Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-26@02:54:09 GMT

حضور با شکوه سمیرمی‌ها پای صندوق های رای

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۸۳۰۳۹

حضور با شکوه سمیرمی‌ها پای صندوق های رای

مردم شهرستان سمیرم بار دیگر با حضور خود در ساعات اولیه انتخابات مجلس شورای اسلامی حماسه‌ای از جنس حضور آفریدند.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان سمیرم، اولین جمعه از آخرین ماه امسال بسیار متفاوت و همراه با شور و شوقی با شکوه در سمیرم آغاز شد و شاهد حضور همه اقشار جامعه برای ساختن آینده خود بودیم؛ از پیر و جوان گرفته تا کارمند و کارگر و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

..

مردم و مسئولان این شهرستان همچون همیشه با گام‌هایی استوار پیش از آغاز فعالیت شعب اخذ رأی در پشت درهای بسته حضور خود را اعلام کرده و با این حضور کم نظیر خود پاسخی قاطع به دشمنان این مرز و بوم دادند و به آنان فهماندند که هرگز حتی فکر تعرض به این سرزمین را در ذهنشان پرورش ندهند.

یکی از زیباترین صحنه‌های امروز حضور پر نشاط رأی اولی‌هایی بود که با لبانی خندان پا به عرصه انتخابات گذاشته بودند و برای اولین بار می‌خواستند در تعیین آینده خود نقشی مهم‌تر از قبل را ایفا کنند.

شرکت کنندگان امسال انگشت جوهری خود را با افتخار نشان می‌دادند و در چشمانشان شوق آینده سازی به وضوح قابل مشاهده بود.

مریم سامی یکی از رأی اولی‌ها با احساسی وصف ناشدنی گفت: امسال با توجه و شاخص‌های ولایت پذیری و میهن دوستی کاندیدها و با استفاده از تبلیغات آنها انتخاب خود را بر روی برگه رأی نوشتم و امیدوارم نماینده‌ای انتخاب کرده باشم که نام و شهرت شهرستانم را بیش از پیش بالا برده و به جوانان این خطه توجه درخوری داشته باشد.

وی دلیل حضور اول وقت خود را شور و اشتیاق بیش از اندازه اعلام کرد و گفت: همچون نخستین روز مدرسه از مدت‌ها پیش منتظر امروز بودم و دل در دلم نبود. خوشحالم امروز در صحنه حضور داشتم و اولین رأی خودمم

به سراغ یکی از ریش سفیدان حاضر در حوزه انتخابیه رفتم، او که با عصایی چوبی و دستان لرزان خود را در آغازین لحظات صبح برای رأی دادن به پای صندوق‌های رأی رسانده بود. علی امیدی گفت: رأی دادن دفاع از خون پاک هزاران شهید است، نمی دانم غربی‌ها از جان ما چه می‌خواهند، از یکسو جوانان ما را از تحصیل و رشد بازداشته و منحرف می‌کنند و از یک سو پس از این همه مشکلات اقتصادی و دیگر مشکلاتی که برای ما درست کرده‌اند برای ما تکلیف مشخص می‌کنند که چه کسی را در رأی خودمان بنویسیم.

وی بعد از کمی تأمل گفت: ما ایرانی‌ها خودمان به حدی رسیده‌ایم که خوب و بد را بشناسیم و همیشه به حرف‌های آنان دست رد خواهیم زد و نخواهیم گذاشت این انتخابات و این انقلاب بازیچه دست مستکبرین شود.

مردم سمیرم این بار هم با حضور خود شایستگی خود در پیروی از ولایت و حمایت از انقلاب را به نمایش گذاشتند.

کد خبر 411490

منبع: ایمنا

کلیدواژه: سمیرم شهرستان سمیرم انتخابات نماینده مجلس شورای اسلامی انتخابات مجلس شورای اسلامی انتخابات 98 یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی مشارکت اراده ملت شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۸۳۰۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قرارگیری ۱۴ هزار نفر از مردم محلات کم برخوردار بام ایران زیرپوشش بیمه سلامت

علیرضا اصغرزاده اظهار داشت: بیمه کردن رایگان دهک‌های یک تا پنج و ارائه تخفیف به دهک‌های ششم تا نهم از مهمترین اقدامات این سازمان بیمه‌گر در راستای پوشش بیمه همگانی بیمه سلامت است.

وی با بیان اینکه ۱۰۰ هزار نفر از مردم استان در قالب طرح پزشک خانواده از خدمات درمانی بیمه سلامت برخوردار هستند، افزود: در طرح پزشک خانواده با ۹۴ پزشک طرف قرارداد هستیم.

اصغرزاده با بیان اینکه ۷۰ درصد هزینه خدمات درمانی در بخش دولتی و غیردولتی و خیریه ‏‏مددجویان را بیمه سلامت تقبل می‌کند، اضافه کرد: تعداد کد خدمتی مددجویان بهزیستی از ۹ به ۹۹ افزایش یافته است.

وی از نشان‌دار کردن ۱۴ هزار و ۱۸۹ بیمار خاص و سخت علاج در استان خبر داد و اظهار داشت: پارسال، ۷۶۰ میلیارد ریال جهت هزینه‌های بیماران تحت پوشش این صندوق ‏‏تخصیص یافت.

بیشتر بخوانید

نشان دار شدن ۴۰ هزار نفر بیمه شده سلامت در چهارمحال و بختیاری

اصغرزاده با اشاره به خرید خدمت از ۷۸۷ موسسه و مرکز طرف قرارداد شامل پزشک عمومی، متخصص، درمانگاه، تصویربرداری و توانبخشی، گفت: اجرای طرح دارویار در داروخانه‌های طرف قرارداد و پرداخت مابه‌التفاوت ارز دارویی، افزایش خدمات دندانپزشکی، پوشش هزینه‌های درمان و توانبخشی بیماران اوتیسم و بیماران مزمن کلیوی و دیابت و بیماران موکوپلی، انعقاد قرارداد با مراکز ترک اعتیاد و کارشناسان مامایی ‏‏و پوشش هزینه درمان کاشت حلزون شنوایی ‏‏بخشی از خدمات بیمه سلامت به بیمه‌شدگان است.

وی یادآور شد: تحت پوشش قرار دادن خدمات روانشناسی، پوشش بیمه مادران باردار و فرزندان تا پنج سالگی، رفع محدویت و اعلام آمادگی انعقاد قرارداد با موسسات و مراکز درمانی، اجرایی شدن کامل نسخه‌نویسی و نسخه‌پیچی الکترونیک و حذف دفترچه و ایجاد پرونده الکترونیک برای تمامی بیمه‌شدگان، ارائه خدمات غیرحضوری از طریق سامانه شهروندی‏‏، حذف دفترچه بیمه و ارائه خدمات درمانی در مراکز و موسسات درمانی با ارائه کدملی ‏‏‏‏‏‏‏‏‏و تداوم و توسعه پوشش بیمه اتباع خارجی ‏‏‏از دیگر خدمات ارائه شده از سوی بیمه سلامت استان است.

اصغرزاده ادامه داد: از حدود یک میلیون نفری این استان ۶۲۰ نفر زیر پوشش بیمه سلامت قرار دارند که از این تعداد ۴۶۱ هزار نفر در صندوق روستاییان، ۷۷ هزار نفر در صندوق کارکنان دولت، ۵۹ هزار نفر در صندوق بیمه ایرانیان و ۲۲ هزار نفر نیز در صندوق سایر اقشار عضو هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • استفاده از دانش بنیان‌ها در توسعه کشاورزی ضروری است
  • حمایت شرکت‌های دانش‌بنیان از بخش کشاورزی زمینه تحول و جهش تولید را فراهم می‌کند
  • برپایی بازارچه دانش آموزی در سمیرم
  • فیلم| بارش برف در ارتفاعات سمیرم
  • خودنمایی زمستان در بهار سمیرم
  • سمیرم و لنجان ۲۱ اردیبهشت ماه میزبان دور دوم انتخابات مجلس هستند
  • جشن با شکوه فرشته ها در همدان برگزار شد
  • عبور از اروند اوج شکوه رزمنده‌های گیلان در عملیات والفجر ۸
  • فیلم | طرشت با شکوه
  • قرارگیری ۱۴ هزار نفر از مردم محلات کم برخوردار بام ایران زیرپوشش بیمه سلامت