Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-08@18:28:50 GMT

زیدان: راموس می تواند به المپیک برود

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۸۱۸۸۵

زیدان: راموس می تواند به المپیک برود

زین الدین زیدان امروز اعلام کرد که مشکلی برای حضور سرخیو راموس در المپیک وجود نخواهد داشت.

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید فردا در زمین لوانته یک بازی حساس پیش رو دارد. تساوی هفته گذشته برابر سلتا باعث شد تا فاصله با بارسا با یک امتیاز کاهش یابد و فردا در صورت از دست رفتن امتیاز، خطر سقوط به رده دوم در آستانه ال کلاسیکو وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئال پس از بازی با لوانته دیدار با سیتی در یک هشتم نهایی قهرمانان و سپس مصاف با بارسا را پیش رو خواهد داشت.

 

 

 

 

زین الدین زیدان سرمربی رئال در نشست خبری این بازی گفت:« لوانته در خانه تیمی قدرتمند است. این تیم از 29 امتیاز خود 20 تا را در خانه کسب کرده و همین نشان می دهد که چه کار دشواری پیش رو داریم. خودمان را برای نمایشی بزرگ آماده کرده ایم. از تابستان سعی کرده ایم هفته به هفته و بازی به بازی پیش برویم. حالا به روزهای حساس فصل نزدیک می شویم و هر بازی اهمیت بالایی دارد. فعلا به چیزی جز بازی با لوانته فکر نمی کنم.»

 

تمدید با راموس:« تمدید با او آسان است. دوست دارم راموس را در تیمم داشته باشم و بعید می دانم مشکلی در این راه وجود داشته باشد.

چرا راموس هرگز در تیم من نیمکت نشین نیست؟ سوال جالبی است. او کاپیتان است و رهبر تیم. یک الگو و مرجع برای همه. دوست ندارم او را روی نیمکت قرار دهم. سرخیو برای من و باشگاه رئال مادرید بازیکن مهمی است.»

 

 

 

 

راموس در المیپک توکیو:« قطعا در این راه حامی او خواهم بود. اگر او می خواهد با اسپانیا در المپیک باشد، دلیلی برای مخالفت نمی بینم. همیشه دفاع از پرچم کشورتان، اتفاق خوبی است.»

 

هازارد:« برنامه خاصی در مورد ادن وجود ندارد. او مدتی مصدوم بود و سپس دو سه هفته تمرینات پرفشار را پشت سر گذاشت و حالا مشکلی ندارد. برابر سلتا 70 دقیقه در میدان بود و رفته رفته به فرم خوبش باز خواهد گشت.»

 

 

 

 

گل های دریافتی:« نگران نیستم ولی خوب؛ این نشان می دهد که در بازی های اخیر در فاز دفاعی خوب نبوده ایم. نباید در عقب زمین ریسک کنیم و توپ از دست بدهیم چون وقتی توپ را در اختیار داریم، قدرت و منابع کافی برای ضربه زدن به حریفان را داریم.»

 

غیبت رودریگو در سه فهرست اخیر:« درست است که رودریگو در سه فهرست اخیر حضور نداشته ولی او بازیکن مهمی برای من است. وقتی همه در دسترس هستند، طبیعی است که کار من برای انتخاب 18 نفر نهایی مشکل می شود. او بازیکن بسیار خوب و شایسته ای برای رئال است..»

 

رحیم استرلینگ:« دوست ندارم در مورد بازیکن تیمی دیگر صحبت نمی کنم ولی شکی نیست که استرلینگ یک ستاره بزرگ است.»

 

مندی در خطر از دست دادن ال کلاسیکو:« مندی آگاه است که نباید کارت بگیرد ولی به او گفته ام که در زمین به چیزی غیر از کاری که باید انجام دهد، فکر نکند.»

 

 

 

منچستر سیتی رحیم استرلینگ سرخیو راموس زیدان (سرمربی) ادن هازارد رئال مادرید

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: منچستر سیتی رحیم استرلینگ سرخیو راموس زیدان سرمربی ادن هازارد رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۸۱۸۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش زیدان به حضور در بایرن‌ مونیخ

به گزارش قدس آنلاین، از زین‌الدین زیدان به عنوان یکی از گزینه‌های جدی حضور در بایرن مونیخ و جایگزینی توماس توخل سخن به میان می آید.
زیدان به حضور در بایرن مونیخ واکنشی کوتاه نشان داد.
به نوشته اسکای اسپورت، زیدان در پاسخ به این سوال که آیا در تابستان راهی بایرن مونیخ می‌شود این‌گونه پاسخ داد: خیر، من به سانتیاگو برنابئو می‌روم تا فقط دیدار برگشت بایرن‌ مونیخ و رئال مادرید را نگاه کنم.
او درباره نتیجه این بازی گفت: طبیعتاً دوست دارم که رئال مادرید پیروز این بازی شود.
زیدان از سال ۲۰۲۱ که از رئال مادرید جدا شد هدایت هیچ تیمی را برعهده نگرفته است این در حالی است که او پیشنهادهای خوبی دریافت کرده است.
پیش‌بینی می‌شد که این مربی بزرگ و دوست داشتنی راهی بایرن مونیخ شود اما ظاهراً که او تمایلی برای حضور در باواریای‌ها ندارد و باید دید که تیم بعدی او چه تیمی خواهد بود.
بایرن‌ مونیخ یک فصل بسیار ناامید کننده را با توماس توخل تجربه کرد و قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا آخرین فرصت برای بایرن است تا در فصل جاری جام کسب کند.
جدال رفت دو تیم با تساوی دو بر دو به پایان رسید.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • بایرن درس نمی‌گیرد: به رئال توهین کنید، بد می‌بینید! ‏
  • خاطره خاص بلینگام: این زیدان که می‌گی کی هست!‏
  • جود بلینگام: پدرم همیشه پیراهن رئال مادرید با نام و شماره زیدان را در خانه بر تن می‌کرد
  • درخواست رئیس جمهور فرانسه از رئال برای امباپه
  • تن‌هاخ جانشین توخل می‌شود؟/ بی‌میلی زیدان به مربیگری بایرن
  • واکنش زیدان به حضور در بایرن‌ مونیخ
  • حمایت بی‌وقفه زیدان از رئال، حتی در دنیای سرعت
  • امباپه عمارت مجلل راموس را در مادرید خرید
  • زیدان در مسابقات فرمول یک هم به یاد رئال مادرید است: برای همیشه، هالا مادرید
  • زیدان در فرمول یک هم رئال را فراموش نمی‌کند!