Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-05-05@02:16:48 GMT

تعطیلی همه مدارس شهر و شهرستان‌های استان تهران

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۸۳۴۰۲

به گزارش ایلنا، محمد صیدلو ضمن تبریک حضور پرشور مردم در پای صندوق های رای افزود : به دلیل حضور همکاران محترم فرهنگی در روند اجرای انتخابات و همچنین قرار گرفتن بسیاری از مدارس استان به عنوان حوزه اخذ رای کلیه مقاطع تحصیلی شهرستان های استان تهران در روز شنبه سوم اسفندماه 98 در دو نوبت صبح و عصر تعطیل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی استقبال شهروندان گرامی از یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و طولانی شدن شمارش آرا را از دیگر دلایل این تعطیلی دانست و افزود: از همه همکاران فرهنگی و معلمان عزیز نیز که همچون گذشته در هیات های اجرایی و نظارت،تلاش ارزنده ای در برگزاری این دوره از انتخابات داشته اند صمیمانه تقدیر می کنیم.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: آموزش و پرورش آموزش و پرورش استان استان تهران شهر تهران حضور پرشور مردم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۸۳۴۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعطیلی تمام موزه‌ها و اماکن تاریخی استان کرمانشاه

علیرضا برشاهی رئیس گروه موزه‌ها و اموال منقول اداره کل میراث فرهنگی استان کرمانشاه گفت : مصادف با سالروز شهادت بنیانگذار مکتب شیعه حضرت امام جعفر صادق (ع)، مجموعه جهانی بیستون، محوطه فرهنگی تاریخی تاق بستان، معبد آناهیتا، تکیه بیگربیگی و تکیه معاون الملک مهمترین اماکن تاریخی استان هستند که امروز تعطیل خواهند بود. 

رئیس گروه موزه‌ها و اموال منقول میراث فرهنگی استان تصریح کرد: همچنین موزه‌های مردم شناسی تحت نظر اداره کل میراث فرهنگی استان در شهرستان‌های کرمانشاه، پاوه، دالاهو و سنقر نیز در این روز تعطیل است. 

به گفته این مسئول، موزه‌ها و اماکن تاریخی کرمانشاه، فردا (یکشنبه) فعالیت خود را از سر خواهند گرفت .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • تعطیلی تمام موزه‌ها و اماکن تاریخی استان کرمانشاه
  • برگزاری مسابقات والیبال بانوان فرهنگی در هرمزگان
  • تعطیلی بنا‌های تاریخی استان در روز شهادت امام جعفر صادق (ع)
  • گردهمایی جامعه جراحان ایران در تهران/ تبادل اطلاعات علمی
  • تعطیلی بنا‌های تاریخی استان اصفهان فردا
  • انتخابات مرحله دوم دوازدهمین دوره مجلس در قائم‌شهر تمام‌الکترونیک برگزار می‌شود
  • انتخابات مرحله دوم دوازدهمین دوره مجلس در قائمشهر تمام الکترونیک برگزار می‌شود
  • تعطیلی بناهای تاریخی استان در نیمه اردیبهشت
  • برخورد با ترک فعل‌ها درباره خدمات دهی سلامت به والدین شهدا
  • فعالیت حدود ۱۸۰۰ معلم بازنشسته در مدارس شهرستان‌های تهران