Web Analytics Made Easy - Statcounter

استان بوشهر یک میلیون و 160 هزار نفر جمعیت دارد که از این شمار 783هزار و 333 نفر واجد شرایط رای و از این شمار نیز 37 هزار و 659 نفر رای اولی هستند ومشتاقانه با حضور در پای صندوق‌های رای درنخستین تصمیم گیری برای سرنوشت کشورشان مشارکت کردند.

یکی از رای اولی‌های بوشهری می‌گوید: امروز آمده‌ام بگویم نسل جوان این سرزمین بیدار است و نقشه‌های دشمن برای نسل سوم و چهارم انقلاب کارساز نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

المیرا دهقانی گفت: رئیس جمهوری آمریکا باید بداند جوانان ایرانی وامدار خون هزاران شهید و ادامه دهنده راه آنان هستند و توطئه‌های آنها راه به جایی نخواهد برد.

یکی دیگر از رای اولی های بوشهری گفت: خوشحالم که امروز با یک رای به جمع میلیون‌ها ایرانی پیوستم و می‌توانم به نحوی در سرنوشت خود مشارکت داشته باشم.

بهروز رستمی با بیان اینکه هر رای یک ایرانی سلاحی برای ضربه به دشمنان این انقلاب است گفت: جوانان ایرانی امروز ثابت کردند که به ندای رهبر معظم انقلاب و سردار شهید قاسم سلیمانی لبیک گفتند.

یکی دیگر از رای اولی‌های بوشهری گفت: احساس غرور می‌کنم که امروز به عنوان یک ایرانی با یک رای برای ساختن ایرانی آباد سهم می‌شوم.

ندا هاشمی اضافه کرد: همیشه هر چیزی که برای نخستین بار آن را تجربه کردم جذابیت خاص خود را داشته است ولی تجربه نخست برای حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی جذابیت دو چندان دارد.

وی یادآور شد: پیش از این نیز همراه با پدر و مادر در صحنه انتخابات حاضر می‌شدم ولی بدون شک در این انتخابات که خود نیز حق رای پیدا کرده‌ام احساس بالندگی، غرور و بلوغ دارم.

دیگر رای اولی استان بوشهر بیان کرد: در نخستین تجربه حضور انتخاباتی تصمیم دارم نامزدی انتخاب کنم که به مشکلات شهرم توجه داشته و با قدرت در تصمیم گیری‌ها و قانون‌گذاری‌ها مشارکت داشته باشد.

سید علی موسوی اضافه کرد: باید با انتخابی برازنده که شامل نمایندگانی متعهد، انقلابی، کاربلد، مومن و طرفدار عدالت مجلسی قوی و برازنده نظام جمهوری اسلامی داشته باشیم.

یکی دیگر از رای اولی ها گفت: شرکت در انتخابات یک فرصتی است که در قانون اساسی برای ملت ایران در نظر گرفته شده است و باید مردم با استفاده از این حق قانونی نسبت به انتخاب فرد اصلح اقدام کنند.

مریم شجاعی افزود: رای هر ایرانی به خصوص جوانان این سرزمین فرصتی برای رقم زدن آینده بهتر و اعلامی به جهانیان است که ملت ایران از نظام خود خسته نیستند.

وی اضافه کرد: این انتخابات نخستین انتخابات در گام دوم انقلاب است برهمین اساس ما جوانان ایرانی اعلام می‌کنیم جوانان ایرانی دراین مسیر پرشورتر از پدران خود در صحنه هستند.

 یکی دیگر از رای اولی های استان بوشهر گفت: از روزی که با نگاه به شناسنامه به فراهم بودن امکان حضورم در انتخابات دوم اسفند پی بردم خوشحال شدم که روز جمعه همگام با دیگر همشهریان خود  ایفا کننده نقش در انتخاب افراد راه یافته به مجلس شواری اسلامی می شوم.

رضا ایزدی گفت: امروز با همکلاسی‌های خود می‌خواهیم نخستین  حضور انتخاباتی در جمع پرشور دوستان همکلاسی را تجربه کنیم.

وی بیان کرد: نماینده منتخب به فکر جوانان استان بوشهر و وعده‌های انتخاباتی خود را با دیدن کرسی سبز رنگ مجلس به فراموشی نسپارد بلکه حافظ آرای مردمی باشد که به او اعتماد کردند.

یکی دیگر از رای اولی های بوشهری گفت: استان بوشهر ظرفیت‌های زیادی دارد که باید شناسایی و برای استفاده از این قابلیتها در راستای توسعه استان و خدمت به مردم به خصوص جوانان استفاده شود.

آمنه غریبی زاده افزود: نمایندگان منتخب به گونه‌ای عمل کنند که زمینه اعتماد مردم به خصوص جوانان را به خود جلب کنند و درس قانون‌مداری و خدمتگزاری به مردم را به جوانانی که به آنها اعتماد کردند و آینده از آن آنان است بیاموزند.

یکی دیگر از رای اولی های بوشهری گفت: پیش از این حضور تجربه شرکت در انتخابات شورای دانش آموزی را داشتم ولی این انتخابات به دلیل اینکه فرد انتخاب شونده نماینده همه اقشار جامعه است شوق و شور بیشتری برای حضور در آن دارم.

محمد کرمی بیان کرد: وقتی می بینم استان بوشهر با داشتن ظرفیت های فراوان درآمدزایی مانند پارس جنوبی و گمرک هنوز محرومیت و کمبود امکانات رفاهی و تفریحی بر آن سایه گسترانیده، تصمیم گرفتم، نماینده ای سخت کوش انتخاب کنم که امکانات مورد نیاز همشهریانم را فراهم کند.

از مجموع جمعیت یک میلیون و ۱۶۰ هزار نفری استان بوشهر ۷۸۳ هزار و ۳۳۳ نفر واجد شرایط رای و از این شمار ۳۷  هزار و ۶۵۹ نفر رای اولی هستند.

در چهار حوزه انتخابیه استان بوشهر ۷۲۰  شعبه اخذ رای برای جمع‌آوری آرای مردم در نظر گرفته شده است که ۵۰۱  شعبه ثابت معادل ۷۰ درصد و ۲۱۹ شعبه سیار معادل ۳۰ درصد هستند.

در مجموع ۱۵ هزار نفر مجری، ناظر و دست اندرکار برگزاری انتخابات در استان بوشهر هستند که این تعداد بیش از چهار هزار نفر اعضا شعبه هستند و در هر شعبه هم یک بازرس انتخابات حضور دارد.

استان بوشهر با یک میلیون و ۱۶۰ هزار نفر جمعیت دارای چهار کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی که هم اکنون ۶۶ نامزد در حال رقابت انتخاباتی برای دستیابی به آنها هستند.

برچسب‌ها مجلس شورای اسلامی رئیسعلی دلواری خلیج فارس دانش‌آموزان پروندهٔ خبری انتخابات مجلس در بوشهر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی رئیسعلی دلواری خلیج فارس دانش آموزان مجلس شورای اسلامی رئیسعلی دلواری خلیج فارس دانش آموزان جوانان ایرانی استان بوشهر هزار نفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۸۳۷۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوغات امید از دیار نصف جهان/ تدبیرمدیران نساجی در اعزام هوادار جواب داد

ایسنا/مازندران نساجی مازندران با هدایت ساکت الهامی در دو هفته گذشته مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور با کسب ۶ امتیاز ارزشمند برابر تیم‌های مدعی از قعرجدول رده‌بندی فاصله گرفت و برای بقاء در این فصل بعد این رقابت‌ها امیدوارتر شد.

شاگردان ساکت الهامی در هفته بیست و پنجم مسابقات لیگ برترفوتبال باشگاه‌های کشور چهارشنبه شب میزبانش تیم ذوب آهن اصفهان را با نتیجه ۲ بر صفر شکست دادند تا با کسب ۳ امتیاز روحیه بخش از دیارنصف جهان، دو پله نیز درجدول رده‌بندی مسابقات صعود داشته باشند.

نساجی‌چی ها درحالی به ۳ امتیاز ارزشمند برابر میزبان خود ذوب آهن رسیدند که کمتر تیمی در بازی‌های خانگی میهمان تیم ذوب آهن موفق به کسب پیروزی و یا حداقل امتیاز از ورزشگاه فولادشهر شده باشد.

نساجی ساکت الهامی، اما در هفته‌های اخیر که کوه انگیزه شدند و با آشتی دوباره هواداران در بازی‌های خانگی و بیرون از خانه پا به پای تیم همراه شدند، به نتایج دلخواه وامیدوارکننده‌ای رسیدند.

پیروزی مهم و بزرگ در هفته بیست وچهارم در ورزشگاه شهید وطنی برابر تیم پرمهره تراکتور تبریز، نقطه شروع، دمیدن روحیه امید وباور به بازگشت رویایی از جمع فانوس به دستان جدول رده بندی لیگ بوده و این روند نیز در بازی با ذوب آهن نیز ادامه پیدا کرد و نساجی مقابل ذوب آهن میان جدولی، درنیمه نخست مسابقه طوفانی ظاهر شد و به لطف درخشش «لوآن پولی»، دروازه بان برزیلی خود، فرار بزرگ سرخپوشان قائمشهری را از انتهای جدول شکل داد.

پیروزی تیم نساجی برابر ذوب آهن اصفهان از آن جهت اهمیت دوچندانی پیدا کرد که نزدیک‌ترین رقیب این تیم درانتهای جدول یعنی دو تیم خوزستانی (استقلال خوزستان و فولاد) بودند که با توقف آنها دراین هفته، شاگردان ساکت الهامی خوشبخت‌ترین تیم هفته با حداقل امتیاز و پیروزی شیرین با طعم گز اصفهان، حلاوت صعود دوپله‌ای از رده پانزدهم به رده سیزدهم را برای آنها چند برابر کرد.

پیروزی به یادماندنی شاگردان الهامی دراصفهان در شرایطی رخ داد که ذوب آهن پس از دریافت گل زودهنگام و تماشایی«منصور باقری» تحت تاثیر حملات حریف موقعیت‌های بسیاری به نساجی داد و حتی قائمشهری‌ها می‌توانستند تعداد گل‌های خود را به شمار بالاتری برسانند.

اما در نهایت همان ۲  گل برای پیروزی شیرین نساجی در اصفهان کافی بود تا ساکت الهامی دوباره در آغوش بازیکنان و مدیران تیمش قرار بگیرد و دوباره احساساتی و منقلب در رختکن از شاگردانش تمجید کند که چنین نمایش خوبی را مقابل یکی از تیم‌های خوب لیگ را به اجرا درآوردند.

دیدار رفت دو تیم در ورزشگاه شهیدوطنی قائمشهر با نتیجه دو بر یک به سود ذوب آهن به پایان رسید و نساجی چی‌ها توانستد در دیدار برگشت در ورزشگاه فولادشهر انتقام بگیرند.

تدبیر مدیران نساجی جواب داد

مدیران نساجی هم که به خوبی شرایط تیم را درک و برای تنها نماندن این تیم در اصفهان تصمیم به اعزام هواداران متعصب این تیم به دیار نصف جهان را برای نخستین بار درفوتبال ایران با اختصاص سه پرواز اختصاصی  برای بیش از ۴۰۰ هواداراین تیم را از فرودگاه ساری به اصفهان وحمایت بازیکنان این تیم راهی ورزشگاه فولادشهر کردند.

نتیجه این اقدام موثرمدیران نساجی، جواب مثبت داد تا این وفاداری وانرژی مثبتی که هواداران در کنار کادرفنی و بازیکنان درجریان بازی منتقل کرده بودند، شیرینی پیروزی وکسب ۳ امتیاز را چندین برابر کند.

پیروزی استراتژیک نساجی برابر ذوب آهن

«مصطفی صداقت» مربی تیم فوتبال نساجی مازندران، چهارشنبه شب و پس از کسب پیروزی ۲ برصفر تیمش برابر تیم ذوب آهن درنشست خبری گفت: پیروزی ما برابر ذوب آهن اصفهان استراتژیک و مهم بود و این برد را به هواداران تقدیم می‌کنیم.

وی افزود: به بازیکنان نساجی بابت این پیروزی مقابل تیم خوب و با شخصیت ذوب آهن ابتکار عمل را در دست گرفتند، تبریک می‌گویم.

مربی تیم نساجی مازندران به عملکرد خوب «لوآن پولی»، دروازه بان برزیلی تیمش برابر تیم ذوب آهن اشاره کرد و گفت: خوشبختانه دروازه بان ما دراین بازی عملکرد خوبی داشت، هرچند کلین شیت دروازه بان به ما کمک ویژه‌ای کرد، اما نخوردن یک کار تیمی است.

صداقت اضافه کرد، البته تیم ذوب آهن، از نظرقوای جسمی خسته و در تعویض‌ها دستش خالی بود و با اطلاع از شرایط این تیم، در نیمه دوم دفاع خوبی داشتیم و در ادامه ضد حملات می‌توانستیم به گل‌های بعدی دست یابیم که در نهایت اینگونه نشد.

تاثیرگذاری حضور هوداران نساجی در کسب پیروزی

مربی تیم نساجی همچنین درباره سفر بیش از ۴٠٠ هوادار نساجی به اصفهان و حضور در ورزشگاه گفت: این موضوع تاثیر بسیار مثبتی داشت، آنان قوت قلب ما بودند و تداوم حضور آنان در بازی‌های بعدی خارج از خانه ما منوط به تصمیم مدیران باشگاه است

تیم نساجی مازندران در هفته بیست‌وپنجم رقابت‌های لیگ برتر چهارشنبه شب در ورزشگاه فولادشهراصفهان با نتیجه ۲ بر صفر میزبانش تیم ذوب آهن را داد.

درپایان بازی‌های این هفته، ذوب‌آهن با ۳۳ امتیازدر رده هشتم باقی ماند و نساجی با کسب ۳ امتیاز روحیه بخش از اصفهان، درجدول رده بندی مسابقات ۲۲ امتیازی شد و به رده سیزدهم صعود کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • سوغات امید از دیار نصف جهان/ تدبیرمدیران نساجی در اعزام هوادار جواب داد
  • شهید مطهری جهش فکری در دانشگاه‌ها ایجاد کرد
  • شهید مطهری تکلیف محور و وظیفه‌مند بود
  • رسانه‌های استان بوشهر در انتخابات اهتمام ویژه‌ای به امیدآفرینی داشته‌اند
  • راه‌اندازی شورای فضای مجازی در استان بوشهر
  • رسانه‌ها نقش خود را در انتخابات به خوبی ایفا کردند
  • احساس غرور بیش از ۷۰ درصد مردم از عملیات وعده صادق
  • بیش از ۷۰ درصد مردم از عملیات وعده صادق احساس غرور کردند/ تغییر نام جزیره ابوموسی
  • بیش‌ از ۷۰ درصد مردم از عملیات وعده صادق احساس غرور کردند
  • خلیج فارس نقطه مشترک همه مردم ایران