Web Analytics Made Easy - Statcounter

ثبت‌نام اهالی رسانه و اعضای انجمن منتقدان و نویسندگان برای سی و هشتمین جشنواره جهانی فیلم فجر آغاز شد.

ثبت‌نام اهالی رسانه و اعضای انجمن منتقدان و نویسندگان سینمای ایران برای حضور در سی‌و‌هشتمین جشنواره جهانی فیلم فجر از ساعت ۸ صبح پنجشنبه اول اسفندماه آغاز شده است و تا  ۱۲ اسفندماه ادامه دارد. 

اهالی رسانه برای ثبت‌نام و استفاده از امکانات جشنواره لازم است با مراجعه به صفحه مخصوص «ثبت‌نام رسانه» نسبت به بارگذاری اطلاعات درخواستی اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مرحله اهالی رسانه بایستی ضمن تکمیل اطلاعات شخصی، معرفی‌نامه‌ای از سوی رسانه متبوع خود در سایت ارایه و حداقل دو نمونه از مطالب خود را درباره سی‌و‌هفتمین جشنواره جهانی فیلم فجر و آثار حاضر در آن بارگذاری کنند. این فراخوان، تمام رسانه‌ها اعم از رادیو، تلویزیون، برنامه‌های اینترنتی(iptv)، خبرگزاری‌ها، سایت‌های تخصصی، روزنامه‌ها، مجلات تخصصی و همچنین رسانه‌های خارجی مقیم ایران را شامل می‌شود. 

اعضای انجمن منتقدان و نویسندگان سینمای ایران نیز که قصد دارند بطور مستقل و بدون حضور در فهرست اسامی رسانه‌ها در جشنواره حضور داشته باشند، لازم است تصویر کارت معتبر عضویت انجمن و همچنین حداقل دو نمونه مطلب خود را درباره سی‌و‌هفتمین جشنواره جهانی فیلم فجر و آثار حاضر در آن که در طول یک سال گذشته در رسانه‌ها منتشر شده در سامانه بارگذاری کنند.

آدرس سایت رسمی جشنواره Fajriff.com است و برای ثبت‌نام می‌توانید به این وب‌سایت مراجعه کنید. 

سی و هشتمین جشنواره جهانی فیلم فجر از ۲۸ فروردین تا ۵ اردیبهشت ۹۹ به دبیری محمدمهدی عسگرپور در تهران برگزار می‌شود.

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: جشنواره جهانی فیلم فجر اهالی رسانه رسانه ها ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۸۱۷۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تور سراسری تصویر ایران آغاز شد

همزمان با روز گرامیداشت مقام معلم و به مناسبت بیستمین دوره نمایشگاه تصویر سال و جشنواره فیلم تصویر  با چکیده‌ای از بیست سال نمایشگاه‌های تصویر سال و فیلم‌های برنده جشنواره فیلم تصویر در مجموعه «هنرشهر آفتاب» در شیراز گشایش یافت.

به گزارش ایسنا، بنا بر اعلام دبیرخانه تصویر سال، این نخستین‌بار است که آثار جشن تصویر سال به‌صورت مرور بر دوره‌های گذشته تصویر  درخارج از تهران به نمایش گذاشته می‌شود.

شیراز، نخستین مقصد تور تصویر ایران بود و ایستگاه بعدی استان گیلان با میزبانی شهرداری رضوانشهر و فضاهای نمایشگاهی در شهر رشت خواهد بود.

سیف‌اله صمدیان، دبیر جشن تصویر سال‌ و جشنواره فیلم تصویر در آیین گشایش این نمایشگاه با اشاره به تقارن افتتاح نمایشگاه با روز معلم تصریح کرد بسیاری از آثار ارائه شده در «هنر شهر آفتاب» مروری بر بیست دوره گذشته جشن تصویر سال در حوزه هنرهای تصویری نتیجه تجربیات  هنری بسیاری از معلمان شاخص در هنرهای تصویری ایران است.

او خوشحالی و خرسندی‌اش را از اینکه تور تصویر سال در اولین ایستگاه «تور سراسری تصویر ایران» از ۱۲ تا ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ در شهر «شیراز» خاستگاه همیشگی هنر و ادب ایران زمین برگزار می شود، ابراز کرد.

به‌ گفته سیف‌اله صمدیان، این مجموعه هنری، حاصل کار  بیش از ۳۵۰۰ هنرمند هنرهای تصویری ایران در رشته‌های «عکاسی» (خبری، مستند اجتماعی، هنر و هنرمندان، ورزشی و خلاقه) «کاریکاتور»، «گرافیک» در بیست سال گذشته این رویداد مستقل هنری است.

در جشنوراه فیلم تصویر هم بیش از ۷۰ فیلم برنده بخش جوان و شش فیلم برنده در بخش ویژه تهران به نمایش در می‌آید.

محسن خباز، مدیر عامل مجموعه هنرشهر آفتاب، در جایگاه میزبان، در شروع مراسم افتتاح نمایشگاه، تاکید کرد: مجموعه شهر هنر آفتاب با مهر و افتخار میزبان مرور بیست سال نمایشگاه تصویر سال است.

او با اشاره به تلاش‌ها و استمرار در برگزاری جشن تصویر سال از فعالیت‌های سیف‌اله صمدیان به عنوان دبیر جشن تصویر سال و جشنواره تصویر و تیم برگزاری او قدرشناسی کرد و دسته گلی توسط دکتر کوروش کمالی
 سروستانی استاد ادبیات؛ از سوی هیئت مدیره مجموعه هنر شهر آفتاب به سیف‌اله صمدیان بمناسبت روز معلم اهدا شد.  

در پایان خباز، با نام بردن از حامیان برگزاری این رویداد فرهنگی در شیراز از گالری سرو ناز، کلینیک سلامت پایدار، مچموعه رُست و گروه معماری اشعری سپاسگزاری کرد.

جشنواره فیلم تصویر در روز نخست با نمایش فیلم ۷۶ دقیقه و ۱۶  ثانیه با عباس کیارستمی آغاز شد. در ادامه نمایش سه‌گانه صمدیان در باره کیارستمی، امروز  پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت با حضور سیف‌اله صمدیان فیلم «روزی روزگاری در مراکش» کارگاه مشترک فیلمسازی عباس کیارستمی و مارتین اسکورسیسی در مراکش نمایش داده می‌شود و روز جمعه ۱۴ اردیبهشت هم نوبت نمایش فیلم «کیارستمی مشغول کار است» خواهد بود.

نمایشگاه و جشنواره فیلم تصویر تا ۲۰ اردیبهشت ماه جاری ادامه دارد و حضور برای عموم علاقمندان در شیراز آزاد و رایگان است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • عمو مسعود باشکوه بدرقه شد
  • بلیط فروشی بازی پرسپولیس و نساجی آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir
  • بلیط فروشی بازی تراکتور و فولاد آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط fooladfc.ir
  • بلیط فروشی بازی سپاهان و استقلال خوزستان آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط fooladsepahansport
  • آغاز به کار جشنواره رسانه و نشریات دانشجویی تیتر ۱۳
  • مراسم تشییع مرحوم مسعود اسکویی برگزار شد
  • کارزار نجات انجیلسی در مازندران
  • سیل توصیف از گل شهاب: وحشیانه، غیرمعقول و تاریخی!
  • بلیط فروشی بازی استقلال و ذوب آهن آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir
  • تور سراسری تصویر ایران آغاز شد