Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@16:47:44 GMT

شکوه همدلی مرزنشینان آستارا در پای صندوق‌های رای

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۸۱۵۸۹

شکوه همدلی مرزنشینان آستارا در پای صندوق‌های رای

انتخابات زیباترین جلوه حضور مردم برای تعیین سرنوشت کشور است، مردمی که آمده اند تا ایستادگی و استقلال خود را در پای صندوق های رای به نمایش بگذارند.

محمد اشجعی از شهروندان جوان آستارا روز جمعه در شعبه اخذ رای مسجد آبروان گفت: انتخابات تحقق عینی مردم سالاری در نظام اسلامی است و از دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی برگزاری انتخابات آزاد و سالم با حضور اقشار مختلف مردم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مردم ایران اسلامی همواره در انتخابات، نقش اساسی خود را به نحو شایسته ای ایفا کرده اند و با حضور حداکثری در پای صندوق های رای، انقلاب و نظام اسلامی را بیمه کرده اند.

بهاره رفیعی پور عضو یکی از سازمان های مردم نهاد آستارا هم گفت: حضور گسترده مردم در انتخابات می ‌تواند، برای کشور امنیت ‌ساز باشد و دشمنان را نا امید کند.

وی بیان کرد: حضور مردم در پای صندوق های رای چشمگیر است و ملت ایران هوشیار هستند و امیدواریم این رقابت‌ها، بعد از انتخابات پشتوانه ‌ای برای ملت ایران باشد.

محسن علایی از بازاریان آستارا با اشاره به حضور پرشور این قشر در انتخابات، گفت: حضور بازاریان در انتخابات مثل حضور سایر اقشار، وظیفه شرعی و قانونی محسوب می شود و همه نامزدها به آرای بازاریان به عنوان یک قشر تاثیر گذار نگاه ویژه دارند.

وی افزود: آستارا از لحاظ اقتصادی و فرهنگی، شهرستان مهمی است و امیدواریم نماینده منتخب با عنایت به بسیاری از ظرفیت های ملی این شهرستان به خصوص راه آهن، زمینه های آبادانی بیشتر را فراهم کند.

حامد شیخ وردی پور از ورزشکاران آستارا نیز گفت: روحیه مشارکت و همدلی مردم ایران اسلامی در انتخابات به نمایش گذاشته می شود و نشان از علاقه مردم به نظام جمهوری اسلامی دارد.

وی اظهار کرد: حضور پرشور ورزشکاران باعث پویایی و نشاط انتخاباتی می شود و بسیاری از افراد به هنرمندان و ورزشکاران به عنوان الگو نگاه می کنند و حضور حداکثری آنها در انتخابات، زمینه مشارکت سایر افراد را فراهم می کند.

علی شیارکار از رای اولی های انتخابات آستارا هم پس از انداختن رای خود به صندوق گفت: امروز خیلی خوشحال هستم که برای اولین بار در صحنه حساس انتخابات شرکت و در تعیین سرنوشت کشور نقش آفرینی می کنم.

وی افزود: امروز حضور در پای صندوق های رای باید با آگاهی و بصیرت همراه باشد تا بتوانیم با انتخاب درست، آینده ای خوب را برای کشور رقم بزنیم.

۸۴  شعبه اخذ رای در شهرستان مرزی بندر آستارا همزمان با سراسر کشور از ساعت هشت صبح فعال است و ۶۵ هزار و ۶۰۰ نفر واجد شرایط رای دادن هستند.

 انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در سراسر کشور و انتخابات میاندوره ای مجلس خبرگان رهبری در پنج استان،امروز دوم اسفند ماه در حال برگزاری است.

شهرستان مرزی بندر آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع شده است و ۱۰ نامزد برای یک کرسی در مجلس شورای اسلامی رقابت می کنند.

برچسب‌ها آستارا مشارکت انتخاباتی انتخابات مجلس شورای اسلامی مشارکت های مردمی همدلی مشارکت سیاسی پروندهٔ خبری انتخابات مجلس در گیلان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آستارا مشارکت انتخاباتی انتخابات مجلس شورای اسلامی مشارکت های مردمی همدلی مشارکت سیاسی آستارا مشارکت انتخاباتی انتخابات مجلس شورای اسلامی مشارکت های مردمی همدلی مشارکت سیاسی پای صندوق های رای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۸۱۵۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری انتخابات الکترونیک در خرم‌آباد و چگنی

استاندار لرستان از برگزاری انتخابات در حوزه انتخابیه خرم‌آباد و چگنی به‌صورت الکترونیکی خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، ابوطالب شفقت شامگاه چهارشنبه در جلسه هیئت استانی بررسی تبلیغات انتخابات لرستان، اظهار داشت: انتخابات در حوزه انتخابیه خرم‌آباد و چگنی به‌صورت الکترونیکی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به آمادگی ستاد انتخابات لرستان برای برگزاری دور دوم انتخابات، اضافه کرد: تجهیزات برگزاری انتخابات به‌صورت الکترونیکی فراهم شده‌ است.

مشارکت 47درصدی مردم لرستان در انتخابات + جزئیات

استاندار لرستان عنوان کرد: فرآیند آموزشی برگزاری انتخابات الکترونیکی برای مردم و دست‌اندرکاران اجرایی با کمک مسئولان و صداوسیمای مرکز این استان انجام می‌شود.

وی بیان کرد: برنامه‌های لازم برای انجام مناظرات تخصصی و بیان توانمندی‌های کاندیداها با حضور ناظران اصلی عضو شورای تبلیغات انتخابات در صداوسیمای لرستان تدارک‌ دیده شده‌ است.

شفقت با اشاره به اهمیت دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: در دور نخست انتخابات مجلس شاهد حضور پرشور مردم بودیم و ان‌شاءالله در دور دوم نیز شاهد حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رأی خواهیم بود.

انتهای پیام/ 645/

دیگر خبرها

  • یادنامه‌ای از تشییع با شکوه پیکر آیت الله مهمان‌نواز
  • یکی از راه‌های توسعه گیلان همدلی میان دولت و مجلس است
  • تلاش های اصحاب رسانه در برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری قابل تقدیر است
  • برگزاری انتخابات الکترونیک در خرم‌آباد و چگنی
  • انتخابات در خرم‌آباد و چگنی به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود
  • ائمه جمعه عامل اتحاد و همدلی در شهرها باشند
  • بررسی پرونده «صندوق پس انداز کارکنان راه آهن جمهوری اسلامی ایران» با ۷ هزار شاکی
  • رویکرد اردن به مساله فلسطین/ از همدلی مردم تا هم‌سویی دولت با غرب
  • همدلی نخبگان و مدیران گره‌گشای مشکلات استان است
  • تأکید استاندار لرستان بر همدلی بین نخبگان و مردم