Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون امور اجتماعی و پیشگیری از جرم دادگستری خراسان رضوی، گفت: در بحث صندوق‌های سیار، روستاهایی که بالای ۲هزار و ۵۰۰ خانوار دارند تا زمانی که مردم هستند، صندوق‌های سیار در آن مکان‌ها مستقر است.

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، امیر مرتضوی در حاشیه بازدید از فرمانداری در جمع خبرنگاران، ضمن تشکر از حضور مردم شریف خراسان رضوی در انتخابات، اظهار کرد: بنده از صبح در ۳۰ حوزه رأی‌گیری حضور داشتم و طی صحبتی که با هیأت‌های بازرسی و نمایندگان فرماندار داشتیم، خوشبختانه مشکلاتی که بعضاً در ریاست جمهوری وجود داشت در این دوره به حداقل رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون امور اجتماعی و پیشگیری از جرم دادگستری خراسان رضوی با اشاره به اینکه مشکلات جزئی مانند احراز هویت به دلیل ضعیف بودن سرعت اینترنت وجود داشت، خاطرنشان کرد: این مشکل در ابتدای صبح رفع شده و مشکل تعرفه نداشته‌ایم.

وی افزود: در بحث صندوق‌های سیار، روستاهایی که بالای ۲هزار و ۵۰۰ خانوار دارند تا زمانی که مردم هستند، صندوق‌های سیار در آن مکان‌ها مستقر است.

مرتضوی تصریح کرد: خوشبختانه با حضور تمامی دستگاه‌ها تخلفات و جرایم به حداقل رسیده، در صورت گزارش سریعاً پیگیری می‌شود، در تلاشیم تا پیشگیری حداکثری و برخورد حداقلی داشته باشیم.

انتهای پیام/ 70058

منبع: فارس

کلیدواژه: خراسان رضوی مشهد پیشگیری از جرم انتخابات مجلس صندوق های سیار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۸۲۰۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌مندی ۵۸۰ خانوار روستایی خراسان جنوبی از اینترنت پرسرعت

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان خراسان جنوبی از راه‌اندازی ۶ سایت اینترنت پرسرعت همراه در اتان خبر داد و گفت: با راه‌اندازی این سایت‌ها، ۵۸۰ خانوار روستایی از اینترنت پرسرعت بهره‌مند شدند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، مصطفی بهی با اعلام این خبر اظهار داشت: از ابتدای اردیبهشت تاکنون با راه‌اندازی 6 سایت دیگر توسعه شبکه ملی اطلاعات 6 روستای استان از خدمات مبتنی بر این شبکه و اینترنت پرسرعت همراه بهره‌مند شدند.

وی گفت: از این تعداد، 4 سایت جدید در روستا‌های جمز و مرغوب شهرستان طبس، حیدرآباد شهرستان نهبندان و سهک شهرستان درمیان احداث و راه‌اندازی شده و این روستا‌ها را از پوشش تلفن و اینترنت پرسرعت همراه بهره‌مند کرده است.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان خراسان جنوبی افزود: همچنین با ارتقا تکنولوژی 2 سایت دیگر تلفن همراه، روستا‌های نوغاب شهرستان سربیشه و کلاته بالا (شهرک قدس) شهرستان قائنات، از پوشش اینترنت پرسرعت همراه بهره‌مند شدند.

بهی، با بیان اینکه  این سایت‌ها با اعتباری بالغ بر 236 میلیارد ریال از محل منابع طرح توسعه ارتباطات روستایی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات راه‌اندازی شده اظهار داشت: با راه‌اندازی این سایت‌ها، خدمات مبتنی بر شبکه ملی اطلاعات و اینترنت پرسرعت همراه، در دسترس بیش از 850 خانوار روستایی استان قرار گرفته است.

انتهای پیام/252/

دیگر خبرها

  • برگزاری ۴۰ عنوان برنامه هم‌زمان با دهه مبارک کرامت در استان مرکزی
  • استقرار ۱۸ تیم اطفای حریق در مناطق حفاظت شده کرمانشاه
  • گردش مالی ۲۵۰۰ میلیارد تومانی بازار خودرو
  • بهره‌مندی ۵۸۰ خانوار روستایی خراسان جنوبی از اینترنت پرسرعت
  • کمبود نیروی انسانی و بودجه پیشگیری در حوزه مدیریت بحران
  • استقرار ۲۲۱ شعبه اخذ رای در اصفهان برای انتخابات دور دوم مجلس + فیلم
  • آبرسانی به روستاهای آذربایجان شرقی با همت بسیج سازندگی
  • برگزاری سومین دوره مسابقات تنیس روی میز اپن آزاد بزرگسالان در مشهد
  • برگزاری یادواره شهدای طلبه و فرهنگی در شهر خرو
  • آغاز به کار شورا‌های همیار طبیعت خراسان رضوی