Web Analytics Made Easy - Statcounter

غلامحسین غاربی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگاران افزود:از فعالان رسانه ای و شبکه های مجازی استان انتظار می رود از گمانه زنی در خصوص نتایج انتخابات خودداری کرده و مردم هم منتظر اعلام رسمی نتایج از سوی مراجع مربوطه و از طریق رسانه های رسمی باشند.

وی بیان کرد: انتشار هرگونه شایعات و اخبار تردیدآمیز می تواند موجب ایجاد تنش و بحران در جامعه شده و جرم محسوب می شود بنابراین ضرورت دارد صبوری پیشه کرده و منتظر اعلام رسمی نتایج انتخابات باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

غاربی گفت: کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان از ساعات اولیه شروع انتخابات در استانداری مستقر شده و اطلاعیه ها و اخبار مربوط را از طریق سایت و کانال استانداری  منتشر می کند.

 ۹۷۴ هزار نفر در استان واجد شرایط رای دادن هستند اظهار داشت: حدود ۴۸ هزار نفر نیز رای اولی در استان وجود دارد که می توانند در انتخابات مشارکت کنند.

۲۲ هزارنفر در سطح استان اردبیل به عنوان عوامل برگزاری این دوره از انتخابات شامل نیروهای اجرایی،نظارتی ،بازرسی و انتظامی کار رای گیری از مردم استان را در سطح یک هزار و ۲۹۵ صندوق اخذ رای ثابت و.سایر بعهده دارند. .

برچسب‌ها مجلس یازدهم اردبیل مشارکت سیاسی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مجلس یازدهم اردبیل مشارکت سیاسی مجلس یازدهم اردبیل مشارکت سیاسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۸۳۶۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

متولدین ۸۵ می‌توانند رای دهند

ایسنا/مازندران رئیس ستاد مرکز حوزه انتخابیه قائمشهر اعلام کرد: متولدین ۲۱ اردیبهشت ۱۳۸۵ به قبل می‌توانند در انتخابات شرکت کنند و در تعیین سرنوشت خود سهیم باشند.

جواد مولایی قرا، با بیان این مطلب که مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه قائمشهر در شهرستان‍های قائمشهر، سوادکوه، سوادکوه شمالی، جویبار و سیمرغ به صورت تمام الکترونیک برگزار می‌شود، گفت: بازه زمانی تبلیغات داوطلبان از بامداد روز ۱۳ اردیبهشت آغاز شده و در ساعت ۸ صبح روز پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت تمام می‌شود.

فرماندار قائمشهر با اشاره این موضوع مهم که، کسانی که در مرحله اول رای نداده باشند، می‌توانند در هر حوزه‌ای رای دهند، افزود: افرادی که در مرحله اول در یک حوزه انتخابیه رای داده باشند، در مرحله دوم، فقط در همان حوزه انتخابیه می‌توانند رای بدهند.

مولایی قرا، تصریح کرد: متولدین ۲۱ اردیبهشت ۱۳۸۵ به قبل می‌توانند در این انتخابات شرکت کنند و در تعیین سرنوشت خود سهیم باشند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • انتخابات دور دوم مجلس در زنجان چالش بین فضاسازی و حقیقت
  • آمادگی هر دو حوزه انتخابیه خوزستان برای برگزاری انتخابات
  • چگونه به‌صورت الکترونیکی رأی بدهیم ؟ فیلم
  • تشریح اقدامات دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه مشهد و کلات
  • چگونه در انتخابات الکترونیک رأی بدهیم؟
  • هزار و ۶۴ شعبه اخذ رای در حوزه انتخابیه مشهد و کلات فعال خواهند بود
  • متولدین ۸۵ می‌توانند رای دهند
  • مرحله دوم انتخابات مجلس در ۲۲۱ شعبه اخذ رای سمیرم و لنجان
  • پیش‌بینی ۵۰۰ شعبه اخذ رأی در شیراز و زرقان
  • پیش‌بینی ۵۰۰ شعبه اخذ رأی برای انتخابات مرحله دوم مجلس در شیراز و زرقان