بهمن بارش برف انتخابات مجلس شورای اسلامی دهه فجر ایلام بوشهر مجلس شورای اسلامی تعطیلی مدارس قزوین گرگان شهرکرد انقلاب اسلامی ایران ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۸۱۱۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای پویش « با انرژی» در غرب مازندران

دریافت 181 MB کد خبر 6096247

دیگر خبرها

  • تدوام روند نزولی نرخ تورم
  • نماد‌های عجیب در انتخابات هند
  • اجرای پویش « با انرژی» در غرب مازندران
  • بازدید استاندار لرستان از روند ساخت مسکن ملی بروجرد
  • اجرای طرح تشدید برخورد با تخلفات رانندگی در کاشمر آغاز شد
  • بررسی روند اجرای طرح جهش تولید در دیم زارهای مرگور ارومیه
  • مدیر حوزه‌های علمیه خواهران : قدرت بانوان مازندران در تغییر افراد زیاد است
  • نظارت ۴۰ نفر بر روند برگزاری انتخابات مرحله دوم در گنبدکاووس
  • نظارت ۴۰ نفر بر روند برگزاری انتخابات مرحله دوم؛ گنبدکاووس
  • اصولگرایان در مجلس آینده یک فراکسیون تشکیل می‌دهند