Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@17:23:37 GMT

فوتسال ایران به مصاف آذربایجان می‌رود

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۸۲۸۳۵

فوتسال ایران به مصاف آذربایجان می‌رود

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران در جریان سفر خود به آذربایجان، برگزاری اردو در این کشور و بازی دوستانه با این تیم قدرتمند اروپایی را قطعی کرد.

به گزارش ایسنا، محمد ناظم الشریعه، سرمربی تیم ملی فوتسال ایران، هفته گذشته راهی آذربایجان شد تا ضمن مشاهده امکانات یکی از کمپ‌های این کشور، مذاکراتی با معاون فدراسیون فوتبال آذربایجان و سرمربی برزیلی تیم فوتسال این کشور داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در جریان این مذاکرات توافق شد تیم ملی فوتسال ایران با اعلام قبلی در کمپ مورد اشاره اردوی تدارکاتی خود را پیش از فوتسال قهرمانی آسیا برگزار کند و با تیم ملی فوتسال این کشور که در جام جهانی ۲۰۱۶ نیز هم‌گروه ایران بود یک بازی دوستانه برگزار کند.

با توجه به مشخص نبودن زمان فوتسال قهرمانی آسیا و احتمال برگزاری اردوی تیم ملی  ایران در خارج از فیفا دی، آذربایجانی‌ها از ایران خواستند از چند روز قبل برگزاری اردو و تمایل به بازی دوستانه خود را به اطلاع این کشور رسانده تا زمینه‌های آن را فراهم کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: فوتسال تيم ملي فوتسال ایران تیم ملی فوتسال فوتسال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۸۲۸۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوتسال تایلند با برتری برابر عراق به نیمه نهایی آسیا صعود کرد

به گزارش خبرنگار مهر، در سومین دیدار مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، امروز چهارشنبه از ساعت ۱۴:۳۰ تیم‌های ملی فوتسال تایلند و عراق به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با نتیجه ۳ بر ۲ به سود تایلند به پایان رسید.

به این ترتیب تیم ملی فوتسال تایلند در کنار ایران و تاجیکستان راهی مرحله نیمه نهایی شد. تایلند در مرحله نیمه نهایی باید به مصاف تاجیکستان برود.

از ساعت ۱۷:۳۰ هم تیم‌های ملی ازبکستان و ویتنام به مصاف هم خواهند رفت تا چهارمین تیم صعود کننده به نیمه نهایی مشخص شود. برنده این دیدار رو در روی ایران قرار خواهد گرفت.

کد خبر 6087849

دیگر خبرها

  • تایلند فینالیست جام ملت های فوتسال آسیا شد
  • امروز به حرف شمسایی رسیدیم/ هجمه‌ها را از روی تیم ملی برداریم
  • سرمربی تیم ملی فوتسال ایران: بازی با ازبکستان جذابیت های خاصی خواهد داشت
  • سرمربی تیم ملی فوتسال ازبکستان: مقابل ایران به هدف خود می‌رسیم
  • حذف تیم‌های ریکرو مردان و زنان ایران در کاپ جهانی شانگهای
  • استقلال در بازی دوستانه شکست خورد
  • ازبکستان ۲ - ۱ ویتنام/ ازبک‌ها حریف ایران شدند
  • تایلند هم به جام جهانی صعود کرد
  • فوتسال تایلند با برتری برابر عراق به نیمه نهایی آسیا صعود کرد
  • تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک؛ جام حذفی ایران