Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار مفخمی شهرستانی گفت: امنیت شعب اخذ رای در استان مرکزی را سه هزار و ۳۶ مامور انتظامی بر عهده دارند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، سردار « حسن مفخمی شهرستانی» امروز جمعه (2 اسفند) در جریان یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران با اشاره به اهمیت برقراری نظم و امنیت در شعب اخذ رای از حضور سه هزار و ۳۶ مامور انتظامی در شعبات اخذ رای خبر داد و گفت: این عزیزان امنیت شعب اخذ رای استان مرکزی را برعهده دارند و تا پایان انتخابات در این شعبه ها حضور دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرمانده انتظامی استان مرکزی با اشاره به اینکه این تعداد مامور انتظامی امنیت یک‌هزار و ۲۰ شعبه اخذ رای این استان را برعهده دارند، افزود: امنیت شعب اخذ رای به صورت تلفیقی و ترکیبی با سپاه روح‌الله استان مرکزی انجام می‌شود.

 

وی به اهمیت این دوره از انتخابات اشاره کرد و گفت: ما شاهد کارشکنی ها و توطئه های زیادی از سوی دشمنان به منظور خدشه دار کردن این انتخابات بودیم که مردم با حضور خود بار دیگر نشان دادند که به نظام و ارزش های آن پایبند هستند.

 

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اینکه انتخابات با روند و استقبال خوبی در نقاط مختلف این استان در حال برگزاری است، بیان کرد: خوشبختانه تا کنون مشکل خاص امنیتی  گزارش نشده است و امید است این روند تا پایان به همین شکل ادامه یابد و مردم نیز سعی کنند قبل از پایان زمان رای گیری به شعب اخذ رای مراجعه و این کار را به لحظه های پایانی موکول نکنند.

 

سردار مفخمی با تاکید بر اینکه  انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی بنا به فرموده رهبر معظم انقلاب، روز بزرگ و جشن ملی است، خاطر نشان کرد: این جشن ملی با حضور حداکثری آحاد ملت در نقاط مختلف شهری و روستایی در حال برگزاری است و با این حضور آگاهانه، هوشمندان و دشمن شکن قطعا قدرت جمهوری اسلامی ایران بیش از پیش شده و خواری بر چشم دشمنان و برگ زرینی بر تاریخ انقلاب است.

پایان پیام/177

منبع: شبستان

کلیدواژه: استان مرکزی انتخابات امنیت شعب اخذ رای مامور انتظامی استان مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۸۱۵۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایروانی:تنها راه بازگشت امنیت به منطقه، پایان دادن به فعالیت‌های بی‌ثبات کننده اسرائیل است

امیر سعید ایروانی سفیر و نماینده دائم جمهوری اسلامی ایران نزد سازمان ملل متحد روز پنجشنبه به وقت محلی در نشست شورای امنیت سازمان ملل متحد پیرامون: «وضعیت خاورمیانه: (سوریه)» گفت: وضعیت انسانی در سوریه همچنان وخیم است. مردم سوریه از چالش‌های اقتصادی عمیقی رنج می‌برند. بر اساس آخرین گزارش سازمان ملل متحد، ۱۶.۷ میلیون نفر، یعنی نزدیک به ۷۰ درصد جمعیت سوریه، به کمک‌های بشردوستانه فوری نیاز دارند. سطح بودجه فعلی تخصیص‌یافته برای رسیدگی به بحران انسانی در سوریه نگران‌کننده است.

دیگر خبرها

  • ایروانی:تنها راه بازگشت امنیت به منطقه، پایان دادن به فعالیت‌های بی‌ثبات کننده اسرائیل است
  • مرکز ترک اعتیاد غیرمجاز در رشت پلمپ شد
  • اعتصاب کارکنان راه آهن هلند
  • اجرای طرح امنیت محله محور در شهرستان کرخه
  • ماینرهای قاچاق در نیکشهر کشف شد
  • شاید مهندس امنیت اطلاعات  
  • تقدیر فرماندار دشت آزادگان از فرماندهی انتظامی شهرستان
  • لزوم پیشگیری از تخلفات انتخاباتی در آستانه دور دوم انتخابات
  • کشف ۶۰ میلیارد ریال نوشیدنی‌های قاچاق از یک انبار در رشت
  • همایش شن ها مامور خدا بودند