Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-08@18:37:39 GMT

امام‌جمعه پردیس: انتخاباتی پرشور در حال برگزاری است

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۸۱۶۹۳

امام‌جمعه پردیس: انتخاباتی پرشور در حال برگزاری است

امام‌جمعه شهرستان پردیس در خطبه‌های نماز جمعه امروز اظهار داشت: از ابتدای صبح امروز، علی‌رغم تمام سم‌پاشی‌ها و حماقت‌های آمریکایی‌ها، مردم از ابتدای شروع رأی‌گیری پرشور آمدند و طبق آمار، حضور مردم پردیس تا این لحظه خوب بوده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از پردیس حجت الاسلام وال مسلمین سید حسین حسینی امام‌جمعه شهرستان پردیس، در خطبه‌های عبادی و سیاسی نماز جمعه این هفته که در مسجد الغدیر فاز ۴ با حضور پرشور مسئولان و شهروندان برگزار شد، ضمن دعوت نمازگزاران به تقوای الهی، اظهار کرد: اگر مسئولی به مردم خدمت نکند به مسئولیت خود خیانت کرده و متأسفانه برخی از این مسئولان خانه‌های خود را با وسایل آن‌چنانی پرکرده‌اند و سؤالمان این است که آیا این افراد می‌توانند با این سبک زندگی به مردم خدمت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: باید سبک زندگی امام هادی(ع) را الگو قرار بدهیم، زیرا اگر سیره تمام مسئولین ما زندگی آن حضرت باشد، شرمنده مردم نخواهند شد.

حسینی با اشاره دیدار مقام معظم رهبری با ذاکرین اهل‌بیت(ع)، بیان کرد: برخی برای کربلا و عاشورا گریه می‌کنند اما هوشیاری به خرج نمی‌دهند، ذاکران باید با زمانه به‌روز شوند اما بعضی از آن‌ها فکر می‌کنند تکلیفشان فقط گریه کردن است.

امام‌جمعه پردیس افزود: نباید فریب یزید زمانه را خورد و باید با حیله‌های آن‌ها آشنا شویم و از حسین(ع) زمانه حمایت کنیم.

وی ادامه داد: هرکه می‌خواهد از امام زمان (عج) حمایت کند، امروز باید گوشش به بیانات مقام معظم رهبری باشد و یکی از وظایف ذاکرین هم این است که حب و بغض را برای مردم تبیین کنند زیرا مردم شادی و غصه را نمی‌دانند. همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند باید در همه زمینه‌ها قوی شویم و باید توجه داشت که ایران با سبک زندگی اهل‌بیت (ع) هدایت و قوی می‌شود.

حسینی با اشاره به چهلمین سالروز بوئینگ اکراینی گفت: باجان باختن گروهی از هم وطنانمان در این حادثه بلافاصله دشمن قصد داشت از این اتفاق به نفع خود بهره‌برداری کرده و مراسم باشکوه تشییع پیکر مطهر شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی را کم‌رنگ کند، اما مردم با اطاعت از بیانات مقام معظم رهبری نگذاشتند که آن‌ها به اهدافشان برسند.

امام‌جمعه پردیس تأکید کرد: ۴۱ سال است که انتخابات در کشورمان پرشور و حماسی برگزار می‌شود و همیشه آمار خوبی از میزان شرکت‌کنندگان به دلیل بصیرت و هوشمندی مردم داشته‌ایم.

وی تصریح کرد: از ابتدای صبح امروز علی‌رغم تمام سم‌پاشی‌ها و حماقت‌های آمریکایی‌ها، مردم با شروع رأی‌گیری آمدند و طبق آمار، حضور مردم تا این لحظه خوب بوده است.

حسینی افزود: امیدوارم همیشه مردم با بصیرت و انتخاب اصلح خود فردی انقلابی و مو من را انتخاب کنند تا انتخاباتی پرشور و مثال‌زدنی داشته باشیم.

امام‌جمعه پردیس ادامه داد: هرچه انتخابات ضعیف باشد، دشمنان فکر می‌کنند مردم از انقلاب خسته شده‌اند و هرچه پرشورتر و حضور مردم بیشتر باشد، امنیت کشور بیشتر و حصار ایران بلندتر و انقلاب قوی‌تر می‌شود.

وی اضافه کرد: امروز مردم باید با حضورشان خط بطلان بر افکار دشمنان انقلاب اسلامی بکشند، همچنین در کنار حضورشان باید بدانند انتخاب فرد غیر اصلح خیانت به اسلام، مسلمین و انقلاب است. پس باید دقت داشته باشند که فرد اصلح را انتخاب کنند.

حسینی تصریح کرد: درگذشته کسانی که وکیل مردم بودند به این دلیل که جناحی انتخاب شدند امروز نوکر آمریکایی‌ها هستند. به‌جای نوکری برای مردم به خدمتگزار آمریکایی‌ها تبدیل شدند.

امام‌جمعه پردیس با اشاره به شکوه حضور مردم در انتخابات شهرستان پردیس و عرض خداقوت به خدمتگزارانی که در پای صندوق‌ها و برای امنیت شعب تلاش می‌کنند، گفت: رعایت اخلاق انتخاباتی باید در اولویت کار باشد و با هرگونه تخلف برخورد شود.

انتهای پیام/ ۶۷۰۶۵/

منبع: فارس

کلیدواژه: امام جمعه پردیس انتخابات امام جمعه پردیس مقام معظم رهبری آمریکایی ها حضور مردم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۸۱۶۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واحد پردیس به جمع میزبانان جشنواره امامت و مهدویت پیوست

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، در این نشست پس از تلاوت آیاتی چند از کلام‌الله مجید و  قرائت پیام ریاست عالی دانشگاه آزاد اسلامی دکتر طهرانچی و رهنمودهای ایشان در آستانه چهارمین جشنواره علمی فرهنگی و هنری امامت و مهدویت؛  سید جواد جعفری مدیرعامل موسسه فرهنگی و هنری امامت و مهدویت ، بر ضرورت کار تشکیلاتی و شبکه‌سازی برای مشارکت هر چه بیشتر دانشجویان و اساتید در برگزاری برنامه‌های موضوعی این دوره از جشنواره تأکید کرد و گفت: حضور فعال دانش آموزان دانشجویان، اساتید و عموم مردم در این جشنواره، مطلوب ماست.

در ادامه نشست شیوایی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد پردیس ضمن تشکر از موسسه فرهنگی و هنری امامت و حاضرین در جلسه ضمن ابراز خرسندی از سهیم شدن واحد پردیس در برگزاری یکی از برنامه‌های موضوعی چهارمین دوره جشنواره علمی فرهنگی و هنری امامت و مهدویت در سال جاری ، آمادگی واحد پردیس را برای هرگونه همکاری با سایر واحدهای استان تهران جهت هرچه بهتر برگزار شدن این دوره از جشنواره اعلام کرد.

هم‌چنین حجت‌الاسلام حسین‌خانی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در واحد پردیس با بیان احادیثی از ائمه اطهار علیهم‌السلام  در خصوص لزوم اشاعه فرهنگ و معارف اسلامی،  به‌ویژه از طریق برنامه‌هایی نظیر جشنواره علمی فرهنگی و هنری امامت و مهدویت که با قالب‌های جذاب هنری ارتباط خود را با مخاطب برقرار می‌نماید تأکید کرد: برگزاری این‌گونه برنامه‌ها برای واحدهای دانشگاهی موجب برکت خواهد بود .

در این نشست درباره عناوین برنامه‌ها و تاریخ برگزاری جشنواره در هر یک از استان‌ها بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

در ادامه نشست جدول زمان‌بندی و توزیع امتیازات شاخص‌های برنامه‌های برتر و شرح و توضیح وظایف مسئول محترم دبیرخانه جشنواره مورد بررسی اعضای جلسه قرار گرفت.

همچنین در این جلسه مقرر شد در هر یک از برنامه‌ها با محوریت زیارت جامعه کبیره پیش‌بینی‌های لازم صورت گیرد.

 هم‌چنین به‌منظور  بارگذاری تمامی آثار ارسالی به جشنواره و مستندات شاخص‌های ارزیابی جشنواره از طریق سایت emamat.iau.ir ،کارگاه دو روزه آموزشی برای راهبران سایتو  رابطان خبر برگزار شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مردم از انتخاب اصلح غفلت نکنند
  • برگزاری یک هزار برنامه به مناسبت دهه کرامت در اصفهان
  • روز جمعه انتخابـات است؛ سکون سیاسی مطلق در سطح تهران!
  • شیراز آماده انتخاباتی باشکوه جمعه ۲۱ اردیبهشت
  • آمادگی برای برگزاری دور دوم انتخابات/ مردم ۲ حوزه منتظر روز جمعه
  • واحد پردیس به جمع میزبانان جشنواره امامت و مهدویت پیوست
  • بیش از ۱۰۰۰ برنامه ویژه دهه کرامت در البرز اجرا می‌شود
  • مشارکت پرشور در مرحله دوم انتخابات لازمه انتخاب نماینده اصلح است
  • حسینی: امروزه فریاد حمایت از غزه در غرب طنین‌انداز شده است
  • آمادگی برای برگزاری دور دوم انتخابات/ مردم ۳ حوزه منتظر روز جمعه