Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-06@20:29:54 GMT

رأی گیری تا ساعت ۲۰ در خراسان جنوبی تمدید شد

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۸۳۴۴۷

رأی گیری تا ساعت ۲۰ در خراسان جنوبی تمدید شد

به گزارش خبرنگار مهر، ناصر خوش خبر دقایقی قبل در ستاد انتخابات استان در جمع خبرنگاران اظهارکرد: بنا به درخواست استاندار از وزیر کشور و مساعدت وزیر کشور، رأی گیری در خراسان جنوبی به مدت دو ساعت تمدید و تا ساعت ۲۰ ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به حضور پرشور مردم در شعب اخذ رأی بیان داشت: تاکنون ۲۷۵ هزار نفر از مردم استان پای صندوق‌های رأی رفتند وبه کاندیدای مورد نظر خود رأی دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته وی ۵۶۴ هزار و ۹ نفر در استان واجد شرایط رأی هستند که از این تعداد ۳۳ هزار نفر رأی اولی‌ها می‌باشند.

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا انتخابات خراسان جنوبی وزیر کشور ساعت رأی انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۸۳۴۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسریع در جمع‌آوری و بازگشت اتباع خارجی غیرمجاز به کشور مبدأ

مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری خراسان‌جنوبی بر تسریع در روند جمع‌آوری و بازگشت اتباع خارجی غیرمجاز به کشور مبدأ تأکید کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان جنوبی، امروز _دوشنبه هفدهم اردیبهشت _جلسه قرارگاه طرح ربیع استان خراسان جنوبی در راستای اجرایی کردن طرح جمع‌آوری و بازگشت اتباع غیرمجاز به کشور مبدأ در محل اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی برگزار شد.

محسن صفایی، مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری خراسان جنوبی در این جلسه گفت: سال گذشته بیش از نیمی از اتباع خارجی غیرمجاز از کشور خارج شده‌اند.

وی متذکر شد: انتظار می‌رود دستگاه‌های مرتبط در سال‌جاری نیز طبق سنوات گذشته برنامه مدون همراه با سیر مراحل و زمان‌بندی چگونگی شناسایی و جمع‌آوری به تفکیک شهرستان‌های تابعه استان را در قالب قرارگاه استانی طرح ربیع در دستور کار قرار دهند.

کد خبر 751061

دیگر خبرها

  • تسریع در جمع‌آوری و بازگشت اتباع خارجی غیرمجاز به کشور مبدأ
  • راه اندازی ۵۰ خانه محیط زیست در خراسان جنوبی
  • راه اندازی ۵۰ خانه محیط زیست در خراسان جنوبی/یک تجربه موفق
  • پاسخگویی به مطالبات مردم، در دستور کار مدیران خراسان جنوبی
  • رفع مشکلات مردم، تکلیف مدیران در دولت سیزدهم است
  • میزان بارش باران در ۷۲ ساعت گذشته خراسان جنوبی اعلام شد
  • مردم خراسان جنوبی هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان در طرح فجرانه خرید کردند
  • هنر نمایی دانش آموزان در نمایشگاه آثار دستی و تجسمی
  • قضاوت داوران خراسان جنوبی در لیگ دسته دوم فوتبال کشور
  • خراسان جنوبی عزادار شهادت امام صادق (ع) + تصاویر