Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-05-08@18:31:52 GMT

استاندار تهران: تخلفات جزئی گزارش شده است

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۸۱۳۶۷

استاندار تهران: تخلفات جزئی گزارش شده است

استاندار تهران در مورد تخلفات انتخاباتی گفت: تخلفاتی عمدتا جزئی و مربوط به فضای مجازی گزارش شده است همچنین تخلفاتی قلیل در حوزه خرید و فروش رای به دست ما رسیده است.

به گزارش ایسنا، انوشیروان محسنی بندپی در حاشیه بازدید از یکی از شعب اخذ رای اقلیت‌های دینی (کلیسای سرکیس مقدس) در جمع خبرنگاران اظهار کرد: آن چیزی که تا به حال رصد کرده‌ایم گویای حضور مردم پای صندوق‌های رای مثل ادوار قبل بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در تهران مردم عادت کرده‌اند که معمولا بعد از ظهر به پای صندوق‌های رای می‌آیند. تهمیدات لازم را برای تامین امنیت و سرعت بخشیدن به روند رای گیری در شعبات مختلف به وسلیه ابزار احراز هویت فراهم کرده‌ایم.

استاندار تهران با بیان این که «ان‌شاءالله مردم حماسه دیگر را رقم خواهند زد» افزود: شور و شوق خوبی در محل این شعبه رای گیری یعنی کلیسای سرکیس برای اقلیت‌های دینی حاکم است. 4 کرسی مجلس شورای اسلامی به اقلیت‌های دینی اختصاص دارد. یکی از کاندیداها برای نمایندگی از ارامنه شمال انتخاب خواهد شد.

محسنی بندپی در پاسخ به این پرسش که چه تخلفاتی تا به حال گزارش شده است؟ گفت: تخلفاتی عمدتا جزئی گزارش شده است که در دست بررسی و ارزیابی است. این تخلفات به ستاد پیشگیری از وقوع جرم و قوه قضاییه ارسال شده و پیگیری خواهد شد. عمده این تخلفات در زمینه فضای مجازی است و بخش قلیلی از تخلفات مربوط به خرید و فروش رای بوده است. مقدار تخلفات خرید و فروش به شدت کم بوده است.

استاندار تهران در مورد عبور و مرور اتوبوس‌ها از حومه استان تهران به شهر تهران گفت: ما به نیروی انتظامی ابلاغ کرده‌ایم و این نیرو عبور و مرور اتوبوس‌ها را به دقت کنترل می‌کند. قرار بر این است که از هر گونه تردد اتوبوسی از حوزه‌ای به حوزه دیگر جلوگیری شود.

منبع: فرارو

کلیدواژه: استاندار تهران انتخابات استاندار تهران گزارش شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۸۱۳۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازی دوستانه تیم فوتبال جوانان با هوادار تهران

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، اردوی تیم فوتبال جوانان زیر ۲۰ سال ایران در حالی ادامه دارد که با تصمیم کادر فنی و هماهنگی‌های صورت گرفته بازی‌های تدارکاتی برای آنها در نظر گرفته شده است.

از این رو تیم ملی جوانان کشورمان ساعت ۱۶ عصر امروز مقابل تیم فوتبال هوادار دیداری دوستانه را در زمین چمن شماره دو ورزشگاه آزادی برگزار می‌کند.

نتیجه این بازی به همراه گزارش تصویری متعاقبا از سایت فدراسیون فوتبال منتشر می‌شود.

کد خبر 6098959

دیگر خبرها

  • سامانه «۴۵۵۰۰» آماده دریافت گزارش تخلفات انتخاباتی
  • حسین تبریزی درگذشت
  • بازداشت عضو شورای ‌بندر ماهشهر به دلیل تخلفات مالی و اداری
  • برای کاهش تخلفات شهری باید تغییر نگاه جدی صورت گیرد
  • صیانت از آرای مردم در مرحله دوم انتخابات استان تهران تضمین می‌شود
  • توضیحات استاندار تهران درباره تشکیل دو استان غربی و شرقی در تهران
  • بازی دوستانه تیم فوتبال جوانان با هوادار تهران
  • هیچ مدیری به دلیل تخلفات انتخاباتی برکنار نشد
  • فیلم| تخلفات صنفی طلا فروشان تبعات دارد
  • تشکیل ۱۰۰ فقره پرونده تخلفات انتخاباتی دور اول در مازندران