Web Analytics Made Easy - Statcounter

همتی در واکنش به قرار گرفتن ایران در لیست سیاه FATF بار دیگر تأکید کرد که چنین وقایعی، مشکلی برای تجارت خارجی ایران و ثبات نرخ ارز ایجاد نخواهد کرد.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، عبدالناصر همتی در واکنش به قرار گرفتن ایران در لیست سیاه FATF نوشت: بار دیگر، دشمنی آمریکا و رژیم اشغالگر قدس با مردم ایران، خودرا درقالب مخالفت باتوصیه کارشناسان مجموعه FATF در مورد گام‌هایی که ایران در زمینه عمل به تعهدات خود در مورد مبارزه با تأمین مالی تروریسم و پول شویی انجام داده است نشان داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این رفتار سیاسى و غیر فنى از تابستان ١٣٩٥ تا امروز ادامه داشته است. گاه بصورت بهانه جویی‌های غیر فنى درجریان مجمع FATF توسط نماینده آمریکا و کشور‌های هم پیمانش وگاه نیز بصورت تلاش برای اخلال در گزارش‌های کارشناسى. درحالی که در تمام بیانیه‌های مجمع گروه ویژه اقدام مالی، مشخص بود که کشور ما گام‌های بلندی در این مسیر برداشته است.

رئیس کل بانک مرکزی تأکید کرد: مردم عزیزمان خوب میدانند که در این دوران سخت تحریم‌های ظالمانه وفشارحداکثری، نظام پولی و مالی کشورمان توانسته است ارتباطات تحریم ناپذیری با نظام پولی و مالی دنیا، خارج از چارچوب FATF، برقرار کند که تا حد زیادی تهدید‌های ناشی ازسنگ اندازی و دشمنی امریکا را مهار کرده است. بانک مرکزی نیز، با همراهی سایر بخش‌های اقتصادی، مسیرخود را در جهت بر آورده ساختن نیاز‌های تجاری کشور، بدون وقفه انجام خواهدداد.

همتی افزود: عملکرد بانک مرکزی در طول یکسال گذشته این اطمینان خاطر را نزد مردم عزیز ایجاد کرده است، که چنین وقایعی، مشکلی برای تجارت خارجی ایران و ثبات نرخ ارز ایجاد نخواهد کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: عبدالناصر همتی بانک مرکزی لیست سیاه پالرمو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۸۴۱۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علل سیاه شدگی میوه پسته باغات مزرعه کلانتر

   به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، در راستای شناسایی خسارت سیاه شدگی میوه پسته مزرعه کلانتر کارشناس مسئول باغبانی مدیریت جهادکشاورزی درمعیت کارشناس ناظر بخش خصوصی شهرستان فتاحی از محل بازدید بعمل آوردند.    فتاحی اظهار داشت: در شواهد ظاهری سیاه شدگی میوه پسته به علت کمبود کلسیم بخصوص در شرایط ابرناکی محیط و کاهش جذب توسط گیاه و ایجاد عارضه فیزیولوژیکی ایجاد می‌شود.   کارشناس ناظرباغات نیز گفت: درجهت اعلام قطعی دلایل این بیماری نمونه خوشه‌های خسارت دیده به مرکز تحقیقات ملی شوری کشور جهت بررسی بیشتر ارسال شد.

دیگر خبرها

  • پورمحمدی: گفتند شما بخورید و بخوابید، لیست شانا رأی می‌آورد /شنیدم ۴، ۵ نفر در دولت تصمیم نهایی را می‌گیرند /رائفی‌پور بیکار است، قالیباف زرنگ!
  • نه وزیر خارجه پاکستان به امر و نهی آمریکا درباره روابط با ایران
  • گزارش سفیر ایران در روسیه به امیرعبداللهیان
  • خاندوزی : فصل جدیدی از توسعه اقتصادی ایران و عراق آغاز شد
  • تامین مالی ۸۰۰ همتی تولید از بورس در سال ۱۴۰۲
  • ایران و عراق در مبادلات اقتصادی از ارز ملی استفاده کنند
  • چرا ترکیه روابط تجاری با اسرائیل را تعلیق کرد؟ | هدف اردوغان از اقدام دیرهنگام
  • چرا ترکیه روابط تجاری با رژیم صهیونیستی را تعلیق کرد؟
  • بررسی علل سیاه شدگی میوه پسته باغات مزرعه کلانتر
  • علل سیاه شدگی میوه پسته باغات مزرعه کلانتر