Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حسن جعفری رئیس ستاد انتخابات خراسان رضوی در حاشیه ستاد انتخابات استان گفت : از ساعت هشت امروز فرآیند اخذ رای در شعب خراسان رضوی را آغاز کردیم و مردم فهیم استان از ساعت‌ها قبل در پای صندوق‌های رای آماده بودند.
او تصریح کرد: در موج اولی که صبح امروز ایجاد شد ما شاهد حضور ۵۱ درصدی بانوان و ۴۹ درصد از آقایان بودیم، همچنین طبق جمع‌بندی صورت گرفته تا ساعت ۱۶ امروز ۳۴ درصد از واجدین رای‌دهنده استان در انتخابات شرکت کرده‌اند که شامل ۵۰ درصد از آقایان و ۵۰ درصد از بانوان هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس ستاد انتخابات خراسان رضوی با اشاره به اینکه تا ساعت ۱۸ امروز مهلت رای‌گیری به اتمام می‌رسد و در صورت ضرورت می‌بایستی درخواست تمدید زمان کنیم،گفت: کلیه افرادی که تا به این لحظه موفق نشدند رای بدهند، توصیه می‌کنم با قید فوریت و داشتن شناسنامه و کارت ملی به شعب اخذ رای مراجعه کنند.
جعفری در خصوص نحوه برخورد با تخلفات انتخاباتی افزود: هیئت‌های بازرسی در حوزه اجرایی انتخابات از قبل مشخص شده‌اند و شماره‌های آن‌ها برای مراجعه به منظور گزارش تخلفات در دسترس همه قرار دارد، ضمن اینکه سربازرس‌هایی از هیات نظارت بر انتخابات حضور دارند و تخلفات احتمالی را جمع‌بندی و مورد رسیدگی قرار می‌دهند.
او در پاسخ به احتمال تعطیلی مدارس استان در تاریخ شنبه سوم اسفند ماه، تصریح کرد: در صورت تمدید زمان رای‌گیری احتمال تعطیل مدارس وجود دارد، اما در صورت آمدن درخواست برای زمان تعطیلی این خبر را اطلاع‌رسانی خواهیم کرد.
رئیس ستاد انتخابات خراسان رضوی در خصوص وضعیت تعرفه‌های شعبه‌های اخذ رای استان گفت: با توجه به اینکه آمار تعرفه‌ها به صورت لحظه‌ای رصد می‌شود، هیچ گزارشی مبنی بر کمبود تعرفه نداریم، اما به محض اینکه آلارم کاهش ۳۰ درصد تعرفه‌ها را دریافت کنیم، تعرفه‌های لازم را ارسال خواهیم کرد.   انتهای پیام//ف.غ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انتخابات مجلس انتخابات مجلس یازدهم انتخابات مجلس 98 اخذ رای ستاد انتخابات خراسان رضوی تعرفه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۸۲۸۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید مرغ در داورزن خراسان رضوی ۵۰ درصد افزایش یافت

سعید خسروجردی مدیر جهاد کشاورزی داورزن گفت: سال گذشته افزون بر ۶ میلیون و ۷۴۲ هزار قطعه جوجه ریزی در ۱۲۹ مرغداری فعال این شهرستان برای تولید این میزان گوشت مرغ صورت گرفته بود.

او افزود: تأمین به موقع نهاده‌های مورد نیاز مرغداران شهرستان، از عوامل اقبال این قشر تولید کننده به افزایش جوجه‌ریزی بود که موجب رشد تولید گوشت مرغ و عرضه آن در بازار شد.

مدیر جهاد کشاورزی داورزن ادامه داد: ظرفیت تولید مرغ گوشتی در داورزن در ۲ سال اخیر با فعال شدن پنج واحد مرغداری با ظرفیت ۳۵ هزار قطعه و ایجاد ۲ واحد مرغداری جدید با ظرفیت ۸۰ هزار قطعه، به میزان چشمگیری افزایش پیدا کرده است و انتظار می‌رود امسال بیش از ۱۲ هزار و ۸۰۰ تن گوشت مرغ در این شهرستان غربی خراسان تولید شود.

خسروجردی بیان کرد: از سویی بزرگترین مرغداری غرب خراسان با ظرفیت ۱۰۰ هزار قطعه که سال ۱۴۰۱ در شهرستان داورزن پروانه تاسیس گرفته بود اکنون با تکمیل مراحل ساخت و تجهیز، پروانه بهره برداری خود را دریافت کرده است و به زودی با آغاز فعالیت جوجه ریزی، توان تولید مرع این منطقه را افزایش قابل توجهی خواهد داد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • فردا تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس در خراسان جنوبی آغاز می‌شود
  • تشریح جزئیات مرحله دوم انتخابات مجلس در مشهد و کلات
  • چه کسانی می‌توانند در دور دوم انتخابات مجلس در مشهد و کلات شرکت کنند؟
  • ۱۵ درصد گوشت قرمز خراسان رضوی توسط عشایر تولید می‌شود
  • کاهش۱۰ درصدی کشت گل محمدی در خراسان رضوی به دلیل خشکسالی
  • رشد ۴۴ درصدی مبلغ تسهیلات پرداختی در سال ۱۴۰۲
  • افزایش ۵۰ درصدی ساخت کلاس در خراسان رضوی نسبت به سال قبل
  • تولید مرغ در داورزن خراسان رضوی ۵۰ درصد افزایش یافت
  • افزایش ۲۰ درصدی صادرات غیر نفتی خراسان رضوی
  • ارائه بیش از ۲۳ هزار خدمت روانپزشکی در غرب خراسان رضوی