Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مهدی غلامی مقدم دبیر ستاد ازدواج دانشجویی کشور گفت: ۴۰۰ زوج دانشجو از دانشگاه‌های سراسر کشور در قالب هفدهمین کاروان بیست و سومین دوره ازدواج دانشجویی "همسفر تا بهشت" امروز وارد مشهد شدند و در رواق حضرت زهرا (س) حرم مطهر گردهم آمدند.
او تصریح کرد: این گروه از زوجین در قالب هفدهمین کاروان طرح ملی "همسفر تا بهشت" نهاد نمایندگی، ولی فقیه در دانشگاه‌ها صبح جمعه به مشهد مقدس وارد شده و با حضور در حرم مطهر رضوی ضمن زیارت، رای خود را نیز به صندوق انداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر ستاد ازدواج دانشجویی کشور گفت: نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها در ۲۲ سال قبل، طرح ازدواج دانشجویی همسفر تا بهشت را با هدف ترویج و فرهنگ سازی ازدواج پایدار و آسان، اجرا کرده و به همین منظور، برنامه سه روز اقامت رایگان در مشهد و شرکت در کارگاه‌های آموزشی به همراه اهدای جوایز برای زوجین دانشجو را تدارک دیده است.

غلامی مقدم افزود: زوجین، همچنین رای خود را در نزدیکترین شعبه اخذ رای به رواق حضرت زهرا (س) در حرم مطهر رضوی به صندوق انداختند.

او تصریح کرد: به منظور برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و انتخابات میان دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری ۶ شعبه اخذ رأی در حرم مطهر حضرت امام رضا (ع) مستقر شده است.   انتهای پیام//ف.غ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انتخابات مجلس انتخابات مجلس یازدهم انتخابات مجلس 98 ازدواج دانشجویی ازدواج دانشجویی حرم مطهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۸۲۳۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه پرسش و پاسخ دانشجویی برگزار شد

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از کهگیلویه و بویراحمد، به همت بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج جلسه آموزشی با موضوع ازدواج، عشق، سواد عاطفی و انتخاب برگزار شد.

در جلسه موضوعاتی از جمله معیارهای مناسب ازدواج، ازدواج موفق و عوامل موثر بر انتخاب صحیح ازدواج با هدف آشنایی دانشجویان، همچنین افزایش سطح آگاهی دانشجویان در زمینه برنامه خودمراقبتی و موضوعات مرتبط با سلامت، تشکیل گروه‌های همسان دانشجویی، انتقال مطالب آموزشی به دیگر دانشجویان و جلب همکاری دانشجویان در انجام فعالیت‌های بهداشتی مطرح شد.

صیادیان خواه سخنران این جلسه افزود: سن دوران دانشجویی یک سن طلایی است. اگر این فرصت از دست رفت، امکان ازدواج و ریسک‌پذیری فرد کاهش پیدا می‌کند و چالش‌ها و مشکلاتی برای این نسل پیش می‌آورد. مشکلاتی از قبیل اینکه شاید فرد ازدواج نکند یا موقعیت ازدواج نداشته باشد. بنابراین شکل‌گیری و برنامه‌ریزی ستاد ازدواج دانشگاهیان برای این بود اتفاق مازادی با همراهی دستگاه‌های دیگر که هر کدام با ارائه خدماتی کاربردی و اثرگذار پای کار این حوزه بیایند.

خبرنگار: فائزه صداقت

انتهای خبر/

کد خبر: 1229512 برچسب‌ها ازدواج و طلاق

دیگر خبرها

  • جای خالی وزرای علوم و بهداشت در سیزدهمین جشنواره نشریات دانشجویی و انتقاد دانشجویان
  • ثبت ۱۸۰ درخواست برای حضور خادمان رضوی در یزد
  • شست‌وشوی رواق‌های حرم مطهر رضوی + فیلم
  • شست و شوی رواق دارالذکر حرم مطهر رضوی | ویدئو
  • صدور ۱۰ مجوز جدید فعالیت در حوزه گردشگری سلامت در خراسان رضوی
  • حضور تشکل‌ها با عقاید مختلف در دانشگاه نشان از دموکراسی دارد
  • عملیات وعده صادق جهانیان را نسبت به مسئله غزه بیدار کرد
  • کرمانشاه میزبان خادمان حضرت معصومه (س) خواهد بود
  • جلسه پرسش و پاسخ دانشجویی برگزار شد
  • تفاوت طلاق رجعی و بائن چیست؟