Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-27@02:24:31 GMT

سرقت صندوق رای در اندیمشک صحت ندارد

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۸۲۵۶۰

سرقت صندوق رای در اندیمشک صحت ندارد

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، پیمان جهانگیری فرماندار اندیمشک با تکذیب مطالب منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر سرقت یک صندوق سیار در این شهرستان گفت: موضوع سرقت صندوق رای سیار در این شهرستان صحت ندارد.

او بیان کرد: روند انتخابات در کمال امنیت، دقت و آرامش در شهرستان اندیمشک در حال برگزاری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جهانگیری با تقدیر از تلاش اعضای شورای تامین، هیات اجرایی، هیات بازرسی، هیات نظارت، عوامل اجرایی امنیتی و دست اندرکاران انتخابات برای تلاش در برگزاری روند شایسته انتخابات اظهار داشت: مشارکت مردم اندیمشک در این دوره از انتخابات بسیار خوب بوده و رو به افزایش است.

فرماندار اندیمشک از شهروندان خواست اخبار موثق را از طریق کمیته اطلاع رسانی انتخابات و روابط عمومی فرمانداری پیگیری نمایند.

او با بیان اینکه ۱۲ نامزد در صحنه انتخابات در اندیمشک رقابت می‌کنند، تصریح کرد: افزون بر ۴ هزار و ۵۰۰ نفر عوامل اجرایی، برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در دوم اسفند را در شهرستان اندیمشک بر عهده دارند.

پیمان اندیمشک ادامه داد: این عوامل شامل اعضای هیات‌های نظارت، اجرایی، بازرسی، امنیتی و پشتیبانی است که برای برگزاری انتخابات سالم و پرشور تلاش می‌کنند.

او گفت: کلاس‌های آموزشی و توجیهی برای عوامل انتخابات برگزار شده و رای گیری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در اندیمشک روز جمعه همزمان با سراسر کشور، با رعایت اصل بی طرفی و قانونمندی در حال برگزاری است.

جهانگیری اذعان داشت: ۱۵۲ شعبه اخذ رای برای برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه اندیمشک فعال هستند.

این مقام مسئول اظهار کرد: برای جمع‌آوری آرای شهروندان و ساکنان مناطق بخش مرکزی اندیمشک ۱۰۷ شعبه ثابت و هفت شعبه سیار در نظر گرفته شده است.

پیمان جهانگیری بیان داشت: پنج شعبه ثابت و ۳۳ شعبه سیار نیز برای بخش الوار گرمسیری پذیرای رای مردم است.

او رویکرد کلیه عوامل اجرایی برگزار کننده انتخابات را مشارکت حداکثری مردم و سلامت انتخابات بیان کرد.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انتخابات مجلس شورای اسلامی انتخابات مجلس یازدهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۸۲۵۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخابات مرحله دوم در 200 شعبه گنبد کاووس انجام می شود

به گزارش خبرنگار حوزه استان های خبرگزاری تقریب، «حمید رضا بهمنی نژاد» در جلسه مشترک مسئولان برگزار کننده مرحله دوم انتخابات شهرستان گنبدکاووس که با حضور استاندار گلستان برگزار شد اظهار کرد: براساس تبصره ۴ ماده ۱۰ قانون انتخابات، تمامی رأی دهندگان مرحله دوم منحصراً در حوزه انتخابیه ای که در مرحله اول انتخابات رأی داده اند شرکت خواهند نمود و کسانی که در مرحله اول در هیچ یک از حوزه های انتخابیه رأی نداده باشند نیز می توانند در مرحله دوم انتخابات شرکت کنند.
 
به گفته وی؛ تمهیدات لازم به منظور برگزاری انتخاباتی قانونمند و سالم پیش بینی شده که در همین رابط جلسه با نامزدهای راه یافته به مرحله دوم و همچنین نشست با  ائمه جمعه و علمای شهرستان و برنامه های مختلف آموزشی و توجیهی در دستور کار قرار دارد.
 
گفتنی است؛ استان گلستان دارای ۶ حوزه انتخابیه بوده که در مرحله اول، منتخبان مردم در ۵ حوزه انتخابیه مشخص شده و در حوزه انتخابیه گنبد کاووس به دلیل عدم کسب حداقل بیست درصد از کل آراء توسط هیچ یک از نامزدها، انتخابات در این حوزه با رقابت بین دو نفر از نامزدهای راه یافته به مرحله دوم در روز جمعه ۲۱ اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد.
 
انتهای پیام/
 

دیگر خبرها

  • کارگاه آموزش عوامل اجرایی برگزاری دور دوم انتخابات مجلس در قائمشهر برگزار شد
  • برپایی ۱۰۶۴ شعبه اخذ رای در مشهد و کلات برای دور دوم انتخابات
  • تایید اعتبارنامه ۶ منتخب مردم گلستان در مجلس توسط هیأت اجرایی
  • انتخابات مرحله دوم در 200 شعبه گنبد کاووس انجام می شود
  • دور دوم انتخابات مجلس در آبادان الکترونیکی برگزار می‌شود
  • تعداد عوامل اجرائی دور دوم انتخابات در حوزه ورامین کاهش می یابد
  • متلاشی شدن باند ۵ نفره سارقان موتورسیکلت و داخل خودرو در اندیمشک
  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس از ۱۳ اردیبهشت آغاز می‌شود
  • الکترونیکی بودن دور دوم انتخابات مجلس در آبادان
  • تقدیر فرماندار دشت آزادگان از فرماندهی انتظامی شهرستان