Web Analytics Made Easy - Statcounter

به‌گزارش ایلنا، محمدحسین صادقی با بیان این‌مطلب افزود:وسایط نقلیه‌ای که مبادرت به جابجایی رای دهندگان از حوزه‌های انتخابیه به محل‌های دیگر می‌نمایند در مبادی ورودی شهرها و بخش‌ها توسط پلیس شناسایی و توقیف می شوند.

مدعی العموم تاکید کرد: گروه های تحت نظارت دادسرا درحال سرکشی از صندوق های اخذ رای هستند با جرایم مشهود و هر اقدامی که سلامت انتخابات را مخدوش نماید بدون مماشات برخورد قاطع می شود اما ممکن است بنا به اقتضایات خاص اقدام قضایی فوری در محل انجام نشود و تعقیب کیفری به زمان مناسب بعدی موکول شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ایلنا

کلیدواژه: انتخابات دادسرا سلامت رای جابجایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۸۲۹۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از سامانه راکتی «رجوم» چه می‌دانیم؟/ +عکس

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، گردان‌های قسام پیش با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که در عملیاتی با حضور گروهان‌های قدس، نظامیان اشغالگر صهیونیست را در پایگاه نظامی کرم ابو سالم و اطراف آن با موشک‌های کوتاه برد ۱۱۴ میلیمتری رجوم هدف قرار داده است.

راکت های ۱۱۴ میلی متری رجوم دو تا سه کیلوگرم وزن دارند و بر همین اساس حمل و جابجایی آنها در میدان نبرد با سهولت همراه است. در واقع یکی از مزیت های راهبردی این سامانه امکان جابجایی سریع آن بر اساس اهداف دشمن متخاصم است.

سامانه راکتی رجوم از سامانه های نسبتا جدید در اختیار گردان های عزالدین قسام است که در آن برای هدف قرار دادن استحکامات و تجمع نظامیان صهیونیست استفاده می کند.

این سامانه بیشتر در نبردهای نزدیک زمینی و چریکی کاربرد دارد و برد مفید آن به ۸ الی ۹ کیلومتر می رسد.

سامانه راکتی رجوم متشکل از ۵ لوله پرتابی است که در سه ردیف در کنار هم قرار می گیرند و هر سامانه توان پرتاب ۱۵ راکت را دارد.

این سامانه می تواند در هر دقیقه ۱۵ الی ۲۰ راکت را به سوی اهداف متخاصم پرتاب کند و از این حیث دارای قدرت عملکری مناسبی است.

منابع عبری اذعان کردند که در حمله دو مرحله ای امروز قسام با استفاده از سامانه راکتی رجوم دستکم پنج نظامی صهیونیست کشته و ۱۰ نفر دیگر زخمی شده اند.

کد خبر 6097525 محمدعلی تخت رونده

دیگر خبرها

  • برخورد جدی با تورهای گردشگری غیرمجاز در استان مرکزی
  • از سامانه راکتی «رجوم» چه می‌دانیم؟/ +عکس
  • برخورد قاطع با تورهای گردشگری غیرمجاز در استان مرکزی
  • تور‌های گردشگری غیرمجاز در انتظار برخورد قانونی
  • برخورد قاطع با عرضه خارج از شبکه لاستیک خودروی یارانه‌ای
  • برخورد قاطع با عرضه خارج از شبکه لاستیک
  • مراحل برخورد با افراد بی‌حجاب بر اساس لایحه عفاف و حجاب
  • آخرین خبر درباره جابجایی مهمانشهر رفسنجان
  • عادی انگاری شرب خمر توسط برخی افراد/ با مجالس گناه برخورد شود
  • استفاده محققان از باد به عنوان ابزاری برای جابجایی اشیا