Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیولی باور دارد روح داویده آستوری، بابت اینکه به میلان آمده، شاد است و او را تماشا می کند.

طرفداری- در هفته بیست و پنجم رقابت های سری آ، دو تیم فیورنتینا و میلان به مصاف هم خواهند رفت. استفانو پیولی، سرمربی روسونری، برابر شاگردان فصل گذشته اش قرار خواهد گرفت. صحبت های پیولی در نشست مطبوعاتی را به نقل از سایت اسکای اسپورت ایتالیا، می خوانید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از فلورانس خاطرات خوشی به یاد دارم. خاطرات خارق العاده ای که درون شما به یادگار می ماند. فقدان آستوری، ما را متحد کرده بود و توانستیم این تراژدی را به روحیه مثبت تبدیل کنیم. داویده همیشه در قلبم زنده است. شناختن او یک افتخار بود. او در میلان بزرگ شد و فکر می کنم به خاطر ماجراجویی من برای آمدن به میلان، خوشحال باشد. هیچوقت دوست نداشتم آن شرایط را تجربه کنم اما الان حس بهتری دارم.

 ویولا اخیرا پیروزی بزرگی به دست آورده و تمرینات خوبی داشته است. ما هم چنین شرایطی را داریم. دوئارته، بیلیا، کیائر و کرونیچ به این بازی دعوت نخواهند شد اما حال بقیه بازیکنان خوب است. حس و حال مثبتی داریم و برای آینده ای بهتر، باید به زمان حال بیاندیشیم. زلاتان تمثیلی از جاه طلبی و عزم راسخ است. او قهرمان لقب گرفته چون همیشه خودش را بهتر و بهتر کرده است. مشکلی با موساکیو نیست و فردا به بازی دعوت خواهد شد. حال چالهان اوعلو خوب است و در دسترس خواهد بود.

از نظرم کسیه می تواند در تصمیم گیری هایش در هنگام بازیسازی تیم، بهتر عمل کند. اگر در ماه ژوئن در خصوص ماندن من صحبت شود، خوشحال خواهم شد چون نشان می دهند کاری که انجام داده ام درست بوده است. لیگ قهرمانان؟ باید تا آخر فصل اکثر بازی ها را ببریم و ببینیم باقی تیم ها چه می کنند. قطعا بهترین تلاشمان را به کار خواهیم بست. همیشه دوست دارم بچه ها در پایان بازی خسته باشند. این بچه ها لایق میلان هستند و باید جدیت و عزمشان را نشان بدهند. درگیری پاکتا و ایبرا؟ لطفا خبرهایی که اتفاق نیفتاده اند را منتشر نکنید. تیم کاملا منسجم است.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۸۲۷۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی میلان 3-3 جنوا (سری آ ایتالیا - 2023/24)

شاگردان پیولی در ششمین بازی خود هم ناکام بودند تا روسونری به لطف امتیازات زیادی که یوونتوس از دست داده است همچنان در این جایگاه بماند.

دانلود (61.2MB)

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی میلان 3-3 جنوا (سری آ ایتالیا - 2023/24)
  • استفانو پیولی: اعتراض هواداران؟ آنها حامی ما هستند اما عملکرد میلان قابل قبول بود
  • پیولی: هواداران حق دارند ما را هو کنند!
  • لیگ برتر بسکتبال| دومین پیروزی طبیعت بر ذوب‌آهن
  • جشن بزرگ در برنابئو: قهرمانیم، قهرمانیم! (عکس)
  • بلیت سوپرکاپ را رزرو کن؛ ترکیب احتمالی میلان برای بازی با جنوا
  • گلایه پیولی از خبرنگاران: نمی‌توانم شما را کنترل کنم!
  • اولین واکنش پیولی به توافق با ناپولی و اعتصاب هواداران افراطی میلان
  • پاداش درخشش ستاره رئال: دوباره فیکس
  • استفانو پیولی گزینه اصلی هدایت ناپولی