Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، امروز مردم شهرستان های دماوند و فیروزکوه از همان ساعات اولیه رای گیری، با حضور پرشور به صحنه آمدند تا بگویند که احساس مسئولیت به سرنوشت کشور، در سرنوشت آنان است و همواره لبیک گوی فرمایشات داهیانه مقام معظم رهبری در تمامی عرصه ها به ویژه انتخابات هستند.

شعبه های اخذ رای علاوه بر حضور جوانان و رای اولی ها با حضور پیرمردان و کودکان همراه بود که این حضور بر شور انتخاباتی افزود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتخابات مجلس یازدهم همه پرسی دیگری در تثبیت و ارتقاء جایگاه جمهوری اسلامی ایران است و ملت ایران می‌دانند که باید انتخابات را با مشارکت حداکثری پشت سر بگذارند تا زمینه یاس و نا امیدی برای دشمن بار دیگر محقق شود.

عرفان قهرمانی راد، یکی از شهروندان این شهر به خبرنگار ایرنا گفت: امروز من به پای صندوق رای آمدم تا فرمان رهبرم را لبیک گویم زیرا رهبر معظم انقلاب همواره به حضور مردم ایران در صحنه تاکید داشته اند.

مریم سعیدی از دیگر شهروندان دماوند ادامه داد: جوانان کشور در دوران هشت سال دفاع مقدس برای حفظ خاک این مرز و بوم تلاش های بسیاری کرده و جان خود را فدا کردند و امروز وظیفه ما است تا با حضور خود در عرصه های مختلف تصمیم گیری به صحنه آییم.

وی با تاکید بر خنثی شدن اهداف دشمن با حضور ملت ایران در صحنه انتخابات، گفت: امروز در صحنه حاضر شده ایم تا یکصدا بگوییم انتخابات عرصه تعیین سرنوشت است و آمده ایم به این وظیفه عمل کنیم.

سعید شادکام یکی از اهالی شهر دماوند به حضور پرشور و شعور در انتخابات و تعیین فرد اصلح برای خدمت در عرصه نمایندگی مجلس اشاره کرد و گفت: مردم باید به کسی رای دهند که همواره برای خدمت خالصانه و بی منت در صحنه حاضر شود و به گفته هایش عمل کند و در مسیر اسلام و ولایت گام بردارد.

خبرنگار ایرنا در گفت و گو با یکی از جوانان شهر در خصوص معیارهای انتخاب فرد اصلح، گفت: انقلاب اسلامی به برکت خون شهدای انقلاب و رهنمون های امام خمینی (ره) به تحقق رسیده است و من رای می دهم که خط ولایت و انقلاب و پایداری از ارزش ها تقویت شود.

لازم به ذکر است، حوزه انتخابیه شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه شامل ۱۷۰ شعبه اخذ رای متشکل از ۱۲۲ شعبه در شهرستان دماوند و ۴۸ شعبه در شهرستان فیروزکوه است و بیش از چهارهزار نفر برگزاری انتخابات را به عهده دارند؛ همچنین بیش از ۳۰۰ صندوق در شعب اخذ رای در این حوزه انتخابیه مستقر می شود.

بیش از ۹۳ هزار نفر واجد شرایط رای در حوزه انتخابیه دماوند و فیروزکوه هستند و به نظر می رسد در این دوره شاهد بالاترین میزان مشارکت مردم در انتخابات باشیم.

در حوزه انتخابیه دماوند و فیروزکوه، ۱۱ نامزد برای رسیدن به یک کرسی خانه ملت با یکدیگر رقابت می‌کنند.

برچسب‌ها شهرستان دماوند مقام معظم رهبری انتخابات مجلس شورای اسلامی پروندهٔ خبری انتخابات مجلس در تهران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرستان دماوند مقام معظم رهبری انتخابات مجلس شورای اسلامی شهرستان دماوند مقام معظم رهبری انتخابات مجلس شورای اسلامی دماوند و فیروزکوه حوزه انتخابیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۸۲۱۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رأی‌گیری در حوزه انتخابیه کرمانشاه، به‌صورت الکترونیکی برگزار می‌شود

رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه گفت : گفت: رأی‌گیری در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه شهرستان کرمانشاه کاملاً الکترونیکی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، علی شعبانی امروز _ چهارشنبه پنجم اردیبهشت _ در جلسه شورای اداری استان کرمانشاه اظهار کرد: از ۶ حوزه انتخابیه استان کرمانشاه، تکلیف ۵ حوزه انتخابیه مشخص‌شده و تنها حوزه انتخابیه شهرستان کرمانشاه است که به دور دوم کشیده شد.

وی افزود: در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، حوزه انتخابیه کرمانشاه از ۳ کرسی تعلق گرفته تنها تکلیف یک کرسی با منتخب شدن محمد رشیدی مشخص شده و نتیجه ۲ کرسی دیگر به دور دوم کشیده شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه بابیان اینکه دور دوم انتخابات مجلس در ۲۱ اردیبهشت‌ماه برگزار خواهد شد، تصریح کرد: در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه شهرستان کرمانشاه آقایان عبدالرضا مصری، جهانبخش امینی، فضل‌الله رنجبر و ابراهیم رحیمی زنگنه ۴ نامزدی هستند که در بازه زمانی تعیین شده ۱۳ اردیبهشت تا ۲۰ اردیبهشت به تبلیغات خواهند پرداخت.

وی تفاوت دوره دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه کرمانشاه را در تمام الکترونیکی برگزار شدن آن عنوان کرد و گفت: برخلاف دوره اول که به‌صورت صدور تعرفه، نوشتن رأی در برگه‌های تعرفه و شمارش تعرفه‌ها در پایان انجام می‌شد، در دوره دوم دیگر فرد در صدور تعرفه دخالتی نخواهد داشت و توسط دستگاه و به‌صورت الکترونیکی تعرفه صادر و در صندوق انداخته خواهد شد.

شعبانی شرایط احراز هویت رأی‌دهندگان در دوره دوم را مشابه دوره اول دانست و خاطرنشان کرد: با وجود اینکه وزارت کشور مجوز کاهش ۳۰ درصدی صندوق‌های اخذ رأی را داده است، با مشورت صورت گرفته با استاندار بنا داریم جهت رفاه حال رأی‌دهندگان تعداد کمتری از صندوق‌ها را کاهش دهیم.

وی ضمن تصریح این‌که در دور اول ۵۰ درصد عوامل و نیروهای اجرایی در برگزاری انتخابات در حوزه انتخابیه کرمانشاه به‌کارگیری شده بود، گفت: در دور دوم نیز همین تعداد عوامل اجرایی به کار گرفته خواهد شد.

رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه اشاره‌ای به اعتراضات برخی از نامزدها در دوره اول انتخابات داشت و ادامه داد: در دور اول اعتراضات برخی از نامزدها را داشتیم که با بررسی‌های صورت گرفته توسط هیئت نظارت و همراهی هیئت اجرایی در سریع‌ترین زمان ممکن به آن‌ها رسیدگی شد.

وی برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی را سالم‌ترین دوره عنوان کرد و نقش دولت در روند انتخابات را کاملاً بی‌طرف دانست.

کد خبر 747671

دیگر خبرها

  • تحویل صندوق‌های اخذ رأی الکترونیکی به حوزه انتخابیه قائم شهر
  • واکنش نماینده دماوند و فیروزکوه به تشکیل استان تهران شرقی
  • برگزارنشدن الکترونیکی دور دوم انتخابات مجلس در ورامین
  • انتخابات مجلس در ورامین تمام الکترونیک نخواهد بود
  • انتخابات ۲۱ اردیبهشت در حوزه انتخابیه ورامین تمام الکترونیک نیست
  • انتخابات مرحله دوم در 200 شعبه گنبد کاووس انجام می شود
  • رأی‌گیری در حوزه انتخابیه کرمانشاه، به‌صورت الکترونیکی برگزار می‌شود
  • انتخابات در تهران تمام الکترونیک است + فیلم
  • انتخابات در تهران تمام الکترونیک است
  • الکترونیکی شدن دور دوم انتخابات در حوزه شیراز و زرقان