Web Analytics Made Easy - Statcounter

جعفر مردانی گرم‌دره روز جمعه به خبرنگاران مستقر در ستاد انتخابات چهارمحال و بختیاری با تشکر از مردم ولایت‌مدار استان در خلق حماسه‌ای دیگر تاکید کرد: با توجه به درخواست فرماندار مرکز حوزه انتخابیه اردل، فارسان، کوهرنگ و کیار با مشورت فرمانداران حوزه فرعی، در این حوزه انتخابیه، یک ساعت یعنی تا ساعت ۱۹ یا ۷ شب تمدید شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: هم‌اینک انتخابات در حوزه انتخابیه اردل، فارسان، کوهرنگ و کیار به پایان رسیده است و باید تمامی افرادی که در صف انتظار رای دادن هستند به داخل شعبه اخذ رای هدایت و در مراحل رای‌گیری قرار گرفته و درب شعب بسته شود.

مردانی گرم‌دره تصریح کرد: روند برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه‌های انتخابیه شهرستان‌های شهرکرد، سامان و بن، بروجن تا یک ساعت دیگر یعنی تا ساعت ۲۰ یا ۸ شب ادامه دارد.

وی یادآور شد: با توجه به درخواست‌های فرمانداران مراکز حوزه‌های انتخابیه شهرستان‌های شهرکرد، سامان و بن و همچنین بروجن مبنی بر تمدید مدت زمان اخذ رای و نظر به موافقت وزیر کشور به استناد تبصره ۴ ماده ۱۰ قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی زمان رای‌گیری در این ۲ حوزه انتخابیه به مدت ۲ ساعت یعنی تا ساعت ۲۰ یا ۸ شب تمدید شد.

وی افزود: هم‌اینک روند برگزاری انتخابت مجلس یازدهم در حوزه‌های انتخابیه لردگان و خانمیرزا و همچنین اردل، فارسان، کوهرنگ و کیار پایان یافته است.

به گزارش ایرنا، انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی امروز جمعه دوم اسفند همزمان در سراسر کشور در حال برگزاری است.

مردم چهارمحال و بختیاری ۴ نفر را برای حضور در مجلس یازدهم انتخاب می‌کنند.

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا انتخابات چهارمحال و بختیاری قانون مجلس شورای اسلامی وزیر کشور انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی حوزه انتخابیه کوهرنگ و کیار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۸۴۰۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرحله دوم انتخابات مجلس در ۲۲۱ شعبه اخذ رای سمیرم و لنجان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ دبیر ستاد انتخابات استان اصفهان گفت:مرحله دوم انتخابات با رقابت میان آقایان رحیم کریمی و سید محمد موسوی در حوزه سمیرم و آقایان حسین رجایی ریزی و اکبر پولادی باغبادرانی در حوزه لنجان که دارای بالاترین آراء در مرحله اول شدند روز جمعه بیست و یکم اردیبهشت برگزار خواهد شد.
مهدی سلیمانی افزود: بر این اساس تبلیغات مرحله دوم انتخابات از بامداد روز پنجشنبه سیزدهم اردیبهشت آغاز و تا ساعت ۸ صبح پنجشنبه بیستم اردیبهشت ادامه خواهد داشت.
وی ادامه داد: تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات در این دو حوزه با مجموع ۲۲۱ شعبه اخذ رأی پیش‌بینی شده که ۶۸ شعبه در حوزه انتخابیه سمیرم و ۱۵۳ شعبه در حوزه انتخابیه لنجان قرار دارد.
دبیر ستاد انتخابات استان اصفهان گفت: باتوجه به اقداماتی که در حوزه تبلیغات به صداوسیمای مرکز اصفهان در دستور کار قرار گرفته، برنامه ۲۰ دقیقه‌ای برای معرفی نامزد‌ها پیش‌بینی و سه مناظره ۶۰ دقیقه‌ای تهیه شده که هر کدام از این برنامه‌ها تا کنون در شبکه استانی صدا و سیمای مرکز اصفهان دو مرتبه در ایام قانونی تبلیغات انتخابات پخش شده است.
وی تاکید کرد: در این مرحله از انتخابات تنها کسانی که در مرحله نخست انتخابات در این دو حوزه شرکت کردند و کسانی که در هیچکدام از حوزه‌های انتخابیه کشور در مرحله قبلی رأی ندادند می‌توانند شرکت کنند.
سلیمانی افزود: در دستگاه‌های احراز هویتی که در هر شعبه موجود است اطلاعات افراد مجاز به رأی قرار دارد و با ارائه اصل یکی از مدارک پنجگانه که عبارتند از: کارت ملی، شناسنامه، گواهینامه، گذرنامه و کارت پایان خدمت واجدان شرایطی که سن آنان در روز برگزاری انتخابات ۱۸ سال تمام و بیشتر است امکان شرکت در انتخابات را دارند.
وی گفت:استان اصفهان در مجموع دارای ۱۶ حوزه انتخابیه در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی بود که در مرحله نخست با حضور مردم استان در انتخابات یازدهم اسفندماه، تکلیف ۱۴ حوزه انتخابیه با ۱۸ منتخب مشخص شد.

دیگر خبرها

  • دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس در پاسارگاد
  • مرحله دوم انتخابات مجلس در ۲۲۱ شعبه اخذ رای سمیرم و لنجان
  • کرمانشاه آماده برگزاری انتخابات تمام الکترونیکی است
  • پیش‌بینی ۵۰۰ شعبه اخذ رأی در شیراز و زرقان
  • ۲۷۶ شعبه اخذ رأی در حوزه انتخابیه پارس آباد، اصلاندوز و بیله سوار
  • آمار داوطلبان دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • ۶ هزار نفر به برگزاری انتخابات مرحله دوم کمک می کنند
  • ۹ روز مانده به انتخابات ۲۱ اردیبهشت
  • آغاز تبلیغات نامزد‌های دور دوم انتخابات مجلس در استان تهران
  • اخبار انتخاباتی در هفته‌ای که گذشت چه بود؟