Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، عباس تقی زاده روز جمعه در جمع خبرنگاران افزود: نتایج رسمی انتخابات توسط وزارت کشور و پس از تایید شورای نگهبان اعلام خواهد شد و همه باید نتایج رسمی انتخابات را بپذیریم.

وی تاکید کرد: انتشار مطالب حاوی نتایج انتخابات در گروه ها و کانال ها تخلف محسوب می شود و توسط مراجعه ذیصلاح بررسی و با آنها برخورد می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی استان کرمان افزود: در عین حال افرادی که شاهد تخلفات انتخاباتی هستند می توانند به فرمانداری و هیات های نظارت گزارش کنند همچنین سامانه بازرسی استانداری کرمان با شماره ۱۱۱ آماده دریافت تخلفات احتمالی است و توصیه می شود در صورت مشاهده تخلف مستند تخلف را نیز تهیه کنند.

وی گفت: عصر امروز جمعه با اعزام یک فروند بالگرد به بخش بروات شهرستان بم اخذ رای از واجدین شرایط از ۲ روستای کشیت و آمیس در بالای دست سد نسا انجام شد و بالگرد به فرودگاه بم برگشت.

تقی زاده ادامه داد: در سایر مناطق سخت گذر نیز متناسب با شرایط تردد از خودروهای کمک دار و شاسی بلند استفاده می شود.

وی اظهار داشت: فرایند رای گیری در تمام شعب اخذ رای در استان کرمان در حال انجام است و ۱۰۰ درصد شعب در حال فعالیت هستند.

رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی استان کرمان تاکید کرد: با توجه به مانیتورینگ هوشمند شعب اخذ رای در صورت نیاز به تعرفه از سوی فرمانداری های مراکز حوزه های انتخابیه تعرفه های مورد نیاز در اختیار شعب قرار می گیرد.

رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی استان کرمان تصریح کرد: درخواست تعرفه ۱۶ شعبه رای گیری در شهرستان های جنوبی و شرقی به شکل هوشمند ثبت شده و این آمار در حال افزایش است و این خود بیانگر مشارکت بالا در انتخابات است.

تقی زاده با اشاره به مشارکت و حضور همه جانبه مردم در انتخابات گفت: فرایند رای گیری تا ساعت ۱۸ ادامه دارد و با دستور وزیر و نیاز شعب این زمان قابل تمدید است اظهار داشت: مشارکت مردم در انتخابات خوب است و در ساعات پیش رو پیش بینی می شود این حضور افزایش یابد.

وی ادامه داد: تعرفه های رای گیری از قبل برای شعب پیش بینی شده و به میزان کافی در اختیار آنها قرار گرفته است.

رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی استان کرمان گفت: اگر احیانا در شعب اخذ رای دستگاه احراز هویت دچار نقص فنی شود به سرعت نسبت به رفع نقص اقدام می شود و منجر به تعطیلی فرایند رای گیری نمی شود و در شعب سیار نیز که در برخی مناطق پوشش آنلاین وجود ندارد اخذ رای در آن نقاط به صورت آفلاین انجام می شود و در اولین نقطه بعدی با آنلاین شدن دستگاه اطلاعات به روز رسانی می شود.

وی افزود: طبق آخرین ارزیابی ها قبل از شروع انتخابات حدود ۹۹ و نیم درصد پوشش ارتباط اینترنتی در شعب اخذ رای از سوی اداره کل ارتباطات و فناری اطلاعات اعلام شده است و تقریبا همین درصد تاکنون داشته ایم و اختلالی در این زمینه نداریم.

تقی زاده بیان کرد: از سوی فرمانداری کرمان شعبه سیار در گلزار شهدای کرمان مستقر شده و حضور مردم کرمان برای شرکت در انتخابات در این شعبه بسیار پرشور و حماسی است.

استان کرمان دارای ۹حوزه انتخابیه و ۱۰ کرسی در مجلس شورای اسلامی دارد.

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا انتخابات شرکت در انتخابات شورای نگهبان مجلس شورای اسلامی وزارت کشور انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی تقی زاده رای گیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۸۱۹۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نامزدهای مورد حمایت شورای وحدت در دور دوم انتخابات مجلس اعلام می شود

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، منوچهر متکی سخنگو و رئیس هیئت اجرایی شورای وحدت اعلام کرد: در یکصد و بیست و نهمین نشست هیئت عالی شورای وحدت، موضوع دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت. بر اساس تصمیمات اخذ شده در این جلسه مقرر گردید فهرست نامزد‌های مورد حمایت شورای وحدت در  سراسر کشور از جمله حوزه انتخابیه تهران، ری، اسلام  شهر، شمیرانات و پردیس تهیه و به اطلاع مردم شریف رسانده شود.  

متکی در ادامه توضیحاتش افزود: در این نشست با نظر قاطع اعضا، مصوب شد با توجه به اینکه تمامی نامزد‌های راه یافته به مجلس دوازدهم در حوزه انتخابیه تهران بزرگ را آقایان تشکیل داده و هیچ نامزدی از بین بانوان موفق به کسب آرای لازم در دور نخست نشد، شورای وحدت با در نظر گرفتن اصل تخصص و تعهد کلیه نامزدها، اولویت خود را به حمایت از بانوان قرار داده و تلاش می‌کند تعداد بیشتری از بانوان نامزد دارای صلاحیت در دور دوم انتخابات را در فهرست خود بگنجاند.  

نماینده مردم شریف تهران، ری و شمیرانات ضمن تاکید بر لزوم مشارکت مؤثر ملت نجیب و قهرمان ایران در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی، افزود: شورای وحدت استان‌ها در تمام حوزه‌هایی که انتخابات در آن‌ها به دور دوم کشیده است، حضوری فعال داشته و در راستای وظایف خود در ایجاد شور و نشاط انتخاباتی، عمل کرده و فهرست نامزد‌های مورد حمایت خود را اعلام می‌کند.

در خاتمه گفتنی است ۹۰ نفر از نمایندگان منتخب در دور نخست انتخابات مجلس دوازدهم مورد حمایت شورای وحدت بودند که از این تعداد ۶۰ نامزد به طور اختصاصی در فهرست شورای وحدت و ۳۰ نفر نیز به طور مشترک با سایر فهرست‌ها بودند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اتمام حجت معاون قضایی دادگستری کرمان پیرامون اجرای مصوبات بلا اقدام و ترک فعل‌های مدیران
  • مناظرات دور دوم انتخابات مجلس در مشهد کلید خورد
  • مناظرات دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم در مشهد کلید خورد
  • ۱۲۰۰ شعبه اخذ رای در مرحله دوم انتخابات مجلس در مشهد و کلات فعال می‌شوند
  • نامزدهای مورد حمایت شورای وحدت در دور دوم انتخابات مجلس اعلام می شود
  • مژده رئیس رسانه ملی پیرامون حق پخش فوتبال
  • شورای اداری ایتان کرمان
  • شورای نگهبان در اظهارنظر نسبت به مصوبات، حتماً به نظرات مشورتی پژوهشکده توجه می‌کند
  • خودداری کرسپو از اظهارنظر درباره النصر و الهلال
  •  نامزدها چطور می‌پذیرند بیش از درآمد چهار سال نمایندگی برای انتخابات هزینه کنند؟