Web Analytics Made Easy - Statcounter

انوشیروان محسنی بندپی روز جمعه در حاشیه بازدید از روند اخذ رای اقلیت های دینی در جمع خبرنگاران افزود: گزارش این تخلفات به دستگاه قضایی ارسال شده و در دست بررسی است.

وی یادآورشد: تا اکنون حضور مردم مثل سنوال قبل بود و در تهران مردم به این عادت کرده که بعد از ظهر پای صندوق های رای بیایند.

محسنی بندپی اظهارداشت: ما تمهیدات لازم برای امنیت انتخابات و افزایش شعبات اخذ رای را اتحاذ کرده ایم تا مردم در صفوف طولانی معطل نمانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



استاندار تهران گفت: بازدیدهای ما از تهران و شهرستان ها نشان می دهد که با امنیت و آرامش شهروندان در انتخابات و شعب اخذ رای حاضر شده اند.

وی تاکید کرد: با تمهیدات امنیتی و پیش بینی امکانات و تدابیر لازم سعی شد تا شرایط ثبت حماسه دیگری فراهم شود.

محسنی بندپی به بازدید از کلیسای سرکیس مقدس یکی از شعب اخذ رای ارامنه شمال اشاره کرد و اظهارداشت: بناست از میان ۴ نامزد اقلیت های دینی یک نفر به نمایندگی در مجلس شورای یازدهم انتخاب شود.

برچسب‌ها شهر تهران انتخابات مجلس شورای اسلامی پروندهٔ خبری انتخابات مجلس در تهران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهر تهران انتخابات مجلس شورای اسلامی شهر تهران انتخابات مجلس شورای اسلامی اخذ رای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۸۲۲۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویب «لایحه حفاظت از داده‌های شخصی» در کمیسیون حقوقی دولت

آفتاب‌‌نیوز :

با حضور وزراى دادگسترى، ارتباطات و فناورى اطلاعات و معاون حقوقی و برخی دیگر از معاونان رئیس جمهور و اعضاى کمیسیون حقوقى و قضایی دولت و با مشارکت رئیس مرکز ملی فضای مجازی و همچنین با حضور جمعی از مدیران و کارشناسان دستگاه‌های اجرایی و برگزاری ٨ جلسه سه ساعته در ایام تعطیلات رسمی، لایحه «حفاظت از داده‌های شخصی» به تصویب این کمیسیون رسید.

در حالی که از زمان روی کار آمدن دولت رئیسی، فیلترینگ گسترده، قطع اینترنت و کندی سرعت آن، موجب نارضایتی مردم شده است، خبرگزاری فارس نوشته است: این لایحه یکی اقدام‌های مهم برای حفاظت از حقوق مردم در فضای مجازی و افزایش اعتماد به سکو‌های بومی است.

لازم به ذکر است این لایحه بعد از تصویب در هیأت دولت براى تصویب نهایی به مجلس شوراى اسلامی ارسال می‌شود.

دیگر خبرها

  • تشکیل ۱۰۰ فقره پرونده تخلفات انتخاباتی دور اول در مازندران
  • صداوسیما مکلف به رسیدگی به تخلفات رسانه‌های فراگیر شد
  • رسیدگی به تخلفات در نمایش‌خانگی به ساترا واگذار شد
  • چرایی اهمیت مشارکت در دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم 
  • ابلاغ دستورالعمل رسیدگی به تخلفات رسانه‌های فراگیر
  • تاکید پلیس بر‎اخلاق‎ ‎مداری‎کاربران‎ ‎مجازی‎ در‎انتخابات‎
  • عضو مجلس خبرگان: دشمن از فضای مجازی به عنوان قتلگاه جوانان استفاده می‌کند
  • امکان گزینش در دور دوم انتخابات مجلس آسان‌تر است
  • (ویدئو) سکانسی از قسمت جدید افعی تهران در فضای مجازی وایرال شد
  • تصویب «لایحه حفاظت از داده‌های شخصی» در کمیسیون حقوقی دولت