Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: مردم هر چه در انتخابات حضور گسترده‌تری داشته باشند، ضریب امنیتی کشور را بالا خواهد رفت.

حمیدرضا فولادگر در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو با اشاره به حضور مردم در انتخابات دوم اسفند گفت: ما هر چه در انتخابات حضور گسترده‌تری داشته باشیم ضریب امنیتی کشور را بالا می‌بریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد: به هر حال انتخاباتی که با استقبال مردم مواجه شود خود می‌تواند امنیتی برای کشور ایجاد کند.

فولادگر با بیان اینکه همه سلایق در رقابت انتخاباتی حضور دارند، بیان داشت: ما از عملکرد شورای نگهبان حمایت می‌کنیم و معتقدیم این شورا نهایت دقت را داشته است لذا اگر ما در شهری و گوشه‌ای اعتراضی به عملکرد شورا‌ها داریم نباید این مسئله باعث این شود که در انتخابات شرکت نکنیم، ما باید احساس کنیم نمایندگان دیگر هم از خودمان هستند و باید پای صندوق رأی حاضر شویم.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس اظهارداشت: ما باید بدانیم قهر با صندوق‌های رأی نه تنها مشکلی از کشور دوا نمی‌کند که مشکلی بر مشکلات کشور می‌افزاید قطعا آمدن پای صندوق رأی موجب ثبات و امنیت کشور خواهدشد.

 

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: فولادگر مجلس شورای اسلامی انتخابات صندوق رای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۸۳۱۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نامه سوم روحانی به شورای نگهبان درباره ارائه مستندات ردصلاحیتش

به گزارش جماران؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسن روحانی با گذشت ۵۲ روز از نامه خود به شورای نگهبان و عدم دریافت مستندات مکتوب دلایل ردصلاحیت در انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری، نامه دیگری به این شورا ارسال کرد. 

نامه اول در ۱۴۰۲/۱۲/۲۰ و نامه دوم چند روز پس از آن و نامه سوم روز گذشته ارسال شد و روحانی در این نامه تصریح کرده چنانچه تا چند روز دیگر مستندات ردصلاحیت دریافت نشود، علیرغم ابهامات فراوان نامه شورای نگهبان، پاسخ به آن منتشر خواهد شد.

روحانی در نامه نخست، به موارد پنج‌گانه شورای نگهبان برای ردصلاحیت در انتخابات مجلس خبرگان رهبری اشاره و تصریح کرده بود پاسخ این شورا «عموماً شامل انتسابات کلی است» و «برخلاف صریح قانون، حاوی هیچگونه مستنداتی نمی‌باشد.» او درخواست کرد مستندات ادعاهای مندرج در این ۵ عنوان «به طور کامل، بدون تقطیع و تلخیص» ارائه شود.

دیگر خبرها

  • طعنه سنگین حسن روحانی به شورای نگهبان و دولت رئیسی / باید حسرت انتخابات کشور‌های همسایه را بخوریم!
  • طعنه سنگین روحانی به شورای نگهبان و دولت؛ باید حسرت انتخابات کشور‌های همسایه را بخوریم!
  • واکنش محمد مهاجری به دلایل رد صلاحیت روحانی
  • نامه سوم روحانی به شورای نگهبان درباره ارائه مستندات ردصلاحیتش
  • تاکید رئیس جمهور بر فراهم کردن زمینه حضور هر چه گسترده‌تر مردم در دور دوم انتخابات مجلس
  • رئیسی خواستار فراهم کردن زمینه حضور گسترده‌تر مردم در انتخابات مجلس شد
  • تاکید رئیس‌جمهور بر فراهم کردن زمینه حضور هرچه گسترده‌تر مردم در دور دوم انتخابات
  • زمینه حضور گسترده مردم در دور دوم انتخابات مجلس فراهم شود
  • تاکید رئیس جمهور بر فراهم کردن زمینه حضور هر چه گسترده‌تر مردم در دور دوم انتخابات
  • تاکید رئیسی بر فراهم کردن زمینه حضور هر چه گسترده‌تر مردم در دور دوم انتخابات مجلس